1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meld alleen maar even wat ik er van gehoord heb, ik heb geen verstand van het verband tussen
    bloedneuzen en leukemie/tumoren.. /edit: even gegoogled en het heeft er zeker mee te maken.
    .

Laatst bewerkt: 25 sep 2008
  2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    +1

Misschien dat hardcore PB fans het niet kunnen zien maar het nieuwe seizoen begint met de de jacht op een datakaart met 'belangrijke' informatie, aflevering 2 blijken ze achter te komen dat het pas 1 van de 6 is (lekker makkelijk het verhaal uitstellen), en nu zijn we bij aflevering 5 en hebben ze 3 van de 6? Dit is meer een kwestie dat in elke andere serie in 1 aflevering behandeld zou worden, het verzamelen van kaartjes. Erg makkelijk maken ze zich er vanaf. Een ontsnapping uit Sona vatten ze in 1 zin samen maar het verzamelen van wat usb-stickies hebben ze een (gok ik) een half seizoen nodig?

"It's like a dog chasing a car. He wouldn't know what to do with one if he caught it."

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    kaartjes zoeken idd beetje suf, al was aflevering 5 dan wel weer gaaf..

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het naar om een serie naar 5 afleveringen al te beoordelen. Ik geef het gewoon een kans.

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft belachelijk ongeloofwaardig, maar aflevering 6 was toch wel weer tof. De cliffhanger was in ieder geval weer top :)

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    volgen jullie het niet meer ofzo:9?? Net zo vette aflevering!!!! Helaas komt de volgende pas 20 Oktober :mad: (kwam een pop-up tijdens de aflevering).

7. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Ik moet nog gaan kijken;)

8. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Echt een van de beter afleveringen;)..bij die andere had ik echt allemaal zo van: hoe lang nog enzo maar hier bleef ik echt gewoon met m'n hoofd voor het scherm hangen en was zo in het verhaal meegesleurd dat ik ineens verbaasd keek toen het beeld zwart werd:9.

9. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de geloofwaardigheid is uiteraard ver te zoeken in deze serie, maar oh wat vind ik het geweldig ! heb nu elk seizoen al 3 keer gezien :eek: het nieuwe seizoen vond ik in de 1e aflevering ene beetje raar, hoe is iederren ontsnapt enzo ? maar nu vind ik het toch wel super, denk aan de jacht op bepaalde personen, ( don self, mahone, T-bag aka Cole pfeiffer xD) kijk nu al weer uit naar de volgende aflevering :)

10. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen aflevering was wel leuk, maar er zaten wel een paar pijnlijk slechte momenten in, slechter dan ik ooit heb gezien in alle 4 seizoenen. Vooral die hackerchinees is gewoon echt slecht voor de serie:mad:

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    volgende aflevering helaas pas 20 oktober:mad:! maarja vind T-bag echt wel goed spelen in zijn rol. Denk ook dat het niet lang meer duurt voordat Michael iets krijgt..Wel vet met die sucre en die vent:9..Zij was echt kk lekker:eek:;)..

12. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf de 21e weer PB op rtl. Eerst zenden ze S3 verder uit en daarna aansluitend S4

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij welke aflevering zijn ze nu in seizoen 4?

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Aflevering 8;)..net gekeken en hij was weer gaaaf:D!!

zijn 3 bronnen die melden hoelang seizoen 4 duurt: 12, 16 of 22 afleveringen:confused:...

en they got the black one :eek:!!, mooi trouwens dat die kutchinees dood is :cool:

15. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd mooi dat hij dood is, wel een beetje sneu hoe hij vermoord werd.:{

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wanneer wordt het in de US uitgezonden, op Donderdag toch?

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, word maandagavond uitgezonden. Dat betekend dat hij voor ons dinsdag te ''verkrijgen'' is. Afgelopen week was er weer geen uitzending, aanstaande week wel weer.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke daarom kan ik hem nergens vinden. ;)

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Spoilers van aflevering : "Greatness Achieved"
    Mijn mening? Dikke 9/10!

1. Bellick gaat dood. Het water onder het gebouw waar Scylla zit kan niet op tijd worden afgesloten. Oorspronkelijk zou Lincoln dit doen, maar Bellick houd hem tegen en zegt : "You have a son!". Hiermee offert Bellick zich op zodat de rest hun taak kan voortzetten.
    2. Gretchen ( Susan B. ) is NIET de dochter van de Generaal maar wel zijn lover.
    3. Wyatt word lekker gemarteld door Mahone. Aan het eind vind Mahone het welletjes en gooit hij hem met een blok cement om zijn polsen het water in.
    4. T-BAG helpt de "gang" ook weer mee door ze in GATE te smokkelen.
    5. Micheal heeft wederom gezondsheidsproblemen. Dit keer veel erger. Hij laat Sucre zijn werk overnemen om de "buis" onder Scylla te voltooien.

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    :eek:Damn, echt ziek die marteling van Wyatt door Mahone

Deel Deze Pagina