1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    nee het was gewoon dezelfde rol, omdat t-bag haar had gered is ze hem komen bedanken ofzo denk ik.

Het is gewoon allemaal een beetje vaag, ze hadden zo 3 afleveringen tussen de laatste van seizoen 3 en de eerste van seizoen 4 kunnen stoppen want er is zoveel gebeurd wat niet is uitgelegd..

2. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het een behoorlijk saaie aflevering, er gebeurde eigenlijk helemaal niks

3. [PayBack]

[PayBack] Viva la Vida

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij die secretaresse bij GATE bedoelt, jij hebt het over die hoer die als non verkleed Sona in kwam. Die zat alleen even in het begin van aflevering 1 van seizoen 4, daarna is ze niet meer voor gekomen, volgens mij.

4. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vond ik ook beter word volgende weer goed:)

5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt wat al gezegd is :confused:.

Ik vond het een leuke aflevering, weinig hoogtepunten maar gewoon vermakelijk.

6. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er eigenlijk met die vriendin van Wistler gebeurd? Ik weet dat ze in de eerste aflevering nog te zien was maar ben eigenlijk vergeten wat er daarna met haar is gebeurd :p Ik bedoel trouwens niet Gretchen (ofzo) maar die latina.

7. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die was toch gevlucht samen met LJ toen lincoln werd opgepakt? :) Verder heb ik niks meer van dr gezien in de afleveringen tot nu toe.

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    heb het volgehouden t/m seizoen 3 maar WOW wat is dit gaar.

ik kap ermee.

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    DIE bedoel ik ja secretaresse _O__O__O_

10. Black Bullet

Black Bullet Registered Joezer

Leuk Bevonden:
    0
    Shannon Lucio :)
    Speelt ook in the O.C.

11. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt ik heb LJ ook al niet meer gezien sinds ep1. Maar ze waren idd gevlucht het schiet me nu ineens weer te binnen.

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Net de nieuwe aflevering gezien. Op zich is het nog wel leuk, maar het gaat net even te makkelijk allemaal.

13. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja het lukt wel allemaal maar toch vond ik het een erg spannende aflevering. Ik vind het ook wel tof dat alles zich in een soort van cirkel afspeelt. Die ene neger jaagt op Michael etc en Alex jaagt weer op die ene neger en zo zijn er nog wel meer van die dingetjes.

Verder vind ik T-bag ook weer erg droog. Zie je hem ineens als een gek achter zijn stoel duiken omdat Sucre en Bellick bij de receptie staan :p

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vond dit de beste van seizoen 4 tot nu toe, was gewoon weer spannend. gretchen zal zich nu ook wel bij micheal en co aansluiten.

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    jowww dit is vet:)..echt dat ze die kluis gingen openbreken was echt weer zo'n prisonbreak momentje! Wat heeft die michael eigenlijk telkens met z'n neus?? Denk dat daar over een paar aflevering ook iets mee gebeurd..

16. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Vast iets met stress te maken. Ik denk dat het later erger word en dat we dan dus erachter komen wat het precies is.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Bloedneus slaat volgens mij op een hersentumor...

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of op k-a-n-k-e-r.

19. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de tv.com forums vernomen dat het leukemie is..

20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mijn weten hebben bloedneuzen en leukemie niet echt iets met elkaar te maken...

Deel Deze Pagina