1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV - SciFi] Stargate SG-1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 7 dec 2004.

  1. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd welke actie:confused:
     
  2. Coolie

    Coolie Zeer Zeker Onwetend

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    girly actie ;)
     
  3. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm....
    ja...
    dat was er eigenlijk ook niet veel..
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessante wending....
    leuke aflevring, can't wait till next episode...
     
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , was idd wel een leuke aflevering
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kan iemand me misschien vertellen waar het dit keer over ging? Ik was namelijk naar Constantine geweest en met mn stomme kop ben ik vergeten de aflevering op te nemen... O-)
     
  7. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    de vader van carter is opgesloten op een soort hellplaneet, daar zit sokar oa en op t einde zien we een gast die er als apophis/2face uitziet die zegt dat ie apophis is en dan eindigt het...
    anders kijk je volgende week ofzo...
     
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    m'n videorevorder at mijn band op en haalde het lint eruit. wat was er gister?
    heb het gemist...
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging weer verder over die planeet Netu. Ze zaten daar nog gevangen, maar Apophis had de macht overgenomen van Bynarr. Door SG1 uit te horen wou Apophis informatie krijgen over de Tok'Ra en over aarde. Zo zou hij goed voor de dag komen bij Sokar. Helaas voor hem had Martouf een verkeerde planeet voor de Tok'Ra opgegeven en daar kwam Sokar achter en hij wou Apophis vermoorden. Helaas ontsnapte hij. Teal'c was teruggegaan naar de planeet van de Tok'Ra om hulp te halen. Een lid van de TR ging met hem mee met een wapen om Netu op te blazen samen met het schip van Sokar. Die moest ook dood omdat zijn vloot 10x groter was als verwacht. Als Sokar bij Netu kwam zou het wapen worden afgevuurd en de planeet en het schip vernietigd. SG1 zou dan ook omkomen. De Tok"ra schoot het wapen af terwijl SG1 daar nog was. Teal'c ging hun toen redden. Natuurlijk lukte dit ook.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. :D :D :D
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    wha lol; ben gister naar Constantine gegaan; maar heb het lekker wel opgenomen. :+

    Anyway; gister is alles op zijn pootjes terecht gekomen. De Tok'ra werden op de hoogte gebracht door Teal'c, vervolgens gingen Teal'c en een Tok'ra terug met een wapen om de maan waarop iedereen gevangen zat op te blazen om zo een kettingreactie teweeg te brengen waarmee Sokars schip zou worden vernietigd. Sokar was inmiddels bij de maan aangekomen om wraak te nemen op Apophis omdat deze zijn onderwereld leider had vermoord. Apophis kan echter ontsnappen en loopt nu nog los rond, Sokar's schip is vernietigd, iedereen van SG-1 en de Tok'ra wisten te ontsnappen.

    Beetje vage samenvatting maar had de aflevering vorige week gemist. :)
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    :D 8) :+ Nu hebben we dus twee samenvattingen maarja
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb sinds mijn verjaardag seizoen 1 (en the best off) ik heb de serie nooit gezien ... omdat ik de film zo goed vond

    maar ik ga vanavond eerst de film kijken ... en dan begin ik met de serie ;)
     
  13. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    goedzo fardo...
    het is wennen aan de karakters (andere spelers), maar het is zeker de moeite waard ;)
     
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Was wel weer een leuke aflevering gisteren. In elk geval heel wat beter als dat gedoe met die Sokar. Die aliens wat was dat voor soort. Ze waren toch geen Goa'uld?
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee geen Goa'uld, en de aflevering was idd weer erg leuk :) Ik heb me vermaakt, vooral met de gedachte dat die wezens zogenaamd dus alles zouden weten van al die mensen. Ik vraag me af of die aliens die wel al door de gate waren en de aliens die vermoord waren ook nog explodeerden:)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel koewl dat ze weer eens anders hebben aangepakt. Dat er aliens via een ander SG-team binnen is gekomen en dat er echt op aarde wat geregeld moest worden. Leuke aflevring met leuke afleiding. Zullen ze nog het 'Cloacking Device' in de toekomst gebruiken?
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het wel. Zou best wel gaaf zijn, kunnen ze gewoon naar een planeet van de Goa'uld gaan en er dan net zo uitzien als die kerels.
     
  18. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moeten ze eerst uitzoeken hoe het precies werkt om op oiemand te lijken, want anders gaan ze gewoon als andere SG-mensen
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nu geen stargate meer voor. Ik zag "het 5e element" staan of zoiets. ik hoop niet dat er dan een hele tijd geen stargate meer komt.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vermoed dat ze een tijdelijke pauze houden of whatever tot het 5e element weer geflopt of afgelopen is oid. Wel erg retarted dat ze er weer mee stoppen voorlopig.
    Als ze het niet weer verder gaan uitzenden dan ga ik heel boos op veronica worden. :mad:
     

Deel Deze Pagina