1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. GomoRra

GomoRra Guest

ps. kleine/grote correctie: Geenstijl is dan wel 100 procent van Telegraaf , maar hebben absoluut niks in te brengen.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wijze woorden. Eenscht. :)

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond die knakker van Wakker Nederland niet bepaald overtuigend overkomen.
    Heb dan ook wel slechts het stukje gezien waarin Rutger van GeenStijl hem interviewde, maar dan nog, als je dan zo een negatieve, slechte indruk achterlaat. Vraag me echt af of het wel zo serieus is.
    En dan moet je 5,72 betalen en krijg je het gelijk terug als kado, las ik ergens. Lijkt me niet dat dat mag of kan, want dan kan GeenStijl ook zo aan de 50.000 leden komen.

Of GeenStijl de 50.000 leden gaat halen weet ik nog niet, zal nog een flinke klus worden.
    Vind die publieke omroepen sowieso al zo krom als wat, maar als GeenStijl daar nog eens wat verandering in weet te brengen middels Powned zou dat wel mooi zijn.

Zat laatst te twijfelen om lid te worden, maar toen ze banden van vrachtwagen van Wakker Nederland lieten leeglopen, had ik zoiets van: "Nee, als het zo kinderachtig en zielig moet, laat dan maar zitten." Snap ook echt niet waarom ze dat deden. Vind het meer iets voor BNN. Kon er de lol niet van in zien.
    Maarja, komt vast wel weer een leuk/goed moment van ze, waarna ik wellicht wel lid word.

4. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ja ik vond de actie emt die banden ook niet echt super en hield me ook tegen om lid te worden, het deed me inderdaad aan BNN denken en dat vind ik echt rotzooi. Ach als er weer iets leuks komt dan word ik wel lid, dan maar een paar biertjes minder.

5. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Precies dat vond ik ook. Die man wist alleen te zeggen wat hij zo slecht vond aan de huidige publieke omroepen. Meer dan 'Nova, Netwerk, Pauw en Witteman, een pot nat en allemaal dezelfde mening' kon hij niet verzinnen. Wat brengt Wakker Nederland daar tegenover? 'TV voor de hardwerkende Nederlander' had hij het ook over. Wie zijn dat? Wat voor een programma's kunnen we dan verwachten? Allemaal zo oppervlakkig en zonder inhoud. Als hij binnen 1 dikke maand 50.000 leden wil verwachten zal hij toch echt met wat sterkers moeten komen.

En dat met die 5,72, leden van de Telegraaf krijgen dat geld terug in de vorm van een korting op een nieuw abonnement. Maar dat stelt ook niet veel voor, aangezien elke krant of tijdschrift jaarlijks de prijzen van die abonnementen verhoogt. Veel van zo'n korting blijft dus niet over.

6. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ruktor wist niet echt hoe die nou moest reageren op vogelbekdier, met z'n roze heaufd.

7. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. GomoRra

GomoRra Guest

Ik ben nu Lid van Powned!!!!!!:thumbs:

Nu jullie nog!:b:

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, eindelijk lid. :9

10. Pitakaas

Pitakaas Guest

Feit is wel dat dit een machtig wapen is. Abonnees hoeven in feite niets te betalen om lid te worden, dus dan haal je de 50.000 makkelijk. Geenstijl.nl kan dit soort acties niet doen, omdat het gratis is.

11. GomoRra

GomoRra Guest

Ik was eergister naar Oeteldonk geweest en daar stonde de Powned Promotie meisjes, dus die zullen wel veel leden hebben gewerft:9

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Heb allemaal stickers + briefkaarten ontvangen omdat ik een van de eerste 25.000 leden ben, geniaal 8).

13. GomoRra

GomoRra Guest

Ik heb 198383 m3 kliklaminaat ontvangen..

Of toch niet:D

Kan je die stickers ook ergens bestellen?:9

14. GomoRra

GomoRra Guest

Wie heeft al stickers ontvangen?

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ze zaterdag ontvangen. Stickers+kaartjes. Is wel grappig gedaan :)

16. GomoRra

GomoRra Guest

haha ok vet

Heb je ze al ergens opgeplakt zoals die foto's van dumpert?

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb nu 1 sticker op m'n deur geplakt... binnekort maar is op m'n werk ergens plakken en op school en dergelijke 8)

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, ik heb ze nu nog nergens opgeplakt, ik ben nog aan het bedenken wat een leuke plaats is...

Ik vind het trouwens wel slim van ze dat je het lidmaatschapsgeld weer terug krijgt wanneer je een ander lid aanbrengt.

19. GomoRra

GomoRra Guest

Ja echt een hele slimme actie:)

Alleen het brengt geen geld in het laatje meer;), maar geld hebben ze toch al:)

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Bij ons is er een sticker over Turkije geplakt op de kaart bij geschiedenis :emo:

Deel Deze Pagina