1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Bwaha, kijk deze net - fantastisch :+

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yeah right, je verheerlijkt de oude afleveringen gewoon zo erg dat het niet meer goed kán worden. De vorige aflevering was een geweldige parodie op 300, en zelfs als je 300 niet gezien hebt erg grappig.

3. Shizzel

Shizzel Guest

"Yes, we wrote our esse's."
    Omg, vond het wel grappig, had de woordgrap ook niet aan zien komen.
    En scissors :9:9.

Vanaf vandaag om 22.10 South Park op The Box
    Normaal was dat om half 12 ofzo.

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Die domme herhaling van seizoen 9 bedoel je :9

5. Shizzel

Shizzel Guest

Ja, dat wel, maarja, tis wel South Park!
    Ik heb alle afleveringen minstens 2x gezien, muv seizoen 10 en 11.

Maar aangezien vanaf 31 april The Box helemaal vervangen wordt door Comedy Central, denk ik dat seizoen 10 misschien wel wordt uitgezonden :D.

6. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind die nieuwe van southpark weer best wel goed :D als je die film dawn of the death?... hebt gezien kan je er ook wel om lachen, zitten wel geweldige stukjes tussen!

7. Victor

Victor Guest

Waar heb je die aflevering vandaan dan? Ik kan 'm niet vinden.

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  9. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind de nieuwe wel weer sterk. Bij de volgende mogen ze van mij echter wel weer eens een eigen origineel verhaal verzinnen i.p.v. van films, series of boeken uit te gaan.

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Maar wel weeeeer een film rip off. Ze moeten origineler zijn zelf shit verzinnen ;p Zoals scot tennerman must die

11. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Night of the living dead moet je gezien hebben ervoor, maar Dawn of de dead is het derde deel van night of the living dead, en is eigenlijk ook wel genoeg..

Zeker, de vorige 4 afleveringen zijn gebaseerd op series of films.. Dat gaat vervelen, ben ik bang....

Deze nieuwe was trouwens weer van goed niveau, zo lekker droog, en Cartman ging weer zingen *)

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eindelijk begint ook hier de kritiek een beetje door te dringen :thumbs: Niet dat ik SP af wil maken maar ik wil dat de creativiteit (staat gelijk aan niveau) van Matt en Trey weer eens van zich doet spreken. Volgens mij zijn het dan meteen veel minder stroperige en geforceerd aanvoelende afleveringen.

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd of de tweede helft van seizoen 11 weer net zo goed begint als de tweede helft van seizoen 10 vorig jaar deed met Make Love, Not Warcraft.. Jammer dat er zo snel weer een pauze is...

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind die afleveringen altijd wel leuk eigenlijk, dat ze series en films na gaan doen. Vooral de 300 vond ik geweldig _O_

15. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat ik me afvraag, zijn die dvds te verkrijgen met NL subs? of engelse subs?

Ik kan dat namelijk nergens vinden. Ik kan bij deze serie namelijk niet altijd meteen de grap plaatsen als er geen subs zijn :p.

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn er wel, ik heb ze vaak bij de frs zien liggen, ik zou ook een beetje op het i-net rond kijke

17. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe en wat is er trouwens met Kenny gebeurd? Hij is dood,, maar hoe precies?

18. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Comedy Central bedoel je?
    Ze zenden nu seizoen 6 uit geloof ik, Kenny is de een-na-laatste of laatste ep van seizoen 5 gestorven.
    Vanaf seizoen 7 begon het zeg maar opnieuw met de remake van de eerste ep of zoiets.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe niet eigenlijk :confused:, ja ik heb ut ook gemist wel vet is het nu eindelijk nieuwe eps enzo :D.

Trouwens komt er nu ook gewoon geen nieuwe south park (USA) want ik zie uhm niet...

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Pas weer in otkober

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina