1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Stargate Atlantis eigenlijk. Ik had er verder nog nooit van gehoord. Zal wel aan mij liggen.

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    True; maar ik vind het best. Ik kan niet wachten tot ze ooit afleveringen gaan maken waarin de mensen tot het 5e ras behoren. :cool:

@ The masterchief - Stargate Atlantis is een "spin off" van Stargate SG-1, en speelt zich af in een ander sterrenstelsel; doch dezelfde realiteit.

3. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ook met andere personages?

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    maak je niet druk..dat en veeel meer. Het gave is, (zonder iets te verklappen) dat het budget door de seizoenen heen wel lijkt te ver100voudigen *) . Dr zitten special effectscenes in aan het eind van seizoen 7 die je niet bepaald in een serie als dit verwacht. erg indrukwekkend. Geinig is ook dat de makers ervan erg fan zijn van star wars...dat zie je er helemaal in terug...ze maken er geloof ik in de serie zelfs nog wat geintjes over ook...

stargate atlantis gaat dus over een expeditieploeg...veel wetenschappers die later rond de sg1 afleveringen geintroduceerd gaan worden spelen daarin verder. Voor de rest zijn ze helemaal afgesloten van aarde en vechten ze hun eigen strijd op atlantis. Wel proberen ze contact op te nemen met aarde...het is nu bijna einde seizoen 1 van atlantis maar ze vallen wel vaak terug op ervaringen etc etc van sg1. Dus voor de kenners allemaal wel herkenbaar.

Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Omg Sykes nu heb je me helemaal lekker gemaakt. 8) AAH! Can't wait. :cool:
    Enorm blij dat ik deze serie ben gaan volgen!

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lol, idd maar het duurt allemaal nog zo lang :'-( En zullen ze uberhaubt wel op de Nederlandse tv verschijnen? dat is ook nog eens de vraag.

7. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Als atlantis in nederland zou moeten verschijnen en ze willen syngroon gaan lopen met sg1 dan duurt dat nog wel even. bedoel, atlantis start begin seizoen 8. in Nederland zitten ze nu in seizoen 3? dus dat duurt nog dik 4 seizoenen * 22 afleveringen ofzo =88 afleveringen. 88/2 afleveringen iedere maandag = 44 weken. Als alles doorgaat zoals gepland natuurlijk. en dat is ieder tv seizoen maar weer spannen. Vorige keer (+/-7jaar terug stopte ze plots bij seizoen 2 (ze waren al bij 3 begonnen in de states) en zijn nooit verder gegaan helaas. Terwijl de kijkcijfers goed waren kon ik me nog herinneren.

Alle dvds zijn trouwens te koop. Dus als je echt niet kunt wachten.... isschien heeft een goede videotheek zoals videoland ze zelfs in huis....misschien een goede tip?

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja met Nederlandse tv weet je het maar nooit. Al is hij al sinds 3 kwart jaar redelijk stabiel (de sci-fi avond op Veronica met Stargate en vermoedelijk binnekort ook weer Startrek).
    Maja als zij er besluiten mee te nokken of gaan herhalen dan zal ik maar is moeten kijken of ik DVD boxen ergens kan krijgen.

/edit @Sykes we zitten nu in seizoen 2. Maar wel relaxed dat ze ook op DVD uitgekomen zijn. Is er iig nog een alternatief.
    En ik weet niet of de kijkcijfers toen ze SG-1 begonnen uit te zenden hier goed waren. Ze liepen precies gelijk zoals het zou moeten (1 seizoen achterstand op Amerika) dus ik snap niet waarom ze er dan opeens mee zouden stoppen.

9. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik gebruik altijd deze site voor episode overzicht. Staat ook iets bij over de dvds die verschijnen in iedere regio.

link: http://www.sg1archive.com/

edit: ff een vraagje, wanneer je een tv programma opneemt en deelt met anderen (dus iets waar in princiepe iedereeen toegang tot heeft) is dit dan illegaal?? Ik neem aan van niet aangezien je ook commercials ziet...en dat is waar uiteindelijk de show van wordt betaald. Maar in ieder geval als dit niet zo is dan weet ik nog een plek waar mensen afleveringen met elkaar delen voor als ze er 1 gemist hebben etc. Misschien ook handig voor de mensen hier die iets gemist hebben of al vast iets vooruit willen gaan op de Nederlandse uitzendingen...

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tnx voor die link, en als ze straks hier weer overnieuw gaan beginnen, dan ga ik maar over op de dvdtjes. :{

11. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Bedankt voor de link. :) Mja idd, join the club Pascal. :)

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een klein vermoeden waar jij naar toegaat ;).Maar volgens mij kan dat gewoon.Mike heeft ook wel is ergens zon (mischien zelfs wel de gene waar jij het over hebt ;)) link geplaatst

13. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    het is geen link waar ik naar toe ga...meer een combo van 2 programma's...misschien weet je nu waar ik naartoe ga :D .

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    hm you lost me a bit here.Spit it out son ;) (pm ofzow :p )

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien moet Ocrist maar ff zeggen of dat kan of niet... van mij mag natuurlijk iedere liefhebber het weten... ik ben er ook van overtuigd dat het volkomen legaal is. Maarja als ik het mis heb dan worden de modjes boos enzo... ;)

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    weer 2 super episodes.Ze deden nouwlijks voor mekaar onder imo.

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind die 2e de mindere omdat dit eigenlijk een 'opvulaflevering' is zoals er veel meer zijn natuurlijk. Die 1e aflevering speelt natuurlijk mee in het grote verhaallijn van sg1. Je krijgt een verduidelijking over de politieke standpunten van de verschillende groepen en waarom ze dingen doen die ze doen. dit soort afleveringen krijgen altijd een staartje en dat vind ik nou juist leuk. de 2e aflevering is ook goed, maar is meer een opzichzelfstaande aflevering.

18. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    jah k waar.Maar afgezien van dat was het verhaal technische toch wel vet.

19. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.. we zitten ondertussen al in seizoen 3 :+
    scroll maar naar beneden en dan zie je de afleveringen van vandaag

20. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    PM mij die methodes maar, ik verlang nu al weer naar volgende week _O_

Deel Deze Pagina