1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Die T-bag is wel een mooi figuur zeg *) , bind gewoon ff die dokter vast op de tafel en spuit hij nou zijn bloed uit die koelbox in het lichaam van die dokter?

Al met al is T-bag mijn favoriet , heb zo om hem gelachen vooral met Tweeeeener :lol:

Maar verder weer een week wachten op de volgende aflevering wordt weer erg spannend :b:

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee man dat is gewoon een goedje waardoor die gast sterft.

Ik heb zo het gevoel dat die FBI man zelf uiteindelijk achter de waarheid komt (over die president etc) en Michael zal helpen op een of andere manier.

3. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had toch meer verwacht van deze aflevering. Ik vond hem een beetje magertjes, op de een of andere manier vond ik het veel minder leuk. Hoop dat de rest van de aflevering me meer kunnen boeien.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nou, ik vond hem sterk genoeg hoor. Maar je moet er wel rekening mee houden dat ze het verhaal nu alleen nog maar aan het uitbouwen zijn. Denk dat de afleveringen alleen nog maar beter gaan worden.
    In de VS hebben ze ook nog niet veel concurrentie, want bijna alle andere grote hit-shows zijn nog niet begonnen.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    moest wel lachen om te zien dat bellick nog bij zijn moeder woont. :emo:

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb ik zelf nog niet aan gedacht maar nu je het zegt zou dat me geen moment verbazen. We hebben namelijk ook nog geen echte aanwijzing gehad dat hij daar direct bij betrokken is, integendeel zelfs. Zou best kunnen dat hij inderdaad door veelvuldig onderzoek er misschien wel achter komt dat Lincoln niet schuldig is, en zijn zoon ook niet. Dat hij ze dan ook vervolgens gaat helpen etc met een uitweg zoeken enzo. Maarja, who knows. Gewoon afwachten en we zien wel...

Laatst bewerkt: 29 aug 2006
  7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Ja dat is het hele stigma van die man juist, of karakter , hoe je het ook wilt noemen.
    Dat is trouwens in de echte wereld ook zo met mensen vaak. Mensen zoals bellick die macht uitoefenen op 'minderen' op het werk, of in dit geval gevangenen afpersen en terroriseren terwijl hij in het echte leven buiten werk een NIKS en een NUL is . Dat is overal in de wereld, en ook waarschijnlijk ergens in een winkelcentrum of bedrijf bij je aan de overkant.

Dan nog van die mobiel die hij heeft laten vallen, denk dat hij die mobiel gedumpt heeft puur om het feit om bewijs natuurlijk te wissen/of niet bij je te hebben. FBI heeft immers dat gesprek afgeluisterd en kan waarschijnlijk de mobiel tracen als hij er nog een keer mee zou bellen ;)

Waterpistool bedreiging vond ik wel vet btw }:]

Was wel goede aflevering !

8. mars15

mars15 Guest

Net afl 2 gekeken, euh was niet echt bijzonder, knal die fbi gast dan toch dood in de lift, voor de rest boring

9. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Andere grote hit-shows? PB is niet echt een hit in Amerika hoor. Het wordt redelijk bekeken, meer niet. 24 trok in z'n 5e seizoen nog 50% meer kijkers.

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem net gedownload in 10 minuutjes, snelheid van 600 a 650 Kb/s, dus ik ga aflevering 2 maar is kijken:)

11. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je snapt het idee niet :+ , ze zijn nu nog (op het uitbreken en wat kleine dingen na) 'onschuldig' . Als zij in de loop nu steeds mensen vermoorden dan kan het bij de Reiniging van de namen niet goed uitpakken als ze een onschuldige FBI Agent hebben vermoord in de bloeddorstige zoektocht naar de mensen achter het schandaal.. snap dat dan :eek:

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Precies. En die FBI-man is de kwaadste niet.

Toch jammer dat die bellick zichzelf niet door zijn kop schoot. Nu wordt ie gewoon bounty hunter en gaat op hen jagen met als argument het geld en wraak.

@ Splinterx, dat boeit ons nou echt geen ene fuck _0/

Laatst bewerkt: 30 aug 2006
  13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik wilde net al zeggen, gaan we nu patsen met hoe snel je je rotzooi van het internet af plukt?

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Shiit, waar sommige mensen zich al druk over maken, ik was gewoon blij dat ik hem had. Ik merk hier duidelijk jaloezie, damn....

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schop voor z'n smoel dan. Had ook geen kwaad gekund.

16. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Ontopic: Prima aflevering.
    Hoe krijgen ze het weer voor elkaar dat je nu met spanning zit te wachten op aflevering 3 zeg? Het lulligste was nog wel dat T-Bag werd geholpen door die dierendokter en uiteindelijk stank voor dank kreeg. Maarja, I guess that's life..

Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Nou khoop niet dat mijn leven zo gaat 8)

Idd die spanning, heerlijk is dat :D.

Gelukkig kon t-bag niet gelijk zijn hand weer gebruiken anders was het wel een beetje ongeloofwaardig :9

18. Black Bullet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het sowieso ongeloofwaardig dat een man die normaal honden en katten helpt een mensenhand naadloos terug kan zetten op een arm. 8)

19. gunitsoldier

gunitsoldier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naadloos? Dan zou ik toch maar ff nog een betere kwaliteit downloaden. Toen ie in de auto zat zag je goed hoe goor het eruit zag.

20. Black Bullet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het hem niet na. ;)

Deel Deze Pagina