1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

  1. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het een beetje nep, je hebt dan de duivel van de oudheid die aarde komt aanvallen en dan gaan ze naar een planeet waar naakte albinos lopen. ik vind dat een beetje te grote contrast tussen afleveringen
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De man die het toonbeeld "duivel" kreeg van de bevolking toentertijd. Hij blijft gewoon een Goa'uld net zoals Teal'c en Apophis. :)
    En het zou juist "nep" zijn als ze op iedere planeet alleen maar superieure wezens tegenkwamen die allemaal in verbinding met elkaar zijn. :)
     
  3. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zei toch ook "duivel van de oudheid"? en ik snap wel dat je niet elke keer kan worden aangevallen door een syteembeheerder maar komop waar ging die 2e aflevering nou over? niet echt een season memoribility he
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja maar duivel van de oudheid komt nog steeds iets té over, maar dat is voor de rest geen discussie punt, gewoon een meningsverschil. :)

    Maar de 2e aflevering is idd geen spectaculaire aflevering, en zal zeker ook niet de bekendste van het seizoen worden, maar hij hoort er wel tussen vind ik en ik heb er ook van genoten. Toont de andere kant van het Stargate reizen goed, en dat brengt toch een zekere mate van diepgang in de serie.
     
  5. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, 2e aflevering is wel een mooie toevoeging wat er allemaal aan andere culturen is op andere planeten. maar ik vond em vrij saai en langdradig...
    misschien omdat ik em al eens heb gezien ;)
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    De tweede had ik ookal eerder gezien, de eerste niet. De eerste was gewoon van hoge kwaliteit, waar imo de tweede op dat punt toch wat liet vallen. En hij was idd ook langdradig. :)
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kan begrijpen dat je als je de 2e aflevering al is had gezien hij dan niet meer zo boeiend is. :)
     
  8. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan begrijpen dat je hem ook al voor het eerst kijkt dat het niet meer zo boeiend is :)
     
  9. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zou maar de rol hebben gespeeld van 1 van die 'naakte' mannetjes :)
    Weetje hoe cool dat staat op je CV :p
     
  10. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    en er is geen enkel nudistenclub die je niet binnenlaat
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gelukkig maar dat bepaalde wormvormige aanhangels waren bedekt, anders was een hartverzakking waarschijnlijk niet uitgebleven.
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ikzelf ben nu bij seizoen 8 aflevering 12. Enig idee wanneer de nieuwe reeks weer binnenkomt?? Want op de site staan de namen voor seizoen 9 zelfs al helemaal genoemd. En als je trouwens nogmaar bij seizoen 2 of 3 bent ofzo...het wordt echt een stuk leuker later. Grafisch toffe gevechten enzo....doet me een beetje aan starwars denken af en toe. Dus blijf kijken zou ik zeggen.
     
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    als je had opgelet dan hoorde je dat een 2e huid hadden en dus zag je ook niks....
    en als je goed keek dan zag je dat ze ook dunne kleding aanhadden...
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    drie januari komt het volgende deel, er zit een kerststop tussen:)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    een soort Star trek wars ofzo dus. nee hou ik helemaal niet van. Alleen de Matrix vind ik wel vet, maar dat is weer heel anders.
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was er vandaag ff niet, wie kan mij het verhaal/samenvatting geven (wie vandaag (maandag)heeft gekeken)
     
  17. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    ff van stargate-sg1 gehaald... (had je natuurlijk ook zelf kunne n doen)

    Show and Tell
    A young boy gains entry to the SGC and tells the SG-1 team he has come with his mother, a member of the invisible Re'tu race. The boy, who asks to be called Charlie after O'Neill's dead son, announces that the Goa'uld destroyed his planet Reetalia and now Re'tu rebels intend to kill all human beings. The rebels believe that by killing all potential hosts for the Goa'uld they will gradually eliminate the Goa'uld themselves. His mother created Charlie to serve as an intermediary between the Re'tu and humans and to warn them of the coming rebel attack, but due to his accelerated growth, the boy's organs are now failing and unless he receives expert medical help he will die soon. The SG-1 team call Carter's father Jacob, a Tok'ra, to help them. He brings a laser device which can make the Re'tu visible and destroy them. But, it may be too late. Thousands of Re'tu are swarming outside the wormhole and an unknown number may have already gained entry into the SGC.

    1969
    Through a solar flare, the SG-1 team are propelled back in time to 1969, landing in a top-secret military facility. Carrying a letter General Hammond gave her, Carter is searched by a young Lieutenant who is astonished by the letter's contents. As the team is transported for further interrogations, the Lieutenant helps them escape and tells them the letter appeared to be from him many years in the future. Desperate to find the Stargate so they can return to the present, the team seeks out Catherine, who they believe may know its location. Hitchhiking to see her in New York, they are picked up by Michael and Jenny , two friendly flower children on their way to Woodstock. They immediately warm to the team's fugitive appearance. Carter discovers that Hammond's note includes the date of the next solar flare and they race to the Stargate before their chance of leaving the past is lost for good.

    Vond zowel de eerstre als de tweede aflevering zeker wel de moeite waard..
     
  18. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Beide afleveringen waren enorm cool! Echt genoten van de keer! Btw, Teal'c in de 2e aflevering zag er echt te hip uit. :cool:
     
  19. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar jullie verhaal...
    ik heb het ook wel van de site gelezen...
    heb ik iets gemist wat het verhaal over de stargate zou moeten vullen?
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja, in de 1e episode dat die Re'tu onzichtbaar zijn voor mensen, en heel gemakkelijk mee de Stargate in kunnen sneaken met de mensen. 5 of 10 van die rakkers op Aarde is genoeg om hele steden op te blazen. Dus nu hebben ze alleen Teal'C die aan zijn symbiont kan voelen of er een Re'tu aanwezig is. Die moet nu constant alert daarop zijn. (althans dat is gezegt. :+)

    In de 2e aflevering zag je de Stargate opgeslagen in Washington in een loods. En waarschijnlijk doordat Daniel en Sam vermomt naar Catherine gingen (terwijl ze terug in de tijd waren) zal Catherine haar efforts om de Stargate verder te onderzoeken doorzetten. :)
     

Deel Deze Pagina