1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdelijke stop/pauze/vakantie oid ja.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tof, even pindakazen en kijken dus :cool: Ben benieuwd. Nog 7 afleveringen hierna uit mijn hoofd en dan moet het toch echt wel zijn afgelopen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Ik ben echt helemaal vergeten wat er allemaal in ep 16 is gebeurd. Kan me nog een paar vage dingen herinneren uit season 4.

Morgen maar kijken dan, ben benieuwd. Hoe lang was die pauze?

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik loop nu ook helemaal bij en nu episode 18 aan het downloaden. In totaal worden het 22 afleveringen?

5. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd 22 afl :mad:

Heb net afl 18 gekeken spannend hoor ;)

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Aflevering 19 was toch wel een beste aflevering. Ik zat op het puntje van mijn stoel en ben super benieuwd hoe ze dit kunnen afmaken. Voor mijn gevoel worden de afleveringen steeds beter.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, die heb ik vannacht ook nog even gekeken. Het zat weer enorm goed in elkaar.

Ben benieuwd hoe ze dat nu weer gaan oplossen met die sniper-kogel waar de vingerafdrukken van Linc opzitten.

Dat stukje waar Michael zo begon te schreeuwen was wel even bruut, tijden geleden dat ie zo pissig werd...

Ik heb eigenlijk nog nooit gehad bij het kijken van Prison Break dat ik het saai of zwak begon te vinden. Het is een langdradige serie, dat moet ik toegeven maar ik verheug me alweer op volgende week \o/

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mensen episode 20 al gezien?

Best wel sick dat Michael nu moet gaan kiezen tussen Sara en Lincoln. Ben benieuwd hoe dit afloopt, tenzij T-bag nog gaat zwichten. Ben wel nieuwsgierig.

9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja best lullig, maar zal die wel (weer) uit komen:9.

Spoiler hoeft btw niet;).

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Waarom niet?

Ik was hem gister pas aan het kijken.

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    omdat hier over gepraat mag worden wanneer hij in Amerika uit is geweest;). En btw nooit zo slim om hier te kijken als je weet dat je de nieuwe aflevering nog niet hebt gezien...

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Beetje anti-climax hoe ze alles opgelost hebben en dat onze grote vriend...
    ...Scofield dood bleek te zijn. Sloeg nergens op; hij had toch die operatie succesvol doorstaan? Een vriendin van me zei dat ze zwaar moest janken. :+ En dat die Kellerman ineens opduikt om de rotzooi op een heel simpele manier te redden... Goedkoop eigenlijk.
    Nee, dat einde was wat mij betreft toch een tegenvaller. Ik hoorde overigens dat er een spin-off zou komen? Lijkt me he-le-maal niets.

13. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Wow, vind het einde juist echt mooi! Wel beetje raar ja maargoed..
    Michael wordt geschoten in zijn linker borst maar tijdens dat tekenen van die papieren zit die alleen met z'n hand aan z'n rechterborst en Lincoln is ook ineens weer in orde:9. Maar had dat echt niet verwacht dit einde:eek:! Wel heel mooi maar volgende week komt toch nog een kleine film?

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    GVD ik d8 dat 22 pas volgende week was dus ik jullie spoilers checken en zie ik al wat er in laatste episode gebeurt:mad: fuck fuck fuck

15. jacokimmy

jacokimmy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kei gaaf joh!

kei gaaf joh!

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik weet niet zeker of Michael wel echt dood is, het klopt gewoon niet. Waarom zou hij ineens dood zijn gegaan aan die tumor in zijn hoofd terwijl het daarvoor gewoon goed ging? Ik hoop alleen wel dat hij dood is, anders word het wel heel erg cliché. Wat al behoorlijk was met meneer Kellerman. Een beetje een droog einde toch wel, maar de laatste 10 minuten maakten veel goed. Alleen bij het graf was iedereen veel te blij! Binnenkort maar is seizoen 1 opnieuw bekijken!

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Is natuurlijk ook al wel 4 jaar na zijn dood. Maar komt volgende week die mini-film nog?? Vond het iig wel echt goed einde en erg 'niet' prison break nu er iemand definitief is doodgegaan :cool:, comeback van Prison-crew was ook wel vet en T-bag back to prison:)!

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, dit weekend komt die 'film'. Daar komt alles in wat in de vier tussenliggende jaren is gebeurd. Dus wel interessant, maar ik hoop wel dat Michael echt dood is. Anders is het echt kut. Wel tof dat iedereen terug komt. In de film zie je ook dat Michael gaat trouwen met Sara :D

19. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Oke, op sommige sites wordt nog gesuggereerd dat dat litteken van Sara iets te maken heeft met de dood van Michael.. Maargoed we zullen zien, lijkt me leuke film;)

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Er wordt ook gesuggereerd dat Michael zijn leven gegeven heeft voor Sara, we zullen zien indeed.

Deel Deze Pagina