1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Spannend!! Maargoed ga maar eens beginnen met leren :+.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hersentumor kan ook gewoon uitzaaiingen hebben gehad, aangezien zijn neus weer bloedde in zijn allerlaatste scene. Ze kijken elkaar ook aan en realiseren dat Micheal niet lang meer zal leven. Dit einde had ik ook totaal niet verwacht, had eerder gedacht dat Lincoln Burrows zou sterven in een van zijn gewelddadige acties.
    Kneep hem wel even met dat met Kellerman. Verwachtte echt weer een dikke hinderlaag zoals in alle voorgaande 80 afleveringen steeds het geval was. Ben blij dat het afgelopen is, het werd tijd voor een goed eind zonder steeds het gezeur dat het net niet lukte. :9

Waarom spoilers? Dit topic is toch juist voor iedereen die de reeks volgens de VS aanhoudt en dus alles gezien heeft?

Laatst bewerkt: 18 mei 2009
  3. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wanneer komt die film dan op tv ? En waar?

4. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Komt op Fox, dit weekend. Zondag ochtend staat die er wel op.

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Iedereen kijkt het toch op andere dagen. als het op tv uitgezonden zijn was het anders maar nu download iedereen de episodes wanneer hij zelf kan/wil.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Micheal is niet dood mensen ;) Wees gerust. Hij heeft gewoon z'n eigen dood in scene gezet om zo voor eens en voor altijd vrij te zijn van mensen BUITEN de Company. Ook al is de Company weg dan heeft hij nog genoeg vijanden. Dont worry.

7. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    The Final Break komt vanavond om 22u op SkyHD in Engeland op tv ;) Dus waarschijnlijk morgen wel te vinden...

Dit weekend (en volgend weekend?) komt hij niet in Amerika op tv. Tenminste niet volgens het uitzendschema... Wel raar, aangezien Prison Break een Amerikaanse productie is en daar dus niet op tv komt:confused:

Synopsis 'The Final Break':
    The federal government can´t touch Michael Scofield, so they´re going after the woman he loves. When Sara is arrested for murder, only Michael can rescue her — and their unborn child — from an impenetrable women´s prison. With a price on Sara´s head and time running out, Michael must rely on his deadliest enemies to help attempt the most daring breakout ever. Combining white-knuckle intensity with jaw-dropping action and suspense, this is Prison Break like it´s never been seen before. Don´t miss a chance to make The Final Break!

Nog een interessant (oud)feitje:
    Gewoon 12 miljoen pond om een heel seizoen uit te mogen zenden. 8)

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Film? serie is toch afgelopen nu? eind lijkt me duidelijk.. of gaan we na een goed einde toch ff flink uitmelken?

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee, in de film komt wat er in de vier tussenliggende jaren is gebeurd. :)

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens wikipedia komt dit in die film
    Snap dan eigenlijk heel de spanning van zo'n reddingsactie niet dan, misschien hoe de dood van Michael dan is ontstaan maar Sara wordt sowieso gered..

Komt trouwens 26 mei in Amerika maar vanavond dus in Engeland?!

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Het kan wel kloppen, want de makers hadden het ook over een serie met een vrouw in de gevangenis. Het zou ook kunnen verklaren waarom Michael dood is. Of niet.

Komt die film vanavond al op tv :eek:?

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Volgens Aleko vorige pagina om 22u. Maar je plaatje doet het niet;).

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Net aflevering 22 gezien :)

Triest einde, ben benieuwd naar die film

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Film is nu bezig, download hem morgen middag wel na m'n examen.. ff bijkomen met hopelijk goed einde van PB:)!

15. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad. Morgen ga ik hem ook bekijken, als ie er al op staat. Beetje een gemixt gevoel. Mijn favoriete serie is nu definitief aan zijn einde en nu moet ik iets anders zoeken, maar aan de andere kant is het goed dat het nu over is. Wellicht duurde het nu al veel te lang.

Kijk uit naar morgen :9

16. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe ja ik baalde wel dat het stopte. Weet nog wel, bijna 3 jaar terug met kerst seizoen 1 gekregen. Daarna helemaal verliefd op die serie geworden en kon niet wachten op die nederlandse uitzendingen;). Maargoed wordt afkicken of in de vakantie met seizoen 1 beginnen:9.

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ga sowieso seizoen 1 nog een keer kijken, die was zo briljant. Ik heb bij sommige momenten nog nooit zo'n spanning gevoeld, ik zat er compleet in geweldig.

18. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Dat zal ik waarschijnlijk nu wel weer hebben, ben alweer de helft vergeten:9.

19. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Klopt. Op sommige momenten was er zo'n spanning. Geen ander seizoen wat die spanning imo wist te evenaren. Al moet ik bekennen dat ik me nooit heb verveelt tijdens het kijken. Wat een top serie!

Kan niet wachten op de blue-ray box met alle seizoenen, mocht die er komen xD \o/

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik kan de film nog nergens vinden, dus zal nog wel even duren. Ik wou vanmiddag kijken :+

Deel Deze Pagina