1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

  1. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Tot en met de laatse minuten hele goede episode. Daarna hebben ze het hele idee achter Prison break kapot gemaakt. Nu gaat het nergens meer over, de reden om lincoln te bevrijden doet er nu niet meer toe. Volkomen zinloos nog de rest van de episodes.
    Het draaide om Terrence Steadman, dat hij nog leefde. Maar dat doet hij nu niet meer. En ze kunne niks bewijzen door dat die secret service DNA en dergelijk mee heeft lope kloten. Ik vind het zelf echt heel dom...

    Tenzij iemand er een andere ingeving van heeft gekregen, maar ik snap dit echt niet....

    Natuurlijk heel leuk en aardig om nog te zien hoe het verder gaat, maar het draaide om 3 personen. Nu Terrence dood is kunnen ze neit meer bewijzen dat hij nog leeft en heeft lincoln hem ook echt vermoord(aangezien hij er ingeluisd was, en het bewijs om hem vrij te spreken terrence was, maar die is nu serieus dood, en niet zogenaamd). Dus zal hij toch nog de doodstraf krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2007
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand een site zoals Tha Bomb zegt? waar aflevering 14 te zien is/te downloaden
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk je nou echt dattie gearresteerd wordt, vermoord en alles en dat t verhaal dan klaar is. Ik heb liever deze plotwending dan dat je te zien krijgt hoe ze op hun gemakje naar DC gaan en daar het grote complot onthullen. Nu weet je tenminste niet wat te verwachten. En btw, de hele serie draaide niet om hem. Het draaide ten eerste om het ontsnappen uit de gevangenis en dan te vluchten met de 5miljoen dollar. Maar goed.
     
  4. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Nu gaan ze zeker weer in de gevangenis, waar de hond van de neef van de oma van de nicht hen komt redden? Hou toch op man, dit gaat echt nergens meer over.
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gvd wat een vette aflevering :D knetter juh.

    als iemand hem wil hebben vortaan kan ik wel een snelle ftp regelen speciaal voor de membertjes hier. 100.UK 100.NL mits er vraag naar is natuurlijk. als dit niet mag mod me post maar dan zal ik het er niet meer over hebben :) Heb hem momenteel op 4 servers staan dus bandbeedte zat ;)
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ga 'm morgen kijken, maar m'n broertje vond 'm ook erg goed. Ik ben benieuwd... :)
     
  8. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het jammer genoeg met je eens. deze serie gaat downhill met een hoge snelheid.
     
  9. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk als je dat doet. Maar ik download hem meestal 's ochtends. Wanneer staat ie er bij jou dan op?
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Deze serie wordt steeds 'poeper' met elke aflevering. Seizoen 2 ga ik dus ook niet meer volgen, veel kijkplezier allemaal.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Afl 14 was echt geweldig. Heb heel de tijd gekeken zonder pauze te nemen.

    Alleen wat een lul ben ik toch weer. Ik houd altijd in kladblok de titels bij enzo. Dus ik op wikipedia even de titel s en uitzendschema van de volgende afleveringen.

    Zie ik tot alf 16 al wat er gebeurd in die afleveringen :mad: :r dus tot 16 weet ik als wikipedia klopt. gelukkig ga ik heroes alf 6 tot 13 nog kijken :mad:
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    abosuult e14 was master!!!
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee:thumbs:

    Aflevering 14 was wel redelijk, ik had er eigenlijk na een break van 2 maanden wel meer van verwacht. Vooral de blockbuster op het eind van deze aflevering vond ik een beetje een cheap einde om er voor te zorgen dat je de volgende week weer wilt kijken.
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    blockbuster? bedoel je niet cliffhanger 8)
    een blockbuster is een succecvolle film
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Kellerman was fantastisch met zn zonnebril
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Het is dat ik seizoen 1 + 13 afleveringen heb gezien, anders had ik na aflevering 14 echt gestopt met kijken.. Wil uiteindelijk wel weten wat er gebeurd natuurlijk!
     
  18. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke dat hij nog gearresteerd wordt zal misschien wel niet, michael zal wel weer iets geniaals bedenken. Maar ik zei ook dat het om 3 personen draaide bij deze serie, Michael, Lincoln en Terrence. Wisten we misschien nog niet bij seizoen 1, maar is in de loop van seizoen 2 toch steeds duidelijker geworden. Nu is de laatste dood, en aangezien ze hem hoe dan ook nodig hadden voor de bewijzen. kunnen ze nu alleen nog maar het land uit. En god mag weten hoe ze aan die 5 miljoen komen, want tea-bag had ze voor het laatst toch?
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff episode 14 was leuk maar ik vind het een beetje te veel afdraaien van de hele bedoeling van de serie..
     
  20. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond 'm toch weer erg goed, met een lekkere teaser voor de volgende aflevering...
     

Deel Deze Pagina