1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit aflevering 6 die nu op RTL 5 is?

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    jep 6. of 7 maar ik denk 6.

de aflevering van net:
    ik had echt niet verwacht dat michael whistler ging uitdagen:eek:
    en de moordenaar van die australier was toch eigenlijk sammy? want hij gaf de sigaren erna dacht ik...

3. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    aflevering.. 8??

(die nu op tv is)
    domme gast die agent, hij richtte zijn pistool op Lincoln en niet op die vrouw zoals eerst bij L.J dus was er geen risico dat ie die chick neerschoot;)

4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Viktortje is aan het kijken! Die reclame duurt egt 10min :mad:

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Kan niet wachten op episode negen. Hier wat pictures.

[yt]x9yY_kLFMhw[/yt]

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke aflevering is de serie nu in Nederland?
    Heb Season 1 al helemaal afgekeken op DVD en ben nu bezig met Season 2. Nou moet ik dus na Season 2 nog een aantal afleveringen van Season 3 kijken om bij te komen bij de TV-uitzendingen.

Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    rtl is naar mijn weten gestopt bij afleverign 8, in januarie wordt de serie weer hervat

8. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat klopt. Aflevering negen komt hopelijk deze maand uit in Amerika.

9. pcc2004

pcc2004 crazy boy

Leuk Bevonden:
    0
    iemand de preview van aflevering 9 gezien dat lincoln gestoken wordt met een mes door mahone?

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is weer een nieuwe aflevering online :D

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor de tip Borix! Ik vond het maar een matige aflevering, alles was zo onwaarschijnlijk en onlogisch als maar kan...

vooral dat er maar 2 agenten met haar mee gaan naar LJ, en dat die dan vervolgens door 1 klein vrouwtje omgelegd worden|:-

12. Caps18

Caps18 Guest

Het had vanaf seizoen 3 net zo goed 'Harry potter en de ontsnapping uit sona' genoemd kunnen worden. Bah wat gruwelijk slecht.

13. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een diepgaande reactie zeg, echt indrukwekkend hoe goed en welonderbouwd sommige mensen zich uit kunnen drukken.

Kom op, als je realisme wilt dan kijk je baantjer of flikken. Wil je een spannende actieserie dan kijk je Prison Break. En hoewel niet alles in seizoen 3 even goed klopt en het geheel misschien wat minder origineel is vind ik dat ze de spanning en de sfeer er goed inhouden. Dat is natuurlijk een mening. Maar zulke opmerkingen als hierboven slaan iig helemaal nergens op.

14. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt het weer op tv, de laatst aflevering die ik heb gezien is dat het aan het einde
    van de aflevering michael opgepakt word in sona om verplaatst te worden naar een andere gevangenis

klopt dat ?

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ja, op de tv zijn ze niet verder dan dat volgens mij.. In Amerika is eergisteren de nieuwe aflevering uitgezonden.

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik weet echt niet wat mense hier nu posten met baggerslechte aflevering, dit en dat klopt niet blabla.. ik vond die aflevering (die nieuwe vanuit amerika) dus echt zo goed, die spanning & de sfeer word zo goed overgebracht (op mij), dat ik nu alweer de volgende wil zien. :)

17. Caps18

Caps18 Guest

Het valt me nog mee dat Michael niet zijn bezemsteel heeft gepakt, die uiteraard naar binnen gesmokkeld is, en vervolgens met Lechero achterop wegvliegt.

Het gaat toch helemaal nergens meer over. Ze hadden gewoon na 1 seizoen moeten stoppen. Maar nee, alles moet uitgemolken worden.

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    prison break is nooit realistisch geweest. het is inderdaad geen geweldige show meer maar het realisme argument slaat nergens op.

ik vind het trouwens nog steeds entertainend.

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik vond het idee van sona juist mooi, ik heb alle afleveringen van seizoen 3 2x gezien

20. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat was er in seizoen één dan niet realistisch?

Deel Deze Pagina