1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja hij is vet!_O_
     
  2. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ep 20:
    Persoonlijk denk ik dat ie het allang door had zodra hij van die oude man hoorde dat Bellick het gat had gevonden en hij em er in had gegooid.
    En de reden waarom hij nog leeft is omdat hij een scapegoat nodig heeft, een afleiding. Tot dusver heeft hij altijd mister nice guy gespeeld, maar nu het slot in aankomst is. all bets are off. Hij moet en zal vrij komen, hij en zn broer.
    Dus, ik vermoed de komende aflevering een paar dood zullen gaan.
    En aan gezien het een vrij nieuwe serie is. Is iedereen een mogelijkheid...
    maar dat is mijn mening :)
     
  3. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Het muziekje aan het eind is Teardrop van Massive Attack. O.a. de intro theme van House. House moeten jullie eigenlijk ook allemaal kijken, dat is nog veel beter :+.
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    20 was weer super idd, jammer dat we nu weer een week moeten wachten want het wordt maar spannender en spannender :+
     
  5. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kan ik de ondertiteling op nlondertitels.com verwachten?
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Donderdag zou het erop moeten staan.
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    WTF hoe spannend was episode 20 !! dat maakt het echt wel goed voor de crap afleveringen 18 en 19 !

    Kreeg meteen het oude gevoel weer terug en er gebeurde EINDELIJK weer eens wat !! 8) Freakin' Good !
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mwah, ik vond alle afleveringen van een vrij hoog niveau, gebeurd in elke ep wel een hoop. Vraag me af wat er nu gaat gebeuren, en ik doel op het einde van ep 20 uiteraard.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah godverdomme ik heb aflevering 20 niet. Krijg al afkickverschijnselen. 2 weken zonder Prison Break :eek:

    Btw, thanks for the spoiler tags !! waardeer het echt:).
     
  10. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Damn, maar geef toe mensen, aflevering 18 en 19 waren niet echt heeel boeiend.. er gebeurde wel iets, maar vond het beetje ver gezocht ?!
     
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nja ik heb 20 nog niet gezien dan maar ik vond 18 en 19 niet slecht. Zeker niet. Was wel een beetje ver gezocht en raar dat hij zomaar uit z'n dodencel mocht. Ik bedoel hij mag niks, maar wel ff naar z'n zoon:\.
    Wat dat betreft heb je gelijk.
     
  12. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens. Hoe meer scenes zich in de gevangenis afspelen, hoe beter de aflevering is, vind ik. Die complottheorie die niemand snapt boeit niemand heb ik het idee.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar ben ik het niet mee eens. Daardoor begin je (ik in iedergeval) wel over dit alles na te denken. En zonder dit achterliggende verhaal is er eigenlijk ook geen reden om die gast de doodstraf te geven. Tja, misschien was een drie dubbele moord makkelijker geweest maar lang niet zo vet:).
     
  14. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ondertiteling is er nog steeds niet.. zit al 2 dagen met nieuwe aflevering die ik wil kijken.. Geen zin om engels te kijken
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was natuurlijk kwaad opzet. De 'slechteriken' hadden het verzoek expres goedgekeurd opdat ze een goede gelegenheid hadden om hem te vermoorden.
    Dan ben je toch wel erg lui, de serie is spannend genoeg om er in het engels voor te kijken. Ik heb trouwens net aflevering 20 gezien en het eindigt wel erg spannend dit keer. (iedere keer trouwens). Goede serie :)
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2006
  16. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het had niet zó'n ingewikkeld complot hoeven te zijn. Lincoln zit in de gevangenis om z'n vader uit z'n hol te lokken :{ .

    Ze hadden het er beter bij kunnen houden dat het moest lijken alsof Steadman vermoord was en ze een zondebok nodig hadden. En dat is jammer genoeg Lincoln. Zou veel toffer zijn geweest :+ .
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah, ik vind het nu eigenlijk wel een goed plot. Want ze proberen em vrij te krijgen omdat ze weten dat die onschuldig is. Dat wordt ernstig tegengewerkt en daarom gaan ze op zoek naar de diepere reden. Dit hoeft nog niet eens perse zijn vader te zijn, maar dat is wel een van de belangrijkere redenen. Het gaat net zo goed om die hele organisatie die alles onder controle heeft. En dat is juist gaaf, al die verbanden die ze blootleggen en hoe het in het 'echt' ook zou kunnen zijn. Bijvoorbeeld de situatie dat Bellick de Pope overtuigt om niet het ministerie te bellen omdat ze de baan gaat kosten.
     
  18. basovich

    basovich Guest

    best lijp om je moeder daar dood te zien liggen door het raam:eek:..maar wel slim dat ie een foto het gmaakt;)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Spoilers waar nodig mensen!


    Dvd 5, afl 17-20 wordt geupload
     
  20. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil die DVD's ook waar krijg je die ik heb alleen avi's
     

Deel Deze Pagina