[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Die documentaire had ik ook wel willen zien als ik het zo is hoor. Maar zoals je al zegt is het gewoon echt een mooie serie; ook met de Ancients; en de overige 3 rassen van de Aliance. Ik kick daar echt op. :)

    Waar kijk je btw Atlantis? Dl je ze, of worden ze ergens uitgezonden? Maar wat ik van Atlantis afweet is dat ze idd in een ander sterrenstelsen zitten; waarschijnlijk dus ook op de manier die eergister werd toegepast. Eergister had O'neill namelijk al die Stargates ook ingevoert in de computer; daardoor beschikken ze nu ook over de locaties in andere sterrenstelsels; ik vermoed dat ze daarom in latere episodes van SG1 de power supply gaan increasen.
    Vraagje over Atlantis nog btw; weet jij wanneer die begint in vergelijking met SG-1? Want het moet ergens halverwege SG-1 zijn begonnen..
     
  2. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    neej, het is tegelijk met S8 begonnen
    ik hoop natuurlijk wel dat de power supply wordt verhoogt, maar bij atlantis zeiden ze dat ze het maar 1 x konden doen ofzoiets
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah ok, bedankt.
    Hm dat is dan wel weer zonde; al hebben ze genoeg in hun eigen sterrenstelsen nog te regelen voordat ze naar andere gaan. :)
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    juist ja! :)
     
  5. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze hadden afgelopen week toch wel genoeg vermogen?
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja; maar dat kwam omdat O'neill een device maakte, gebasseerd op de ancient knowledge, wat tijdelijk het extra vermogen leverde.
     
  7. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ze kunnen toch gewoon nog zon geel dingetje uit een gaould staf halen en dat ding weer gebruiken?
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel niet. Is veel te makkelijk. Ik ben toch wel weer benieuwd naar wat er vanavond gaat komen. Of ze nou weer naar andere sterrenstelsels gaan reizen of niet. Ik hoop van wel.
     
  9. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze nog een keer laten zien waar die 3 mannen nou heen zijn, en wie de beschikking over de 2e poort had...
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het apparaat zelf ook "overleden" is.

    Maar ze gaan niet naar andere sterrenstelsels, want dat kost juist teveel energie, wat ze niet hebben. Al is het weird; want in de gids hebben ze het wel over een reis naar een naburig sterrenstelsel.

    Zou idd ook cool zijn als ze wat meer uitvonden over die drie kerels. Ik vraag me ook af waarom zie die 2e Stargate niet gewoon hebben gemold. Dan had je nooit meer last gehad van die kerels.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja dat zal wel weer wat te maken hebben met die kerel(Ik ken de naam van hem niet) waar vooral Jack altijd problemen heeft, en die ook niet wist dat die gate in die houten doos van plastic was. ik heb zo'n vaag vermoeden dat hij wel weer van plan was minder nette dingen te gaan doen met die gate.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd; ik snap ook echt niet dat die kerel nog steeds kan lopen kloten.. Ziet het leger niet in dat hij keer op keer fout zit. :eek:
     
  13. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me kan herinneren gaan ze wel verder vertellen over die 3 kerels

    (als het niet een spoiler is kan ik wel vertellen wanneer dat ongeveer was)
     
  14. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    JA!!!

    pleaze!!
     
  15. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    zet het gewoon tussen spoiler tags
     
  16. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je dat ook alweer?
     
  17. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    [ spoiler ] [/ spoiler ]
    zonder spaties....

    ik vond het wel jammer vandaag (voor mij dan), allebei de eps. had ik al eerder gezien (een paar jaar eerder ofzo). had ik net zo goed hl2 kunnen spelen :mad:

    maar goed, dan weet ik wel tot hoever ik ooit heb gekeken ongeveer (of ze hebben alle aflevringen door elkaar gegooid)...
     
  18. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vond de afelevringen wel mooi gister.Was niet echt extreem actie vol maar wel boeiend
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    die van het zwarte gat is wel mooi ja...
    maar een 2e x niet meer :mad:
     
  20. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Sinds ze het weer zijn begonnen met uitzenden volg ik ook weer elke aflevering... keek het vroeger ook wel eens, Het kwam toen dagelijks dacht ik en heb toen ook een groot aantal afleveringen gemist..
    Heb voor sinterklaas trouwens seizoen 1 en 2 op dvd van me vriendin gekregen :) Dus ben heel blij :)
     

Deel Deze Pagina