1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    dankjewel, dankjewel, ik ben goed

PM me voor handtekeningen

2. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    je weet toh, hij pakt die pipa en gaat naar die man die niet praat weetje, loopt dat gebouw binnen, doet die matrix ding en hij zegt dan zo van ey boy what about the kids. en dan begint die man te tranen en pakken ze die boot weer en varen ze allemaal samen de horizon in.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Geen Prison Break deze keer, en over 2 weken ook al niet. :mad:

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Damn. Loopt Nederland zo weer wat in dan? Of zal hier ook een pauze komen.. :{

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat boeit het?

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nja niet zo veel, maar ik kijk het liever gewoon op RTL. ;)

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er komt op RTL ongetwijfeld een pauze. Ze gaan een buitenlandse zender (laat staan ter grootte van RTL...) echt niet voor laten lopen met uitzenden.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    geen PB WTF man lijers na 4 eps al een break, zuigende schijt zooi!

9. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien je niet eens weet dat we nog maar net met het 3e seizoen beginnen, denk ik dat je PB dus niet op de voet volgt, dus het niet leuk kan vinden, en dus poep praat.. :b:

10. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Vandaag heb ik SE1 en SE2 gekocht, dus morgen begin ik pas met het kijken van Prison Break. Heb er zin in!

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2007
  11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, helemaal nergens iets meer gaan lezen over PB, ook niet meer in dit topic kijken. Gewoon in ieder geval seizoen 1 achter elkaar gaan kijken, dan is het echt fantastisch:thumbs:

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zal ik doen. Je ziet me over een tijdje nog wel verschijnen in deze thread. _0/

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    we hebben toch 4 eps gehad in S3? dat kan je toch wel zlef bedenken dat ik dat bedoel en niet de 4de aflevering van S1. Sommige mensen kunnen echt niet zelf nadenken!

En jah ik heb ze allemaal gezien, ik heb S2 en S1 zelfs elke week voor een aantal members beschikbaar gesteld! Zelf opletten is ook niet een overbodige luxe! _0/

14. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm andere series hebben ook nu opeens al weer een break in Amerika :mad: Family guy gaat pas in november weer verder...

15. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Die breaks worden voornamelijk veroorzaakt door wedstrijden van honkbal/basketbal/ijshockey(?). Op dit moment is dat de 'World Series' van honkbal, als ik het goed heb.

Ik weet nog wel met Lost seizoen 2 (of :cool: dat je echt niet meer wist wanneer er weer een nieuwe aflevering kwam. Kwam er na een break van 3 weken weer een aflevering, bleek het een herhaling of een samenvatting te zijn! 8)|:- Moest je nog een week wachten!!! Vervolgens kwamen er 2/3 nieuwe afleveringen en aansluitend weeeer een break van 2/3 weken! |:-

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    aflevering 4

heeft iemand gezien dat sarah dood is:'-(

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Allang.

Maar even over de nieuwe episode, ik snap er geen hol meer van. Ik heb hem gedownload, maar het lijkt net alsof ik een gedeelte heb gemist, alsof ze vooruit gespoeld zijn in het verhaal. Ik snap er niets van. Is het deze week soms een dubbelepisode, dat ik bijvoorbeeld nog ergens een deel 1 vandaan moet halen? Als je bedenkt wat er vorige keer gebeurde, en dan ziet dat:
    Mahone ineens in een politievoertuig zit, en Micheal ineens weet dat Sarah dood is
    dan klopt er iets niet.

EDIT: Het klopte dus wel, maar het gebeurd allemaal wat vaag. Later wordt er wel meer duidelijk.

Laatst bewerkt: 6 nov 2007
  18. berenscheet

berenscheet Guest

vandaag is dus E6+7 uitgekomen;). echt zoo vet!!!
    dacht ook al vantevoren dat het ergens voor nodig dat michael die whistler uitdaagt, jammer dat ze niet zijn ontsnapt maar wel vet dat nu die jerecho (die zwarte baas van die gevangenis) meegaat 8) vond het wel een beetje dom dat lincoln niets deed toen hij dat vrouwtje onder schot had want nou gaat denk ik LJ toch wel dood of wordt vermoord

Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2007
  19. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Het is trouwens volgens mij Lechero, niet Jerecho. http://www.imdb.com/name/nm0936298/

Nederland loopt ook nog maar 1 afl achter. Ik snap niet dat er mensen in het PB amerika topic posten terwijl ze de Nederlandse afleveringen volgen.
    Dan is toch de spanning uit het verhaal? What's the point in watching them then?
    Eerst waren er 2 draadjes NL en USA. Dat scheelt een hoop irritatie bij mensen die al verder zijn dan de in NL, klinkt als gezeur maar het is waar.

Ik vraag me af hoeveel afleveringen er nog in Sona komen nu al 7 voordat ze uitbreken, er komen dit seizoen 21/22 episodes dus opvullen die zooi. Episode 6&7 waren weer machtig!!! :)

Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jah het is ook duidelijk lerecho hoor xD
    kheb net aflevering 5 gezien, vrij weinig spanning behalve met dat pistool op michaels hoofd

Deel Deze Pagina