1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
  2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    God, ik kom die site niet eens op, krijg gelijk een pop up en dan gaat de site zelf ook over in een pop up...

3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
  4. SplinterCell

SplinterCell Guest

geweldige thumbs up van cartman:thumbs:

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Doen het ook bijna allemaal niet, alle filmpjes die gehost staan op myspace doen t niet meer. Southparkzone en allabout-sp gebruiken dezelfde filmpjes... Echt balen.

6. DaanM

DaanM Solid Snake

Leuk Bevonden:
    0
    www.mrtwig.net

Hier haal ik al jaren m'n SP filmpjes vandaan. Is een torrent site en erg snel. Over 6 uurtje wordt de volgende Afl. online gezet.

laatste aflevering toch wel weer LEGENDARISCH.. Cartmen die Butters uitnodigt op zijn slaapfeestjes.

7. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt er weer een nieuwe van season 11??? ik ben wel benieuwd hoe die weer wordt..

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Airs: Wednesday
    Status:Airing

Hij wordt op het moment dus uitgezonden als het goed is.
    Daarna zal ie wel gepost worden.

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    10 uur ET airt 'ie, dat is 4 uur onze tijd. Op welke site haal jij die info?

10. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    die allabout-sp is bij naar de klote, er komt zo'n cleaner pop up die zegt dat mijn huwelijk om zeep geholpen gaat worden door deze site :confused: iemand nog meer dit probleem, want ik wil nummer 3 van seizoen 11 gaan zien

11. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Kan je de filmpjes niet kijken op de site want dan moet ik weer downloaden en dat lukt niet.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het verschilt per keer dat je hem opent, soms doet hij het wel normaal.. dit is gewoon prut, helemaal omdat allabout-sp meestal wel een snelle is. Probeer southparkx.net als je een torrent programma hebt, die doet het nog goed :). Anders heb je ook nog allsp.com, die is iets later dan die andere 2, maar doet het bijna altijd goed :)

Nee, dit is een downloadsite, en je moet een torrent programma hebben (bitlord bvb.)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  13. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    allsp is altijd wel chill, maar die heeft de nieuwe altijd pas na paar dagen, dus ik check eerst die ander wel, bedankt

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stond op de site van eztv, die zal dan wel cker niet vaak geupdate worden. ;)

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ken die hele site niet :+ Maar in principe wordt hij altijd woensdagavond 10 PM ET uitgezonden, dus bij ons diep in de nacht.

Allabout-sp deed het net bij mij, en ik heb de nieuwe al gezien *) (ze waren snel vandaag). Hij is goed, maar niet zo goed als de eerste en niet zo grappig als de tweede. Ik heb niet meer hardop gelachen, helaas...

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus er is weer een nieuwe?? Capital! ( gray fox steil, oblivion :+ ) vanmiddag maar ff kijken dan, als ik uit school ben

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Don't Look Kelly _O_ het begin is al vet de opmerking van cartman. _O_

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hij is wel weer grappig :)

Vooral Cartman en die luizen :thumbs:

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vond hem maar matig, ze hadden hem zoveel beter kunnen maken zonder dat verhaal over die luizen. zaten wel paar grappige momenten in maar daar blijft het ook bij.

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    met dat verhaal van die luizen geven ze juist een hint naar het broeikaseffect en alles, vind ik wel grappig eigenlijk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina