1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    net gekeken vond ep. 1 niet zoveel actie, behalve dat van whistler dan maar bij ep. 2 voel ik echt dat weer die spanning komt in de volgende paar episodes!! vooral nadat je voorstukje van volgende week aan het einde van de aflevering ziet!

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had er wel een ander gevoel bij dan bij de vorige seizoenen. Het deed me denken aan missies in GTA:D

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Is aflevering 2 ook al online dan?

4. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    was dubbele aflevering snuggere :9...

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    O nou sorry dat ik dat niet wist hoor :{.

Zijn de torrents dan met zowel E01 als E02?

6. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    ik was toch niet boos?

bij mij waren ze beide los en sommige aan elkaar, maar doe via nieuwsgroepen.

Laatst bewerkt: 3 sep 2008
  7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
  8. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Het lijkt wel alsof Seizoen 4 door heel iemand anders geregisseerd is? Het gaat allemaal érg snel voor PB. In 1 aflevering een plan + uitvoering... Dat heb ik nog niet eerder gezien. ;)

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Die computernerd is wel vet trouwens.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    @ Gerjan spoilers pleez?? er komen hier ook mensen om alleen maar de aflevering te vinden,
    spoilertags is een kleine moeite:)

beetje ingewikkelde aflevering, ik begreep er op het eind vrij weinig van.. wel beetje slap, continue nieuwe vijanden, nu zijn die Gretchen en Whistler weer uit de picture, de enige vijand die lang meegaat is Mahone maar dat is nu niet echt een vijand..

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat viel mij ook op. Maar ach, zo heb je tenminste niet dat gezijk van bijvoorbeeld seizoen 2, waar makkelijk 3 afleveringen in 1 konden, omdat ze elke aflevering bijna hetzelfde aan het doen waren.

Verder echt weer super vet ofc.

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    noooooohooooooooouuuuu :'-( nu heb je t al verpest voordat ik t gezien heb 8)

lul *)

Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik betrapte mij er trouwens op dat ik een zwak voor Mahome heb gekregen. Tijdens de vorige seizoenen kon ik hem echt niet uitstaan.

Ik moest ook wel even slikken toen
    Mahome met Whistler een deal maakten met Gretchen.. Maar dat is dus fake?
    Het gaat allemaal erg snel inderdaad. Ik was een smsje aan het versturen tijdens het kijken en ineens hadden ze
    een plan gemaakt om in te breken + uitgevoerd 8).

Het idee van het seizoen is wel vet. Zou een goede afsluiter kunnen zijn. Ben alleen bang dat de makers nog niet genoeg verdiend hebben aan de serie...

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Jullie hebben het over aflevering 1 van Seizoen 4?

Ik zit even niet zo erg meer in Prison Break, maar geloof dat het toch wel ongeveer een half jaar geleden is dat ik seizoen 3 heb uitgekeken (Dloaded).

Dat viel me overigens ook al op bij Heroes, heeft Hollywood dan nog zo lang stil gezeten?

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Yup.

Komt door de staking van de schrijvers. Daardoor telt seizoen 3 ook maar 14 afleveringen, in plaats van de gebruikelijke 22.

17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind het wel weer vet dat het is begonnen, alleen sommige dingen gaan idd wel heel snel. want in heel seizoen 3 zijn ze aan het ontsnappen en als clifhanger zie je dat sucre naar de gevangenis gaat. en nu in de 1e aflevering hoor je in 1 zin dat t-bag,bellick, en sucre zijn ontsnapt.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Jah een beetje slap, waarschijnlijk wouden ze het Sona helemaal achter zich laten, anders hadden ze hun verhaal nog wel laten zien lijkt me..

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het toch wel knap dat ze het nog steeds boeiend weten te maken. Vaak heb je met zulke series dat het na 3 seizoen al een stuk minder word zoals Lost bijvoorbeeld.

Voor een serie die in de eerste instantie gaat over het uitbreken uit gevangenissen blijft het lang boeiend.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Idd allemaal beetje suf dat iedereen ontsnapt is enzo maar wel weer goed begin van een nieuw seizoen!

Deel Deze Pagina