Die stemmen zijn anders. Niet zozeer de klanken maar de overtuiging in de stemmen, ze zijn minder hoog ook. Daardoor voelt het allemaal veel minder spontaan aan. Nu draait het alleen maar om Cartman die iets zieks wil doen of gaat doen en Kyle die hij er mee wil uitdagen. En dan meestal op de meest banale manieren. Hij schreeuwt de hele tijd overdreven en scheld vooral veel.
De hele stijl is gewoon anders. Als je niet dat zelfde gevoel hebt als ik zul je ook m'n uitleg niet begrijpen, vrees ik. Ik ben echt helemaal gek van de serie (ken alle afleveringen uit m'n hoofd en kijk vanaf het eerste uur) dus het zit er dik in dat ik te veel in detail treed en het daarom lastig te volgen is.
Bottomline van wat ik wil zeggen: het tempo is helemaal anders, de stemmen zijn een stuk geforceerder net als de grappen en de verhaaltjes zijn vaak simpel en getuigen van weinig inspiratie. De échte typische South Park humor die imo vooral om timing en spontaniteit ging is pleitos. 't Is nu gewoon simpele, banale humor. Gelukkig is Imaginationland in hele kleine puntjes een uitzondering dit seizoen.
Laatst bewerkt: 26 okt 2007