1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Weer een grappige aflevering, wel grof met dat gespot om aids/hiv, maar de aflevering was wel top.

Als Cartman en Kyle tickets naar LA willen, dat Cartman tegen de baliemedewerker zegt wanneer ze moeten betalen:
    But you don't understand, we have aids.
    Zegt die balie medewerker:
    Wow, that's very....retro.

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal vergeten! als ik thuis ben meteen downlaoden.

3. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maatschappijcritisch als vanouds:D
    ik vind het ook zo droog als die dokter in zn Range Rover aan komt rijen in dat afrikaanse dorpje:9

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De zwakke en eentonige lijn van seizoen 11 wordt moeiteloos voortgezet =(

Jammer...

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond hem helemaal niet zo leuk, sowieso de humor en de grappen zijn veel simpeler gemaakt. Het is gewoon makkelijk scoren op deze manier.

6. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vond deze juist sterker dan het meeste van seizoen 11. Kon er wel om lachen.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Exact! En zo was het in seizoen 11 ook al. Geen subtiele humor meer, alleen maar Cartman vs. Kyle en iedere episode grovere onderwerpen/scheldwoorden.

Eindelijk iemand die het (in ieder geval over één episode) met me eens is.

8. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Vond hem ook niet heel bijzonder.. allemaal maar makkelijk bedacht en de hele tijd Cartman vs. Kyle

9. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Matige ep, hoewel de uiteindelijke oplossing voor het aidsprobleem wel mooi ironisch was. ;)

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Deze aflevering is compleet anders dan alle andere afleveringen van South Park. Beetje apart. Hij was helemaal niet grappig, maar volgens mij was dat ook niet de bedoeling. Vreemde ep. Alleen Butters was grappig in het begin. Moraal lag er wel retedik bovenop.

11. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'k vond het een van de slechtste SP eps ever, ik moest de helft van de tijd facepalmen...

Naja, hopen dat ze snel weer iig Imaginationland-niveau halen, om over pre-S10 maar te zwijgen. ;)

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Een van de slechtste ever? Zo zo. Nou ja ik vond het onderwerp wel heel goed en de moraal op zich ook, dus het is niet de slechtste ever, maar hij was ook niet goed. Ik weet het niet, ik wil eigenlijk gewoon lachen om South Park, maar dat kon in deze episode niet. Ik vind dat SP twee zaken moet hebben, een moraal die er subtiel in zit en sterke humor. Als die twee zaken goed zijn, dan heb je een toffe aflevering.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    :emo:

Dit is toch geen South Park meer man. Het slaat helemaal nergens op waar ze mee bezig zijn. Dit is echt een nieuw heel diep dieptepunt.

Belachelijk slecht. Beter stoppen ze er gewoon mee en zeggen ze dat ze het met seizoen 11 en 12 te ver hebben doorgevoerd. Dit is echt triest om te zien.

14. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja dat klopt, ze zijn het een beetje kwijt...ze gaan te ver door op de moraal en vergeten helemaal South Park te zijn...

Los daarvan vind ik het onderwerp en het moraal op zich nog steeds wel goed. O-)

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Waren ze het eerst nog een beetje kwijt, met deze Britney aflevering hebben ze echt een nieuw heel diep dieptepunt bereikt, niet 1 keer gelachen :'-(

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Mja. de vorige aflevering was wel leuk, maar dat kwam door het grove onderwerp. Dit keer vond ik hem ook saai.

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Jep, ik ook. Als ze er nog een grof onderwerp instoppen dan maakt dat het wel weer wat goed. Maar deze aflevering was gewoon oer-saai en sloeg gewoon nergens op.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een kut-episode :x

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoooo.... Als je terugkijkt naar de eerste episodes dan zie je echt wel vooruitgang, misschien voelt het niet zo omdat het niet echt meer vernieuwend is, maar in mijn ogen is overall het niveau niet gedaald.
    Wat niet wegneemt dat deze episode wel verschrikkelijk slecht was!!!! Ik heb ook niet 1 keer gelachen.. Behalve het eind was wel beetje grappig.

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al eens eerder gezegd, je moet southpark gewoon als 2 losse serie's zien, de afleveringen vóór seizoen 9-10, en die daarna. Daarvoor zijn het achter elkaar subtiele grappen, droge stemmetjes etc., daarna gaat het altijd meer om de maatschappelijke kwestie die belachelijk wordt gemaakt. Aan jou de keus om te kiezen wat je leuker vind, maar elke 'moderne' aflevering afkraken slaat nergens op.

Ik vond de laatste toch bij vlagen wel grappig, ik denk ook dat dit veel leuker is om te zien als je in de VS woont/VS televisie kijkt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina