1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Peking Express 2005

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 4 mrt 2005.

1. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag me eigenlijk waarom ernst-paul niet wederom de presentator is? Maar eigenlijk maakt me dat ook niet zo erg veel uit.. De eerste aflevering was alweer smullen dus dat belooft veel goeds. Die chinese file was echt niet normaal trouwens :{

2. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die tweeling wint. Maar is het dit jaar ook langs een spoorlijn of niet.

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat Nathalie en Krieke winnen, kvind dat ze verassend ver komen voor een koppel die elkaar nog maar zo kort kennen

4. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Het maakt mij op zich niet zo veel uit wie er wint, zo lang het jeroen en manja maar niet worden. Heb echt een hekel aan die twee.

5. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook, met haar vieze paardenbek:D

6. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    _O_ Hoe kun je de paarden nou zo beledigen? 8)

7. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    *** _o_ Karla En Sophie Winnen Peking Express 2005 _o_ ***

8. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kut, gemist

9. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Belgiƫ wisten we als sinds donderdag wie gewonnen had hoor!

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet:) Belgiƫ is eerder:)

Mijn zussen liepen rond met de gedachte dat Rink en Jorien geld hadden gewonnen. 10000 euro (Althans dat zou Jorien gezegd hebben). Ze hadden in elk geval niet gewonnen dus leek het logisch dat Krieke en Nathalie zouden winnen aangezien Rink een deal had gemaakt met Krieke.

Dus de verbazing was groot toen we zagen dat Carla en Sophie hadden gewonnen. Belt een van mijn zussen meteen Jorien op en krijgt Rink aan de lijn... En inderdaad. Ze hadden geen geld gewonnen. Waren ze mooi voor de gek gehouden:)

Deel Deze Pagina