1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nee a.u.b. niet, ze hebben geprobeerd hem een eigen aflevering te geven "a million little fibers" maar dat was echt de slechtste aflevering die ik ooit gezien heb.

2. Victor

Victor Guest

Ik vond het echt een geweldige aflevering, zó scherp hoe ze 24 precies nadoen. :D

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ergens in de eerste seizoenen veranderd de stem van Eric inderdaad drastisch, kijk aflevering 1 of 2 van seizoen 1 maar eens na, ja :lol:

Maar volgens mij is het nu ook weer nét iets anders ofzo. Ook hoe hij sommige kreten uitschreeuwt zoals 'whooo, noooo, nooohohoooooo' in de nieuwste afl. klinkt gewoon een beetje geforceerd. Net als 'aaaoooooow' in de eerste aflevering van seizoen 11 als Token zegt: 'Actually it IS kind of a big deal, Stan'.

Het voelt gewoon niet erg spontaan meer aan en het voelt bij mij een beetje aan alsof Matt en Trey hun 'touch' even kwijt zijn :) Heb er vertrouwen in dat er echt wel weer een leukere periode aan komt maar voor nu heb ik er even moeite mee. Helemaal als ik dan weer een willekeurige 'oude' aflevering aanzet, die zijn bijna zonder uitzondering gieren brullen!

4. Victor

Victor Guest

Goede mensen!

Weet iemand hoe de aflevering heet waarin Eric doet alsof er een jongen is met een kont als gezicht en de ouders van die jongen hem komen opzoeken? En welk seizoen?

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :D ik zal nooit dat met die niggers vergeten ''the niggerguy'' toen stans vader ut zei.

Meesterlijk _O_.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej dat is de aflevering dat Kenny verkeerd om in zijn pakje gaat zitten en dan een schoolfoto word gemaakt, dat vind Cartman al kei tof en dan stuurt hij die foto naar zzoon vermist bureau en komt de foto op een melkpak, en dan denken de familie "Thompson" dat het hun verloren zoon is. Idd 1 van de beste afleveringen ooit, ik zou ff kijken of ik hem kan vinden.

Edit:
    Wat een beetje speurwerk wel niet kan doen,
    Episode 510
    Title: How to Eat With Your Butt
    Dus seizoen 5, aflevering 10
    alstublieft.

edit:
    http://www.southparkzone.com/episode.php?vid=510
    alsjeblieft :p

Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  7. Victor

Victor Guest

Mensen als Apoc zijn helden, bravo en bedankt! :)

8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dat ziet er echt gay uit.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    neej man, ziet er echt vet uit! gewoon hoe ze er realistischer uit zouden zien. Net ook de nieuweste aflevering gezien, eindelijk weer echt een leuke vond ik.

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    de nieuwe aflevering is weer zo over the top dat het toch weer grappig is, hij is wel leuker als je de da vinci code hebt gezien of gelezen.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vond ook de nieuwe weer niet van het niveau van de vorige seizoenen. Kan er ook niks aan doen :mad:

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond deze anders wel weer ouderwets goed.

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb net de nieuwe gekeken, niet echt een bijzondere aflevering en als je 300 niet hebt gezien is er helemaal niks aan. maar als je 300 wel hebt gezien is hij wel grappig, maar niks bijzonders iig.

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond hem geweldig! wel een paar x hard gelachen! die Mexicanenn zijn de man

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wéér geen reet aan. Heb 300 gezien dus dat kan 't ook niet zijn. Er is gewoon geen kont meer aan :'-(

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    esse's _O_

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja die mexicans waren wel vet.

19. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mmh.. vond deze aflevering '' wel gaan '' niet zo zeer goed als de vorige ofzo, maar de stukjes van 300 zijn wel grappig

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    ''THIS IS LESBOS''

xD omg, ging nergens over.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina