1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    als het net zoiets is als OZ ga ik zeker kijken, die vond ik echt geweldig.
     
  2. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Had alle afleveringen vanuit de VS al gezien. Een van de beste series atm.
    Ik kan niet wachten tot 20 maart. Als aflevering 13 weer komt. Ik vond trouwens het "einde" van aflevering 12 echt kansloos. Gewoon té lame.
     
  3. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat soort dingen kun je beter bewaren tot het moment dat de laatste aflevering op TV is geweest....sukkel |:-
     
  4. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Doe ns normaal. Ik zeg alleen dat het lame is. Ik zeg niet eens wat ik lame vind. Misschien moeten we een Prison Break VS en een Prison Break NL deel maken? Dan krijg je niet van dit soort taferelen. Ik heb even een PM gestuurd naar de mods of we toestemming krijgen om een 2e thread aan te maken. Ik zal die dan wel aanmaken, dan houden we het hier op de gebeurtenissen die nu in NL bezig zijn, kunnen we in de VS thread lekker praten over afl. 13.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    of je zet het gewoon tussen spoilers als je iets zegt over aflevering die hier nog niet is uitgezonden?
    ken de serie nog niet, en tis vast een vette serie, maar om nou twee threads aan te maken daarvoor..
     
  6. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is echt een hele vette serie, geloof me.
    Ik zei niet eens wat en wordt al geflamed.. En bij andere series is dat ook al vaker gebeurd (2 threads), dus waarom hier niet..
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze hadden geen stop of zo met opnemen, FOX zend de afleveringen gewoon niet meer uit vanwege 24, de sukkels.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik denk dat Fox eerst wou kijken of de serie aanslaat voordat ze een heel seizoen produceren :)
     
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Aflevering 12 was ook duidelijk herschreven om de boel uit te rekken, het had daar best kunnen eindigen
     
  10. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    khoorde al iemand over deze serie praten. Hij zei ook al dat het een goede serie is. Dus ik ga em donderdag maar ff checken.

    donderdag prisonbreak
    vrijdag lost _O_

    :D
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd het huidige einde was echt een TE grote climax, maar ja, het houdt je wel geboeid
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Yeah, vanavond Prison Break aflevering 1. Ik kijk er al een tijdje naar uit om deze serie te volgen. (lost en rome beide niet gevolgd :mad:) Maar deze lijkt me ook zeer stoer. Half 10 vanavond RTL5. Ik ga het zeker checken :D
     
  13. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Lees dit niet als je t/m afl 12 nog niet hebt gezien.
    Dat is wel waar. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen, ik denk dat ze toch nog wel uitbreken. Maar het kan alle kanten nog op gaan. Had liever gezien dat ze er een normaal einde aan hadden gebreid en ergens anders een cliffhanger hadden gezet.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    ff kijken, zometeen spoorloos verdwenen kijken neem deze wel op denk, jongen uit me klas had ze al gezien usa versie
     
  15. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    goed verhaal denk ik .

    ga het zeker kijken
     
  16. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb het net gezien en ben overgaald.
    Ga proberen deze serie te volgen! :cool:
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net sporten, dus kon het niet zien, maar wilde het wel graag zien. Vergeten op te nemen :mad:

    Ga me er gewoon totaal van afsluiten, en dan op DVD kopen, wat het ongetwijfeld komt
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    heb het daarnet gezien, moet zeggen dat het erg goed in elkaar zit! dit is er zeker eentje om te volgen.
     
  19. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze serie owned echt heel zwaar! Zeker gaan kijke mense
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Net gekeken. Zeer vetjes begin. Beetje saai nog maar dat is altijd bij de eerste episodes. Het begin en het einde van deze aflevering waren geweldig.
    (bank & tatoeage) :)
     

Deel Deze Pagina