[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    voor iedereen die daar vragen over heeft...pm the only ego even, die heb ik net alles in een megalange mail alles uitgelegd. Ik neem aan dat hij die nog heeft. Ik hoop dat alles trouwens is gelukt ego...enne het is bij deze jou pakkie aan...ik kom hier namelijk niet echt vaak.. :p
     
  2. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bezig met seizoen 8 en atlantis, ik vind tot nu toe atlantis op sommige vlakken zelfs beter dan sg-1. Maar het is een sublieme franchise non-the less. Ik heb geen een aflevering van stargate gemist.
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    LOL dank je :p.Ik ben gister ff genokt ik ga zo wel ff verder kijken ;).MAar dat lijkt me niet zon probleem :p
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hier kan ik het niet meer mee eens zijn. :) Ik heb echt enorm genoten van de 1e afleveringen; vanaf het moment dat Thor ten tonele verscheen begon ik te glunderen. :cool:
    Damn; zou het niet cool zijn om bij de Asgard in dienst te zijn. 8)

    @Ghostkiller14 - Ah lol het gaat sneller dan ik dacht. Vandaar ook die cliffhanger. :)
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik trouwens ook geniaal vind is de sarcastische houding van jack....Kan der alteid wel om lachen
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mja Jack is een geweldig karakter. Al vind ik dat hij soms wel iets intelligenter over mag komen tegenover bijv. Thor. :)
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja idd, toen hij voor telkens in dat ruimteschip van Thor was, leek het nou niet bepaald iemand die goed onze aarde zou kunnen vertegenwoordigen. Ah het is natuurlijk maar een filmpje. :) Wel een erg leuke moet ik zeggen :+
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd; daarop doelde ik. :)
    *sigh* was het maar meer dan een filmpje *sigh* :+
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Gister 2 solide afleveringen. Eerste aflevering was redelijk interessant; mooie wereld. :) Nieuwe stukje technologie erbij; wat redelijk groots is want nu kunnen ze dus wel naar andere sterrenstelsels gaan reizen. :) Tweede aflevering vond ik wel iets minder desondanks dat er toch een paar nieuwe dingen gebeurden waar ze wat aan hadden. En ieder stukje met de Asgard erin vind ik uber cool. :)
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb net een uur lang achter de schermen van atlantis en sg1 gedownload. Was best vet. Zie je ook eens hoe alles in elkaar zit. Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat die nutteloze 'star wars' achtige ruyimte shots waarin je alleen maar sterren ziet niets meer is dan een zwart doek met kleine lampjes... Voor de rest zat er veel humor in en zijn die acteurs in het echt COMPLEET anders dan wie ze spelen. Maar aangezien je ze alleen op die manier kent is t wel lollig.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja de afleveringen van maandag waren weer leuk, wel iets minder dan die van vorige week though. Ik zat weer met kromme tenen toen die lange-haar-sam ff naar de Asgard ging, en toen je zo'n uber grote gele stip op de radar met een snelheid waar je u tegen zegt op de aarde af kwam vliegen. :+ Prachtig vond ik dat stukje. Ook vond ik het sikje van Teal'c wel appart. In het begin an de aflevering droeg hij hem namelijk nog niet, en toen je die "evil Teal'c" zag met het sikje, toen had de goede het ook ineens. Dat is dus gewoon een echte sik geweest die hij irl gewoon wilde laten staan :cool:
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    is het trouwens al gelukt?? Ik heb net van die binari een making of gedownload, was wel grappig, misschien ook leuk voor u.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd genieten toen dat gele stipje op de radar verscheen! :D En lol dat sikje van Teal'c was echt te grappig. Met dat goud, dat sikje en zijn karakter begint hij een beetje de SciFi Mr. T te worden. :)
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    nope mijn provider geeft me nouwlijks toegang (of het ligt aan mij maar als ik die faq volg...) Ik switch binnenkort toch van provider die wel normaal groups onderstuent.
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Gelieve niet over dat soort dingen praten. :)
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Afgelopen afleveringen net gekeken.
    Vond de 1e aflevering zeer goed te doen; jammer dat ze niet wat technologie rijker ervan zijn geworden.
    2e aflevering vond ik best saai eerlijk gezegt. Misschien omdat ik eigenlijk op aflevering had gehoopt die meer zou opleveren in de strijd tegen de Goa'uld. Maja; can't win them all. :)
     
  17. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    heey de goa'uld zijn nu wel weer een inkomsten aan verse gastheren kwijt...
    dus we hebben zeker wel wat gewonnen.
    ook hebben we weer een geschiedenis lesje erbij gehad ;)
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de eerste juist saai en de tweede veel beter. Alleen het einde van de tweede aflevering vond ik minder. Die Unas was veel te snel dood en ze konden veel te snel ontsnappen.
    Bij die eerste aflevering wist je gewoon dat Teal'c niet echt weg zou gaan. Vond ik toch wel een beetje voorspelbaar.
     
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar in de tweede wist je toch ook dat Teal'c niet dood zou gaan...
    en BTW de Unas was niet zo super snel dood, al hadden ze wel snel door dat hij van lichaam gewisseld was.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja eerste aflevering vond ik wel gewoon beter, sprak me ook gewoon meer aan. Toch waren ze imo beide niet van heel hoog niveau. Twee weken terug toen was het voor mij echt smullen, toen had je echt twee afleveringen die top waren. Vorige week weer wat minder imo, en dus deze keer in mijn ogen weer wat minder. Hopenlijk zetten ze de stijgende lijn weer in, en ondanks blijft het natuurlijk een erg vermakelijk programma :)
     

Deel Deze Pagina