1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    pom pom pom , vanavond na het werk meteen kijken!!! WTF!! :D was ik maar ziek dan kon ik hem nu kijken :D

xor wederom bedankt!

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ben gisteren en vandaag al ziek. Ik ga hem nu dus mooi kijken \o/.

Redelijke aflevering, maar had wel wat spannender gemogen. Het rare vind ik dat er geen bewaking oid is, zo is het wel heel makkelijk om te ontsnappen.. Als je eenmaal buiten de muren bent staat er 1 bewaker en that's it.

Verder vind ik het raar dat Sarah en LJ ineens ontvoerd zijn, maarja, dat zullen we volgende week(en) wel zien.

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Geen bewaking hebben ze toch uitgelegd? Die gasten zijn het ergste van het ergste, die bewakingsdudes werden bang en ze bewaken nu als het ware van een afstand. Ik denk niet dat die ene toren met die gast erin de enige bewaking is. Ze zullen buiten het hek ook wel patrouilleren enzo. Anders zou het wel erg fake zijn.

Raar dat ze ontvoerd zijn? Misschien. Maar op die manier zetten ze druk op Maikel (Michael?) om die gast uit te breken terwijl hij eigenlijk zoiets totaal niet meer wilde doen. Nu zal hij wel moeten.

4. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32

Dat vind ik juist vaag, dat ze 'bang' waren en daarom alleen buiten patrouilleren.

Wat kreeg Bellick eigenlijk voor briefje? Was dat het zelfde briefje dat hij aan Micheal gaf?

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Stja, het is blijkbaar ongelovelijk tuig. En over die briefjes. Hij kreeg er 2, 1 om bij Micheal in z'n zak te steken, en 1 om bij die andere gast in z'n zak te steken. Hij wist zeker dat 1 van de 2 dood zou gaan daarom moest Bellick dat doen zodat het lijk van 1 van die 2 dat bericht mee naar buiten zou nemen.

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ohja, slim. Had ik zelf nog niet aan gedacht :)

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Op het briefje van die dode gast, stond 1988, op het briefje van Michael stond 1989, als ik me niet vergis.
    Zal ongetwijfeld binnenkort allemaal duidelijk worden.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig, 16/17e minuut, die spaanse (oid) versie van All Along The Watchtower (Bob Dylan/Jimi Hendrix) tijdens de aflevering (werd geluisterd door een van die gevangenen terwijl ze buiten zaten).

Ik snapte het einde niet helemaal. Had geen ondertiteling en het ging wat snel. Scofield wordt dus niet overgeplaatst, maar wat heeft LJ en die ene vrouw daar nu mee te maken? En heeft die man in het riool er nu ook wat mee te maken? Aangezien daar ff heen geswitched werd tijdens het gesprek tussen Lincoln en Micheal.

Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Michael zit in Sona om uit te breken. Samen met iemand, wel te verstaan. Ik gok dat het die kerel achter dat muurtje is.
    LJ en Sara zijn gekidnapped om zeker te zijn dat Michael meewerkt.
    Linc ging naar dat restaurant om LJ en Sara te ontmoeten, maar kwam daar te weten dat deze dus als onderpand gebruikt worden.

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb me weer vermaakt, had er ook echt naar toe geleefd weer. beloofd wel weer een mooi seizoen te worden.

11. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weer mooi op touw gezet. Het prisonbreak gevoel uit S1 is bij mijn weer terug. Dit vond ik in S2 wat tegenvallen. Ben benieuwd naar de volgende aflevering, vond deze erg gaaf.

12. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah e1 was al kicke!

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Idd! En mooie non :+

Ben benieuwd wie er in de kelder van sona zit... Met die briefjes.

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    was best een aardige aflevering :D mjah nu weer een week wachten :/

15. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    een w-w-w-week :| tussen een bepaalde episode zit een stop van 5weeken :mad:

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    klopt, gebeurt steeds vaker, een winter stop rond de kerst, aardig wat series die ik volg zijn halverwege het seizoen voor een paar weken gestopt.

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vond het echt flink tegenvallen, zit echt te twijfelen of ik verder zou kijken.

18. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Boeien, je kijkt hem toch wel, ook al zeg je van niet ;).

19. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk, ziet er nu al beter uit dan Seizoen 2 :) Heb er weer helemaal zin in!

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm s3 aflevering 2 was ook weer prima te doen :D Opzich natuurlijk gewoon prison break 1 in een nieuw jasje, maar dat nieuwe jasje bevalt me wel 8)

Deel Deze Pagina