1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, ik ben 'm nu aan het downen.
    We zullen zien.

    Zojust aflevering 13 gezien, lekker einde weer. :)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    De kwaliteit blijkt goed te zijn maar er is alleen een copyright/watermark dinges de hele tijd te zien (tenminste dat heb ik gelezen)

    Ben zelf nog maar bij Episode 5 dus ik wacht wel gewoon tot maandag met downen
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    kwaliteit is crap :mad:
    interlace/scanlines en krakerig geluid

    ik wacht mooi tot maandag :)
     
  4. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    voor iedereen die zeurt dat het illegaal is, da is nie! komt omdat het een serie is die mag je gewoon downen
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nu aflevering 1,2,3,4,6,7 ik heb alleen 1 probleempje. bij aflevering 5 hoef ik nog maar 4 mb en dan is hij klaar, maar hij blijft daar maar op staan en telkens wanneer hij 4 mb heeft gedownload zegt hij "dropped rubbish data"

    dus nu kan ik niet verder gaan met kijken(heb tot aflevering 4 gekeken)
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Even opnieuw downloaden.
    Soms is het ook mogelijk om van wat je nu al hebt toch een filmpje te maken, maar ik weet niet precies hoe dat werkt, gewoon er op dubbelklikken volgens mij.
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    ow ? dacht van niet eigenlijk
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Misschien is het niet helemaal legaal maar wat wil je. Je kunt 24 weken wachten voor dat je het hebt gezien of het gewoon in je eigen tempo doen. Bovendien veel schade heeft Fox ze toch niet omdat het om Tv rips gaat en geen dvd rips
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens gelezen dat het wel 100% legaal is maar ja, maakt niet zo heel veel uit.
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet precies, beetje grijs gebied.
    ze knippen we de reclames er uit waar door ze minder geld krijgen
    Weij zien het hier al dus niet op rtl5 waar door hun inkomsten mislopen en we betalen ook niet voor payperview.
     
  11. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Egt gruwelijke serie dit...
    ben nu bij aflevering 8.
    6 vondi k de vetste tot nu toe die was egt goed
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb ook lang gewacht tot gister op E14. En nu wacht ik weer met smart op E15 :p

    Kzal zo wel ff een screen posten van de kwaliteit van E14

    [​IMG]

    Matige kwaliteit idd, die nag maakt niet zo veel uit, alleen scanlines etc zijn shit. res is 720x480

    -------------------------------------------------------------------------------------------

    Best irri E1 t/m 12 op 3 dvd's en dan alleen E13 op dvd 4 :p Maarja nu dus ook E14
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ook zojuist Ep 14 The Rat gezien.
    ik kan niet wachten tot de volgende aflevering...
     
  14. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Had nog niet gezien dat hij uit was. Snel binnen halen! Had hem morgen/dinsdag pas verwacht.
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Wtf, volgens tv.com moet die aflevering nog komen :confused:. Maar goed, ik download em wel dan ;)
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Er is een review copy uit. Iets mindere kwaliteit, zie de bovenstaande screenshot. :)
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is nu al binnen :). Morgen maar eens kijken. Ben benieuwd hoe ze 'subtiel' het verhaal aangepast hebben :+ ten opzichte van de eerste plannen (het was niet bedoeld als een heel seizoen, maar dat wist iedereen natuurlijk al :9)
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    -edit verkeerd
     
  19. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe, ik zie nu pas dat er een Topic over is , en dat voor een MOD , Shame on me :+

    Heb zondag aflevering 1-13 binnen gehaald en begon zondag avond met de intentie om er 1 of 2 te kijken alvast.
    Maar na enige tijd was ik zo Hooked en 'in het verhaal' dat ik er 4 heb gekeken om vervolgens op maandag aflevering 5-13 heb gekeken :eek: whehe, heel slecht maar het is zo Konings !! :D

    Stomme is dat ik hier op de campus ep 14 niet te pakken kan krijgen :eek: *i hate those damn routers* Dus wacht ik maar tot zaterdag om episode 14 te zien :)

    Voor de mensen die twijfelen of de serie wel leuk is, Kijk aflevering 1 EN 2 en oordeel dan :)

    ciao !
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2006
  20. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb het tweede deel van aflevering 1 gezien, en het lijkt mij een erg verslavende serie, maar waar downloaden jullie die dan, want ik heb eigenlijk een zin om telkes een week op elke aflevering te moeten wachten...
     

Deel Deze Pagina