1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drogba

Drogba Guest

Ben het niet helemaal met je eens, het eerste deel seizoen 11 was perfect gewoon, met afleveringen als Lice Capades bijv. Het tweede deel is nogal matig, ik vind de Tourette aflevering en de eerste deel van Imaginationland de enige leuke afleveringen, de rest is idd matig.

2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar daar ben ik het niet mee eens, alhoewel ik vond dat het met imagnationland wel heel erg vaag was.
    maar voor de rest was seizoen 11 gewoon top met veel scherpe humor.
    alleen ik mis de good old songs van Chef, ik hoop dat ie terugkomt...

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Behalve een uitzondering hier of daar was het alleen maar overdreven grof taalgebruik, het parodiëren van films en series en Cartman die Kyle probeert te naaien. Trey en Matt zijn duidelijk inspiratieloos en dat is jammerlijk om te zien.

Waar vroeger veel vaker de school, het dorp zelf of bepaalde nieuwe personages in het middelpunt stonden wordt nu de een na de andere week hetzelfde herhalingsrecept afgeraffeld. Dat, plus het feit dat al die grove grappen ontzettend geforceerd overkomen, Cartman is z'n touch helemaal kwijt. Die subtiele grapjes zijn er gewoon niet meer, het is alleen maar grof en alles in het werk stellen om Kyle te pakken. Toen ik hoorde waar de laatste aflevering over zou gaan had ik het verhaal al in grote lijnen uitgestippeld, en het kwam bijna helemaal uit.

Het tempo is veranderd, er zijn geen subtiele grappen meer (om een voorbeeldje te geven van wél zo'n typische, subtiele South Parkgrap: die toeter in deel II of III van Imaginationland) en de onderwerpen zijn teveel toegespitst op makkelijke grappen.

In seizoen 10 is al een deel van deze trend merkbaar, maar seizoen 11 is voor mij the limit. Ik ga eens het internet afspeuren naar fora waar South Park wordt besproken, om te zien of mensen het me eens zijn, want dat kán bijna niet anders.

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wat geleerd van de nieuwe south park

XD

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kvond de nieuwe sp best tof! alleen is het allemaal net iets te modern... heel vreemd/.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik begrijp wel wat je bedoelt nerazzurri, maar het slechtste seizoen is een beetje overdreven.

ik wil weer wat seizoen 1,2 humor:

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel echt leuk dat ze een beetje de oude humor in de nieuwste humor wouden douwen. dus dat kenny doodging en dat stan moest overgenven.

8. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah, betekend misschien dat ze gaan afbouwen naar het einde ik had ergens gehoord dat het tot seizoen 13 ging ofzo

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jackovasaur is inderdaad mooi, dat liedje aan het begin:emo:

Kon het echte filmpje niet vinden, maar deze bedoelde ik:
    [yt]WKbDPoL8R60[/yt]

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    zoveel bedankt voor dit liedje, was er echt naar op zoek! heb een keertje met vriende op een wause avond non-stop naar geluisteerd! echt vet!

11. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is normaal gesproken vandaag geen nieuwe southpark (of donderdag) waar is de torrent file dan? :confused:

13. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar het seizoen is afgelopen en begint pas over: 109 days 10 hours 11 minutes 4 seconds until next episode..
    dus dat word afkicken..:'-(

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Haha damn, dat duurt nog wel even xD.

Nou'ja family guy is er nog >_< alleen heb ik geen idee hoe het met die afleveringen zit.

15. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]40U063Oh83c&feature[/yt]

geweldig!!!

hij was net op tv btw

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zeker geweldig hahaha. Weet nog wel dat ik helemaal dubbel lag toen ik hem voor het eerst zag!

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe aflevering is er! Hij is echt té vet... en hij gaat ook ver.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Thanx for reminding!

Hij is wel heel grof :eek:

:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina