1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Geheel mee eens. Wordt weer tijd voor een Massive Asgard Goa'uld Spacecraft Slaughter! 8)
    Hopen dat volgende week weer een paar geweldige aflevering bevat. :)

Maar idd blijft het vermakelijk. :)

2. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Tot mijn verbazing zat ik ineens naar Startrek Enterprise te kijken daarnet. Cool dat het weer is begonnen; al hadden ze het wel even in de gids mogen zetten. :)

Anyway laatste SG aflevering was best vermakelijk. Nog de overblijfselen van Apophis; kon er nog wel bij.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heb het spijtig genoeg gemist gister.Maar het zal zeker erg vet zijn geweest

4. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ik zat gister ff achter de schermen bij sg1 te kijken van timeline ofzo. Daar laten ze echt debiele feitjes zien. Grappig was dat ze lieten zien dat de stafwapens die normaal gedragen worden van rubber zijn en erg flexibel zijn. Als je dr op gaat letten zie je idd bij bepaalde shots dat ding heel lijp bewegen. heel apart

5. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    @The only ego - mwa een trainingskamp vol met menselijke aanhangers van Apophis moest erachter komen (dmv SG-1) dat die knakker al een tijdje dood was en dat ze naar huis konden gaan. Was opzich wel vermakelijk; maar je kan hem missen. :)

@Sykes - lol; dat is erg apart. Dat had ik nou echt niet verwacht. :) Zal er wel is op gaan letten.

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    het is niet bij alle stafdinggetjes, alleen bij sommige shots wanneer er gerend moet worden enzo. :cool:

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Deze had ik ook al eens een keer gezien :'-( :+ Mja was op zich wel een vermakelijke aflevering weer, dus erg was het niet om hem nog een keer te zien. De Startrek aflevering was ook weer leuk imo :)

8. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Deze aflevering had ik nog niet gezien, maar ik miste het begin (voor de intro), maar na een paar minuten werd het me duidelijk. Eerst d8 ik aan een soortgelijk iets als die planeet waar ze virtueel opgesloten zaten.
    Leuke aflevering, SG-x; waarom zou apophis het zo genoemd hebben?

9. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    heftig begin :cool:
    reactie straks op de rest van de aflevering 8)

/edit: weer zo'n aflevering die zich in een paar seconcden eigenlijk afspeelt. Mooie aflevring...

Laatst bewerkt: 14 feb 2005
  10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    IK vond hem eigenlijk niet zo boeiend, alleen het begin was wel tof, lekker veel geschoten.

11. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ja was gaaf begin ook zeer mooi gefilmd, ga ik denk ik stelen als ik regisseur word :)

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Begin was veel belovend; totdat Sha-re ten tonele verscheen. Dan kan je gewoon weten dat Daniel daar de hele aflevering over zou gaan mekkeren. Al met al wel vermakkelijk; al vond ik het zeker niet een van de sterkste afleveringen.

13. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    hij was wel beter dan die aflevering met die naakte albinos ;)

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    die 2 kan je dus echt niet met elkaar vergelijken, 2 totaal verschillende episodes...

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja idd, en ik vond de aflevering een beetje vreemdig in elkaar steken. Kwam gewoon door al die dromen, en dat vage dat ze als ze aan het praten was ineens ging schreeuwen en in een ontzichtbaar gat werd gezogen oid. Wat wel weer een plus punt was, dat ik deze aflevering nog nooit had gezien O-)

16. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Was toch wel een beetje een saaie aflevering gisteren en het einde vond ik echt slecht. Deze oplossing was veel te simpel. :mad:

Laatst bewerkt: 22 feb 2005
  17. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat hele tijd te denken van......KILL THE BITCH, ze heeft de potentie om werelden uit te roeien wat heeft het voor nut om haar nog te laten leven als ze er toch niks van herinnerd want ze kan toch niet de nieuwe nieuwe leven weer oppikken (dat ze ka re de 1e x was)

18. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    saaie aflevring, gebeurd haast niks. Daniel heb ik nu wel een beetje genoeg van. Hij & z'n liefde....
    pffff _0/

19. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    hij krijgt wel de meeste actie in die serie

20. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    welke actie?

Deel Deze Pagina