1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    @ Volkoren:

Dat was dus wat ik bedoelde met het 'doh' einde. Elk jongenspoppetje heeft dus zo'n mond en ogen. De grap was dat de mensen in South Park hem wel herkenden, maar wij niet. Daarom zij Mysterion ook niets toen hij zn mask afzette

Maar ik vond het wel echt grandioos deze aflevering. Die stemmen doen meteen denken aan Batman: The Dark Night (wat het dus ook moest voorstellen neem ik aan). Maar volgens mij is The Coon in het echt ook iets toch? Een stripverhaal of een cartoon ofzo.

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben er van overtuigd dat het Watchmen betreft deze aflevering, en niet Batman.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het hele rondslenteren aan het begin met de diepe stem praten over hoe alles naar de tering is gegaan. Begint met een close-up van een krant en het hele sfeertje van de lucht en gebouwen deed mij iig meteen aan Watchmen denken. :)

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Maah misschien een beetje erop geïnspireerd. Dat doet South Park echt heel vaak. De actualiteiten erin stoppen. Maar als ze het op Watchmen willen laten lijken, dan doen ze dat ook meteen goed lijkt mij.

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een parodie op Batman.
    Dat hoor je gelijk al op de manier hoe die praat. Net zo fake en gay als Christian Bale die daardoor ook Dark Knight verneukt.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd Batman

Ik vond hem geniaal.
    Ik ging helemaal kapot in het begin bij de bushalte.

"Don't use the word fag Kyle, that is insensitive to butt pirates"

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt mij dat het Clyde was;)
    Kyle, Token, Jimmy, Timmy, kunnen het sowieso niet zijn en Stan en Craigh hadden een poster waardoor ze het niet waren..

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Haha dat was inderdaad geniaal :D Ben iig blij dat het een vettere aflevering was dan de eerste.

Zoals ik al zei in de spoiler voor Volkoren:

Elk jongenspoppetje heeft zo'n mond en ogen. De grap was dat de mensen in South Park hem wel herkenden, maar wij niet. Daarom zij Mysterion ook niets toen hij zn mask afzette. Daarom vond ik het ook een 'doh' einde.

10. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Vond season 12 beter, redelijk zwak naar mijn mening.

11. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik blijf erbij dat het Watchmen is, hij praat niet als Batman maar als Rorschach.. ook klopt het hele vigilantes zoals ze in deze aflevering neergezet worden meer bij Watchmen dan bij Batman ;)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoe kun je dat nou zeggen? Ok seizoen 12 was echt dé shit, maar er zijn pas 2 afleveringen van seizoen 13 uit.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee het is zeker Batman. Ook dat stukje bij het politiebureau. Dat die steeds weg gaat, typisch Dark Knight.

14. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Idd zat ook te denken aan watchmen sinds ik laatst die film heb gezien moet dat wel kloppen met een batman mix

Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vond het allemaal sinds seizoen 11 eigenlijk zwaar kut nu ik er over nadenk. Ik kan er gewoon niet meer om lachen. Meestal wordt er gewoon naar 1 grap gewerkt, met weinig humor erdoor.

Deze aflevering, heb ik maar 2 keer moeten lachen... Een keer van die mogelijkheden wie de Coon kon zijn, en op het eind, dat ie zn gezicht liet zien.

Ik weet niet of het achteruit gaat, de afleveringen, maar het is gewoon niet mijn humor dan. :p

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kan het niet gewoon een parodie zijn op heldenfilms in het algemeen? Met zowel Watchmen (niet gezien overigens) als TDK-aspecten?

Ik vond het weer een niet erg grappige aflevering, maar ik ben de klik met South Park sinds seizoen 11 al kwijt... =(

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe zijn ze slecht 8) kan altijd nog beter worden;)

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben het met je eens hoor, of het is gewoon een combi van watchmen enzo. Maar veel ''quotes'' van hun waren ook van watchmen. (maar dan net wat anders)

19. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik vond em geniaal.. deze was echt weer is leuk en zeker door de watchmen/dark knight combi.. gewoon tof bedacht!

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De volgende is pas weer half April zag ik. Duurt weer lekker lang.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina