1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Google afbeeldingen -> Jules Winfield Avatar
    Op de eerste pagina stond 'ie

    /Ontopic: Ik vond deze beter dan het eerste deel. Butters is geweldig! *) Ook het begin 'This is the dream' HUH!? :D
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.323
    Butters is kick ja: Aw man, I should be in school right now, but instead, Popeye and Luke Skywalker are pissed off at me.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    haha die dieren van woodland critter christmas zijn er ook weer:p
    blood orgy jeeeej!!!
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik me vanavond bedacht: Ze gaan nu allemaal 'oude' bekenden (Woodland critter christmas, Manbearpig) de revue laten passeren, als ze zo doorgaan tot aan het eind van seizoen 11 (Barbra Streissand :D, Mr. Hankey, the Jeffersons), zou dit dan niet het eind van South Park kunnen betekenen? Misschien dat Matt en Trey er een keer genoeg van hebben gehad, en met deze terugkeer van 'beloved characters' een aanloop nemen op een mooi einde van de serie?
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het zou me niks verbazen. Waarschijnlijk hebben ze zelf ook wel door dat de rek er volledig uit is.
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zou wel mooi zijn als ze nu nog een geweldig einde maken, om de wat zwakke laatste 2 seizoenen te compenseren.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is er al lang getekend voor nog iets van 4 jaar oid, dus het lijkt me sterk dat southpark er mee ophoudt. Bovendien is de serie een goudmijn, het kost in vergelijking met andere tekenfilms echt helemaal niets (een aflevering kan ik een week gemaakt worden..), en er kijken nog steeds miljoenen mensen naar over de hele wereld.

    Deze laatste afleveringen waren toch ook geniaal, ze kunnen het heus nog wel hoor. En op zich heb ik liever dat het gewoon doorgaat met medium afleveringen, dan dat het helemaal verdwijnt.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De laatste twee afleveringen waren leuk, maar het is nog steeds niet top. IMO uiteraard.

    De echt goed getimede grapjes en geluidjes zijn er gewoon voor eeuwig en altijd uit. De stemmen zijn veranderd. Bla bla bla. Ze moeten het nu gewoon hebben van karaktertjes die vreemd doen, films nadoen en grove grappen maken.

    Ik zie liever dat ze er nu een einde aan maken en het laten voor wat het is, ipv dat ze de serie helemaal kapot maken.
     
  9. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waarom je het de hele tijd over de stemmen begint, ik hoor alleen verschil met seizoen 1/2 cartman en nu, en die van nu vind ik stukken beter.
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het verschil van die stemmen op zich ook wel meevallen, en ik heb elke aflevering gezien.

    In dit filmpje valt trouwens wel even op dat ze met veel gescheld een aflevering leuk proberen te maken, wat IMO wel gelukt was:

    [yt]J_n4UZgKtek[/yt]
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Die stemmen zijn anders. Niet zozeer de klanken maar de overtuiging in de stemmen, ze zijn minder hoog ook. Daardoor voelt het allemaal veel minder spontaan aan. Nu draait het alleen maar om Cartman die iets zieks wil doen of gaat doen en Kyle die hij er mee wil uitdagen. En dan meestal op de meest banale manieren. Hij schreeuwt de hele tijd overdreven en scheld vooral veel.

    De hele stijl is gewoon anders. Als je niet dat zelfde gevoel hebt als ik zul je ook m'n uitleg niet begrijpen, vrees ik. Ik ben echt helemaal gek van de serie (ken alle afleveringen uit m'n hoofd en kijk vanaf het eerste uur) dus het zit er dik in dat ik te veel in detail treed en het daarom lastig te volgen is.

    Bottomline van wat ik wil zeggen: het tempo is helemaal anders, de stemmen zijn een stuk geforceerder net als de grappen en de verhaaltjes zijn vaak simpel en getuigen van weinig inspiratie. De échte typische South Park humor die imo vooral om timing en spontaniteit ging is pleitos. 't Is nu gewoon simpele, banale humor. Gelukkig is Imaginationland in hele kleine puntjes een uitzondering dit seizoen.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :D nieuwe ep gezien, echt meesterlijk.
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap je volledig, maar zelf ben ik geen kijker van het eerste uur. Ik kijk South Park pas sinds seizoen 9, en vind 'het South Park gevoel' zoals jij het beschrijft niet heilig ;). Je zal altijd zien dat als series veranderen door de jaren heen, dat mensen van het eerste uur dat jammer vinden, omdat ze 'verliefd' zijn geworden op de afleveringen uit het begin. Ikzelf ben begonnen met de latere vorm van de serie, en heb daarmee het voordeel dat ik deze seizoenen ook leuk vind.

    Ik zie trouwens ook goed wat je bedoeld dat er wat verandert is, als ik wat van die oudere afleveringen bekijk...
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, ik begrijp je wel, maar ik moet zeggen dat ik seizoen 7 t/m 9 wel heel erg goed vond. Je hebt gelijk dat het bij seizoen 10 een beetje bergafwaarts is gegaan (idd een ander soort stijl). 1 t/m 6 zijn ook heel erg tof!
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kijk! Hier hebben we wat aan. Als jullie me maar begrijpen, want we hoeven het natuurlijk niet eens te zijn. Ik vind seizoen 7 tot 9 nog fantastisch zelfs (9 wel iets minder bij vlagen). Dit seizoen merk ik persoonlijk pas echt dat sleet er op komt.

    Maar ben blij dat we elkaar begrijpen ;)
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon zoals bij heel veel series, films, spellen, boeken etc. Op een gegeven moment verandert het gewoon, wat je misschien tegen vind vallen, maar je moet het gewoon als aparte delen zien.

    Seizoen 1 tm 6/7 is classic southpark, daarna heb je een soort overgang, en bij 9/10 begint een nieuw soort southpark. De oude heeft zijn charme's (net weer even een hele oude gekeken, stem van Eric is inderdaad toch wel iets grappiger), maar de nieuwe wat mij betreft ook wel.

    Anyways, kan niet wachten op de nieuwe aflevering :)
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Prima conclusie imo.
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even over dat schelden, ik heb nu weer eens een aantal oude afleveringen gekeken, en daar wordt echt net zo veel, misschien wel meer gescholden dan in de nieuwe afleveringen, echt achter elkaar goddammit en fucking fatass enzo8)
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nah, het is wel iets subtieler hoor. Tuurlijk wordt er ook veel gescholden maar in de nieuwe afleveringen is het schelden het enige wat 'leuk' is. De scheldwoorden waren vroeger ook leuker en subtieler ('ah man, this is gonna suck donkeyballs'). En er zaten ook gewoon andere grappen in.

    Ik ga het hele verhaal niet weer helemaal afratelen maar inderdaad, er werd toen ook veel gescholden, alleen was het toen veel grappiger ;)
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Waar kijken jullie SP? Ik vind allsp.com maar klote, slechte kwaliteit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina