1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Denk het ook ja.. weet alleen nog niet hoe :eek:.
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoja zijn er 2 opties. Of hij ontsnapt opnieuw (met hulp of zonder). Of hij wordt vrijgelaten omdat het hele complot aan het licht komt.
     
  3. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het 2e maar denk het 1e:)
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eigenlijk het tweede, ze willen de serie goed laten aansluiten op de eerste serie, als ze nu oppeens de eerste serie buiten beschouwing laten lijkt me dat vreemd, dus de advocate is voor niets gestorven, de president nog aan het hoofd? en waar is onze lieve niet dode man? Het verhaal wordt opgelost denk ik, en daarvoor moet onze 'uncle' de zaak gaan oplossen en naar de pers brengen, waardoor lincoln dus op vrije voeten komt, en hij in Havana zit nadat hij het anoniem bekent heeft gemaakt en de doodt van lincoln oude vriendin dus niet voor niets was.

    Leuk he, speculeren. BTW, die speurneus is ook de lul hopelijk, wat een creep, hij hoort in die gevangenis te zitten!
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kgok dat die fbi dude nog dood gaat, door zelfmoord of door zn vriendjes bij de overheid.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Linc gepakt, ben benieuwd hoe dit uitpakt... :cool:
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Linc hoeft geen hulp te verwachten van Michael in ieder geval.
     
  8. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    waar blijven NL subs?? Weet iemand dat ? heb al gekeken zonder !
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar dan gaat ie toch alsnog de bak in voor wat hij daarna gedaan heeft? Ontsnappen etc.
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    zou wel een hele anti-climax zijn als lincon alsnog vast zou blijven zitten. dan is alles voor niks geweest, het enige wat ze dan verder zijn is het strafblad van michael.
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zodra Micheal hoort dat Linch weer vast zit, komt ie hem echt wel weer redden.
    Die knaap laat z'n broer echt niet in de steek. :)
     
  12. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien kan michael wel wat regelen met zijn nieuwe grote vriend van de FBI...
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gaat alles weer opnieuw :9
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat Michael wel genoeg problemen heeft met Sara, Mahone en Kellerman. Als Michael het hoort, moet hij er eerst weer komen en tegen die tijd zit Linc wel weer in een extra beveiligde weet ik veel wat. Dus ik denk niet dat Michael iets kan doen.
     
  15. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan ook veder in seizoen 3 heeft de maker bevestigd dus maak je borst maar nat!
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb je daar ook een bron van?
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Micheal heeft maanden plannen zitten bedenken over die ontsnapping en zolang heeft hij niet dus het zal niet zo zijn dat hij hem weer komt redden..
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat seizoen 3?, d8 het niet, zo ja is het echt een beetje jammer, dan wordt het tever uitgebouwt. Ik vind 2 seizoenen eigenlijk al te veel, het niveau van het eerste wordt amper meer gehaald. Nee, please geef bronnen, en laat het hierna afgelopen zijn, al dat uitmelken. Geef andere series een kans (jericho of iets)
     
  19. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt balen dat hij is gepakt! Neemt niet weg dat ik heel erg benieuwd ben hoe dit gaat aflopen!
     
  20. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina