1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Nuclear, Solar, Crops, heeft allemaal met energie te maken zoals Scofield al zei over B Ar Ga In. Dus waarschijnlijk HET duurzame energie project.

Lijkt idd wel logisch dat die andere operatie bij hun moeder was gedaan, ze daarna nog een "long and happy life" en werkte voor de Company terwijl Michael en Linc al dachten dat ze dood was en dat ze nu inmiddels echt dood is.

2. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat bedoelde ik er eigenlijk mee ;)

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    oke, ja als je er zo over denkt.. Zal die moeder wel weer terugkomen.. Ben iig benieuwd naar het einde!

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Weet iemand trouwens of er een seizoen 5 komt?

5. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van prisonbreak.nl:

Het idee dat Prison Break aan een einde zou komen met seizoen 4 is misschien helemaal niet terecht, zo meldt Nick Santora het volgende:

"Wij blijven zo lang mogelijk doorgaan met Prison Break, zolang wij ervoor gevraagd worden om nieuwe afleveringen te maken. Maar als we niet gevraagd worden voor een seizoen 5 of 6, wat dan ook, dan is dat het einde van de weg. Maar wij, als schrijvers/producers, maken ons daar geen zorgen over - zolang we maar een goede serie maken en kunnen zien wat er gebeurt. Het netwerk is heel aardig tegen ons geweest en zijn nu onze partners in deze serie - we werken hard voor ze, en geven ze deze serie en hopen dat zij er gelukkig mee zijn. Zo gaat het bij iedere serie. Je zend het uit, en je hoopt op het beste."

Dus, wat Nick Santora wil vertellen is dat Prison Break zou eindigen als er geen vraag meer naar is en dat iedereen er op uitgekeken is.

Het wordt dus nog steeds afwachten hoe seizoen 4 gaat eindigen, maar waarschijnlijk zitten veel mensen toch wel op een seizoen 5 te wachten

Verder heb ik ook in een tv gids gelezen dat Paul T Scheuring nog aan het onderhandelen is over een seizoen 5 en dat er begin 2009 meer bekend wordt gemaakt.

Van mij mag er iig een seizoen 5 komen. Seizoen 4 vind ik het vetste seizoen tot nu toe.

6. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had dus toch gelijk :D

EDIT: NOES NU WEER 3 MAANDEN WACHTEN :mad:

Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel spannende afllevering ik denk dat Gretchen weg gelijk heeft.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    3 maanden? komt het weer niet meer op tv of kijk jij het online? :+

Als het weer niet meer op tv komt ga ik denk maar gewoon torrents downloaden ofzo.

9. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet dat er niet voor niets een topic voor Prison Break in Amerika is en Nederland hè?:+

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zag het vlak nadat ik postte :x

11. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben afgekickt met afleveringen downloaden. 8)
    Kijk ze netjes in Nederland nu elke dinsdag avond, ben bij aflevering 14 blijven hangen en die was godse spannend.

12. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek nooit Prison Break maar ben nu net begonnen S1, 2 en 3 niet gezien. (Ik heb nu al spijt) nadat ik de eerste 12 afleveringen binnen 48 uur gezien ben ik wel verslaafd. Geweldige serie.

Wel kut dat ze nu een winterstop gaan houden. Maja. Kan ik me gaan vermaken met ''24''

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan zal ik Seizoen 1 en 2 zeker gaan kijken want die zijn nog beter, zeker seizoen 1.

14. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Jaah. Maar het is zo tijdrovend. Me ouders vinden mij al computerverslaafd :mad:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan kijk je het toch op de TV :+

Je hoeft toch niet de hele dag te kijken.

16. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zenden nu toch niet S1 uit op TV ze zijn bij RTL toch ook al bij S4

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan ze beter even op DVD halen. Ze zijn niet meer zo duur en je kan kiezen wanneer je kijkt. :)

18. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    zat ik dus toch goed wat betreft
    de levende moeder

19. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik vind het te clicé worden.:'-(
    season 4 is stukken beter dan 2 en 3 maar vraag me af hoever ze willen gaan hiermee.
    ik ben echt serieus aan twijvelen om na 4 af te haken.
    wacht met meer spanning af op dexter, 24 season 7 en nog paar toppers.

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vind het nu ook een beetje te ver gaan allemaal, de hele serie begon gewoon dat lincon eigenlijk een "domme" crimineel was. en nu is hij opeens mister big shot die alles wel even regeld. de company moet toch zelf veel beter in staat zijn scylla terug te krijgen met alle hoog opgeleide mensen die ze hebben...

Deel Deze Pagina