1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de aflevering echt kut, maar de moraal was wel heeeeeeel duidelijk.

Ik vond trouwens de eerste aflevering van seizoen 12 wel echt super mooi!!! Echt zon stoere actie van Cartman..

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Tering, ik vind deze aflevering wel erg ver gaan. :eek:

Lol, maar wel grappig. ^^

Laatst bewerkt: 22 mrt 2008
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    I'm not sure... I'm HIV postive _O_

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik wilde die Tonsil Trouble ep gaan kijken nu, maar overal waar ik em wil streamen zie ik òf dat de link broken is, òf een aap die letterlijk in z'n eigen bek pist. :emo:

EDIT: Had inmiddels al een site gevonden waar ik de laatste 2 eps kon vinden.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  6. joost23

joost23 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    iedereen ook weer de nieuwe aflevering van vandaag gezien? ik kon er wel weer om lachen lekkere droge aflevering. niets meer niets minder

8. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vond hem ook geniaal.
    Vooral toen Cartman zijn 'echte' zwakke kant liet zien, altijd als die sentimenteel doet meent hij het niet. Behalve in deze episode. _O_

9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prima aflevering:D Cartman met z'n Anne Frank style katten achterhuis, echt te briljant!

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ok, dat stemt hoopvol. Ik ga hem dan nu maar eens bekijken...en oh wee als hij tegen valt!! ;)

Edit: Tsja, beste aflevering van dit seizoen, maar dat zegt niet zoveel. Ik vond die trips wel lachen. "My daughter's rockin' tits." Heh heh heh...

Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Matige aflevering, wel de beste van het seizoen, maar dat zegt inderdaad helemaal niets.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    It's fon to due! XD Die vond ik wel meesterlijk, verder gewoon een leuke episode. Leukste van seizoen 12 tot nu toe..

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede aflevering, Cartman als beschermen van de katten Anne Frank-style was erg leuk om te zien.
    De artstijl van die hallucinatiewereld beviel me ook wel in het contrast met de normale SP stijl.

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het is hier volgens mij nog niet gepost maar op http://www.southparkstudios.com/ kun je gratis, legaal en in prima kwaliteit alle South Park afleveringen tot nu toe bekijken. Met dank aan Matt & Trey :thumbs:

15. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Helaas pindakaas niet de nieuwste van het nieuwe seizoen. Niet dat je daarmee iets mist. De laatste was wel weer goed gelukkig. Ik heb altijd liever dat het verhaal zich een beetje in South park afspeelt (trips niet meegerekend). Die hele imaginationland onzin vond ik zo verschrikkelijk schraal vorig seizoen. Geen dubbele of driedubbele afleveringen meer please.

[Edet] Wel alle nieuwe ook op south park studio te bekijken. Dus geen reden meer op de crappy kwaliteit van allaboutsp aan te houden. hooray

Laatst bewerkt: 28 mrt 2008
  16. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik vond die imagination-land episodes wel lachen eigenlijk.
    Lekker droog en verfrissend, ze moeten het niet te vaak doen maar zo eens was het wel geinig.
    Drie afleveringen was wel te veel trouwens, daar heb je een punt.

(Hey je komt ook uit lisse :thumbs:)

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    wel mooi, die diepgang erachter, kyle zegt zo; en, kan je deze gebeurtenis niet vergelijken met een oudere gebeurtenis..?
    Carman; euh no.

focking mooi:lol:

de katten zijn de joden voor de mensen die hem echt niet snappen

18. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat news report vond ik ook wel erg mooi trouwens Things that your kids might say if they are cheesing: Hey let's go cheesing guys, let's cheese after school, echt heerlijk droog :emo:

19. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk eens een paar post boven je..

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ik was lid van de site toen er nog geen streamings op stonden,
    er stonden altijd kleine stukjes van elke aflevering en ik had geen idee waar ik hele afleveringen kon kijken dus ik zat daar echt die kleine leuke previews te kijken van ARG..8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina