1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    - Apparatuur hadden ze al heeel wat afleveringen geleden neergezet, dat huisje hadde ze gekocht.
    - Dat van die enkel had hij dus gefaked ;) om weg te komen...

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van dat huisje ben ik dan helemaal vergeten, maar dan nog, als je in zo'n chaotische achtervolging zit, 2 auto's tegen 1, is het toch nog steeds bijna onmogelijk om naar die plek te rijen. En je weet toch ook nooit van tevoren dat het op een shootout uit gaat komen? Verder is het natuurlijk wel erg tekenfilm style dat de bad guys niet doorhebben dat er een bandje wordt afgespeeld...

Met die enkel is wel slim gedaan dan... Maar volgens mij loopt hij ook nog mank als hij op de vlucht slaat, terwijl het faken dan niet meer nodig is...

3. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    T-Bag die "conveniently" het coördinaten boekje van Whistler tegenkomt. :{

Ze zouden hem T-Convenient moeten noemen.

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja, ik vind ook dat de serie erg achteruit is gegaan. Dat ligt vooral aan het script hoor. Ze kloten maar wat aan. Het is zo goedkoop om de serie op deze manier te verlengen. Begin eindelijk nu eens aan de verhaallijn dat ze die gekke Company gaan aanpakken. Beetje spanning en sensatie en originaliteit, aub!

De verhaallijn omtrent Sona is me heel erg tegengevallen. Eind vorig seizoen, bij de laatste aflevering, dacht ik echt dat het 3e seizoen briljant zou gaan worden, maar dat is het duidelijk niet geworden.

5. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Oef mensen, ik ben het echt helemaal kwijt. Hoe gaat 't nou verder met PB in NL?

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hoppa hij is er weer binnen, hopelijk straks in de pauze kijken en anders pas vanaonvd :mad:, maare was dit de laatste episode van S3?.

7. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Viel het je niet op dat ze gingen vluchten in de nacht en toen ze buiten het hek waren het "opeens" dag was? Dat vond ik dan nog het opvallendste "niet kloppende deel" van de aflevering. Precies zoals ze dit ook deden bij het begin van S2. Ontsnappen in de nacht en vervolgens was het opeens dag, een trein en pief paf poef, weg. Kunnen ze niet in de nacht filmen ofzo? Ik ben het trouwens met je eens hoor, ze melken dit weer helemaal uit. Ze hadden gewoon 1 goede poging op ontsnappen moeten, uit sona, lincoln LJ, Whistler Sofia en Michael The Company. Maarja, we gaan het wel zien. Ik blijf toch wel kijken.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft allemaal te maken met die staking:
    Due to the Writer's strike, there are only 13 episodes which have currently been produced for the third season. Although the strike was resolved on the 12th of February it is still unknown if, or when more episodes will be produced.

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Wel weer een gave aflevering.
    Michael gaat nu echt achter the company aan. Alleen jammer dat Sucre nu weer in Sona zit. Zo blijven we bezig...

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja precies heb echt het zelfde gevoel, sommige verhalen hadden ze nu mogen afsluiten zoals die van sucre, maar dat michael nu zelf de hunter wordt dat vind ik wel vet want zoiets hebben we nog niet gehad. ook vond ik het wel een mooie draai dat mahone bij de company gaat.

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    inderdaad te vet einde :D scofield achter de company aan :D saweeet alleen we zullen nog niet afzijn van sona want sucre zal er nog wel uit moeten en t-bag heeft dat boekje daar is ook het laatste nog niet mee gedaan denk ik :) .

Wat ik niet snap is, dat T-bag nu ineens die non played en geld krijgt van haar? En waarom de fisherman ineens weer dikke maatjes is met dat wijf en waarom er geen coordinaten waren :p aiaiiaaiaiaa vaag maar vet :D

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    t-bag heeft haar toch een keer gered in sona, toen was zij binnen en toen had hij haar verstopt toen er een inval was.

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Echte té bruut gewoon deze serie.. Jammer dat we nu weer zo lang moeten wachten of komen er nou helemaal geen afleveringen meer? Ik snap het niet echt meer.

Ik zou het echt zonde vinden als er geen afleveringen meer zouden komen, dit is gewoon de beste/spannendste/meespelendste serie ooit imo.

Wat ik trouwens best raar vind (maar wat mij niet uitmaakt omdat er daardoor meer afleveringen komen) is dat Micheal nu achter de company aan gaat. Hij is echt de slimme aardige kerel die iedereen altijd helpt. Wraak zou ik dan niet achter hem zoeken, ik had wel verwacht dat hij ook daadwerkelijk met Lincon en LJ mee gaat om van het leven te genieten.

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Kan me niet voorstellen dat er geen nieuwe aflevering komt, aangezien er nog heel wat op te lossen valt. Beste serie ooit, punt.

15. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg je het zelf al. Hij wil iedereen helpen. The Company is slecht, Michael heeft zelf ondervonden wat ze hebben gedaan met Sarah en zijn broer. Hij wil the company ten val brengen ten eerste wegens wraak wegens sarah, LJ, Veronica, zijn vader, Lincoln etc etc. Ten tweede is het een foute organisatie die nog vele levens kan gaan kosten en als laatste zou Michael zijn geweten misschien nog kunnen sussen wanneer hij the company ten val heeft gebracht. Gezien door hem nu meer (net zo) onschuldige mensen dood zijn omdat hij zijn broer wou redden. Als hij the company ten val kan brengen staat zijn fragrate waarschijnlijk negatief ;). Het is maar net hoe je het ziet. De non was trouwens de "geld-brenger" van Lechero en hij had er gered. Vandaar dat geld.

@Dark-Miracle: Er komen wel nieuwe afleveringen, men zegt zelfs dat er nog een S4 gaat aankomen. Alleen gezien de schrijvers staking in Amerika is het de vraag wanneer deze afleveringen op tv verschijnen. Gezien ze daardoor toch een achterstand door hebben opgebouwd.

Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  16. LordTB

LordTB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    No way, Prison Break kan imo niet tippen aan bijvoorbeeld Lost. Dat blijft gewoon interessant, bij Prison Break vond ik eigenlijk alleen het eerste seizoen écht goed, Lost blijft gewoon vernieuwen...:)

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker niet de beste serie, ze hebben heel veel in laten kakken na seizoen 1. Die was briljant, daarna is het af gaan taaien, punt.

Nu komt het wel weer een beetje op gang, maar het heeft niets meer met Prison Breaken te maken :p

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ff zonder spoilers, aflevering 11 was toch dirt-nap?? want ik wil spoiler vrij aflevering 12 zien, hebben jullie anders een streaming site voor alle episodes want ik heb alleen nog 1 t/m 10 of 11 gezien...

en spoilers please!!!!

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Alleen owned Prison Break Seizoen 1 DIK Lost seizoen 1!!

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het goede van prison break is dat je bij elke serie een eind kan incalculeren. In seizoen 1 bijvoorbeeld weet je bij voorbaat: ze gaan ontsnappen. Omdat dit gegeven zo goed werd gegeven blijft iedereen kijken. Als er geen doel voor ogen blijft wordt het onlogisch voor de kijker om nieuwsgierigheid op te blijven bouwen voor iets waar je niet weer waar het heen gaat. Dit is waarom ik Prison break, al vallen de nieuwe series van Prison break tegen, toch de betere serie vind.

Lost kon de eerste seizoen draaien op mysterieus heid en interessante personages, de nieuwe seizoenen draaien en melken dit feit alleen maar uit waardoor lost veel minder interessant is geworden. Een sterke cliffhanger kan lost niet alleen redden, ook een doel waar je naar toewerkt. Het doel: ontsnappen, lijkt nooit te worden bereikt waardoor het een soap serie begint te lijken.

Als je ook kijkt hoe de kijkcijfers van lost in Amerika dalen zie je dat ik gelijk heb. Na een sterke opening dalen de cijfers bij de tweede aflevering sterk en die trend gaat maar door. Al is de doelgroep en dus het kijkcijfer aantal van lost heel anders dan PB en zeer zeker hoger is, is het gewoon een mindere serie.

Deel Deze Pagina