1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

  1. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    maar hoe konden ze dan naar het verleden gaan om het te zeggen als zij nog niet wist wat de stargate kon doen, terwijl ze toch tegen haar gepraat hebben. Heerlijk:+
     
  2. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond, het echt jammer dat er vanavond maar 1 aflevering was :mad:
    Nu moet ik nog een week wachten om te zien hoe deze aflevering afloopt :mad:
    Stomme fight master :mad:
     
  3. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk idd...
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    vat het al helemaal niet aangezien het al lang is afgelopen dat fightmaster gebueren .Dit was gewoon een domme herhaling
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Idd, abnormale actie. En mn moeder moest zo nodig spoorloos oid kijken(ja mn kabelaansluiting is juist nu kapot) en nu heb ik maar tot tien over negen. Dat was vlak nadat jack erachter was gekomen dat ze geen mensen uit de toekomst waren oid, maar een ander ras. En dat Teal'c weg ging. Wat gebeurde erna?
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    tja dat andere ras zijn de goa uld.hij vind later zowel carter als die andere gast terug.en ze komen een oude bekende tegen.roodharige chik. mijn snelle beschrijving.Van die roodharige chik is iets geweest in vorige afleveringen maar ik volg het niet lang genoeg om alles zo uit me hoofd te weten
     
  7. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Kmoet zeggen dat ik de 2 afleveringen van vandaag, heel erg goed vond!
    Vooral die eerste!
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten.2 vette afleveringen.
     
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ze waren allebei zeer goed.......
    de kwaliteit is zeer sterk gestegen, geen wonder dat het 8 seizoenen lang is :)
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    maandag avond is zwaar tv avond hier bij mij.beginnende bij offcentre.En dan de laatste aflevering van stargate.Alles daar tussen (the sims :+) word gekeken
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de afleveringen van gisteren erg gaaf. Vooral de laatste vond ik erg goed. Eindelijk eens een missie op aarde. De eerste was ook wel erg goed.
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    kijken jullie eigenlijk ook stargate atlantis?? Dat is in Nederland alleen nog niet op de buis. Dat loopt syngroon met sg1 vanaf seizoen 8. Ik vind die serie wel aardig, alleen blijf ik sg1 echt beter vinden.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga ze nu kijken. Maar als ik het goed begrijp krijgen we het vervolg van vorige week niet te zien. Naja, ik ga het nu dus zien. :+

    En idd is off centre ook vaste prik voor mij. :cool:
     
  14. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel het vervolg van vorige week krijg je ook te zien!
     
  15. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom er net achter dat we gisteren bij Episode 3 beland zijn...
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tja ze waren weer prachtig, helaas had ik de tweede aflevering al eens eerder gezien :'-( Ach, je kunt niet altijd mazzel hebben zullen we maar denken. Ze waren allebei idd wel van goede kwaliteit :)
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah, gelukkig was het het vervolg. Was al bang. :)
    Maar idd 2 hele goede afleveringen, it keeps getting better and better. :cool:
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de afleveringen worden idd steedst beter. Komt waarschijnlijk omdat er steeds meer actie in zit.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja de actie ook, maar mede doordat ze nu al veel meer weten van wat er eigenlijk gaande is, en ze nu ook exploren voor een véél groter doel dan ze ooit van hadden kunnen dromen I guess. :)
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    moet je eens kijken wat er bij seizoen 8 allemaal komt kijken...t wordt om het leuk te houden steeds uitgebreider natuurlijk. En dan heb je ook nog eens Stargate atlantis die ook nogeens meehelpt.
     

Deel Deze Pagina