1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Prison Break [NL]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Volkoren, 23 aug 2006.

  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    hoeveel afleveringen komen er nu nog?
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Er komen, correct me if i'm wrong, 22 afleveringen en daarna worden de laatste twee afleveringen samengesmeed tot één grote film/aflevering.
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    En op welke zitten we nu?
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Even daar aan toevoegen dat die laatste 2 afleveringen niks met seizoen 4 te maken hebben maar alle 4 de seizoen afsluit (denk ik).
     
  5. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een linkje van de aflevering van zaterdag (Torrents/megaupload/nieuwsgroepen, etc)?
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
  7. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, klein beetje heel erg incompleet? haha
     
  8. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx, al gevonden!
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Moest je volgens mij de bovenste 2 pakken;).
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Baw.. net gemist.. Vanavond zijn E13 / E14?
    En heeft iemand eventueel een site waar je ze kan streamen (het liefst met ondertiteling)? Of eventueel een torrent / binsearch ding? (Die van Boertje PSV zijn ze allemaal zobeetje :| )
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de spoiler tags. ;)

    Hoe dan ook, het wordt wel steeds nijpender. Ik moest de laatste twee afleveringen ook op internet zien en volgens mij zijn komende zaterdag aflevering 15 en 16 aan de beurt. Maar het is wel spannend dus, hopelijk kan ik het volgende keer gewoon op TV zien.
     
  13. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Net dus 'de ontknoping' gezien. Ik vroeg me trouwens af, komt die 'film' over wat er die 4 jaar is gebeurt volgende week?
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo....that's it? Nu nog die film of niet..?

    Ik vond het eigenlijk wel een slap einde, en ben het met Michael eens dat het eindelijk over is. Niet dat het slecht was maar de laatste paar afleveringen vielen toch wat tegen als je het vergelijkt met het machtige 1e seizoen. In vergelijking wat er anders op tv is is dit natuurlijk klasse beter, maar toch..
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb ook net gekeken en zo'n einde is toch apart en het hakt er op een of andere manier best hard in als je zo'n serie al zo lang volgt, maar de laatste tijd was het niet meer zoals ik gewend ben al bleef het toch altijd weer spannend. Self zag er niet zo best uit, maar T-Bag is weer is z'n oude rol. 8)

    Helaas heb ik seizoen 3 grotendeels gemist, dus die moet ik nog even voor een leuk prijsje op de kop tikken. Seizoen 4 koop ik dan ook nog maar, zodat het helemaal compleet op DVD heb. Normaal heb ik niks met series, maar dit was toch wel de moeite waard om op DVD te kopen. :)
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Om dan op het einde zelf maar even te reageren: \o/
    Ik vond he teinde ook apart... Ik vond sezoen 4 sowieso weer super vet. Ik moet wel zeggen dat ik E21/22 iets over de top vind op sommige stukken, sowieso sezoen 4 in het algemeen.
    Wat voorbeelden:
    Er zijn zó veel momenten dat een belangrijk persoon (bijvoorbeeld toenstraks Lincoln) op het punt staan om te worden dood geschoten, maar dan is er TELKENS iemand die ze 'redt'. Dit begon ik toch flink lame te vinden.

    Ook zie je Lincoln weer heel leuk staan wanneer ze het verdrag tekenen. Terwijl hij een paar uurtjes eerder op het punt lag om dood te gaan.

    Zo zijn er nog wat dingetjes.

    Op het einde had ik echt zoiets van 'wtf' waar is Michael nou? Toen bedacht ik opeens 'oja' van die bloedneus.

    Ik ben aan de ene kant blij dat het is afgelopen, omdat ik bovenstaande dingen echt irritant begon te vinden. Aan de andere kant vind ik het ook flink jammer omdat de serie wel echt S U P E R is/was, en ik dolgraag nog een sezoen had willen zien.
    Ben nu de film maar aan het downloaden. \o/
    Oja, overigens vond ik het ook tof om te zien dat Don Self er bijvoorbeeld minder makkelijk vanaf kwam. :)

    Edit: Film gezien
    Toch een erg toffe 'film' !
    Vond wel dat er een paar erg domme dingen in zaten.
    - Sarah komt door moord in de gevangenis? LOL, een aflevering eerder krijgt iedereen vrijspraak (Oké zij niet, maar kom op, zo'n situatie zou je toch wel begrijpen) en nu opeens zit heel de FBI achter ze aan? Lekker lame.
    - WEER een ontsnapping
    - Erg toevallig van die tape, dat alleen erop staat dat Sarah schiet... :|
    - T-bag, General, Gretchen én Sarah in 1 gevangenis? Erg toevallig.
    - Ontsnaping in 2 afleveringen.. pfff, terwijl sezoen 1 22 afleveringen gebruikten en sezoen 3 8 afleveringen (toch?).
    - Leek me tof als Gretchen ofzo dood was gegaan.
    Ja ik weet het, veel kritiek. Maar toch een heel erg toffe aflevering hoor :) Beter dan de meeste
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Had de afleveringen gemist gister dus in crappy kwaliteit maar zitten kijken net.
    Gelukkig toch nog een happy end, soort van :+

    Waaraan was Michael nou dood gegaan. Hij was toch geopereerd aan zijn ziekte =(:confused:
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Daarvoor moet je Prison Break: The Final Break kijken! ;)
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    oke. komt die volgende week?
     
  20. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die in de bios komt die ga ik die absoluut zien. Had het allerlaatste stuk echt niet verwacht en vind het op zich wel jammer dat het zo geëindigd is, maar het heeft ook wel weer wat.

    Dit was echt een super serie. Jammer dat het voorbij is, maar het moest wel een keer eindigen. Heb de laatste afleveringen opgenomen en zal die waarschijnlijk nog wel eens bekijken. :)
     

Deel Deze Pagina