1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] South Park

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MasterApu, 24 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Why don't we get eight of these midgets, dress them up like beavers, throw them in a pond and see if they make a dam' :lol:

En ik vond:

'Apologize'

ook echt te prachtig :D

2. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    alleen al om cartman de hele aflevering zo te horen lachen maakt me blij

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja idd weer echt blij dat south park weer terug is,

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oja! helemaal waar, season 11 is van start gegaan, wanneer en hoe laat komt het nu op TV, en welke zender??

iemand enige idee op welke internetsite ik de al uitgezonden afleveringen van season 11 kan bekijken??? ( all about SP ken ik al, m server ligt er ff af )

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    http://allabout-sp.net/

al hebben ze nu een storing..

Woah...Down with the Sickness als Cartman met die midget gaat vechten_O_

Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Welk zender komt SP, en om hoelaat?

7. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
  8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En anders in Nederland op The Box om 23.10. Maar dat zijn de seizoenen 6-8

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Die aflevering op Xbox Live is wel tof.

Ninja's. :cool:

10. basovich

basovich Guest

moet ik ook nog eens downloaden;) (ben al een week niet meer op de xbox geweest:eek:)..(is het trouwens HD-versie??)
    Maar ik keek vroeger soms nog weleens naar south park toen het nog op veronica was. Nu het op the box is kijk ik het niet meer aangezien ik geen the box heb:confused:..Vond het altijd wel leuke humor:D.

11. ViperMike

ViperMike Guest

South park begint voort te vervele op the box. Steeds herhaling.....ze mogen wel met wat nieuwe afleveringen komen.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    vandaag de eerste aflevering van season 11 gezien, damn.. ik lag netzoals cartman over de grond te rollen van het laggen. heerlijk!:thumbs:

13. Dioxic

Dioxic Guest

Hhahah ja, Hi FATSO!
    " EAY, WHAT THE FUCK :mad: "
    - You see now you know how it feels!
    ligt die weer dubbel :lol: words are like bullets and they dont harm me they fly right past me, see im still standing haha :lol:

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De uitzending van SP heeft iig weer veel koud zeer (of hoe noem je dat ;)) bij veel mensen in de USA. Wel geniaal hoe SouthPark de recente gebeurtenissen aangrijpt voor zijn episodes, vandaar ook dat het de serie zo geniaal maakt ! :D

Zelfs op CNN is een heel verslag geweest over 'The ''N'' word'. Speelt al de afgelopen weken dat ze het woord willen verbieden of zelfs al in vergaande stadia was om het woord te verbieden en er straffen aan te verbinden : Komt SouthPark met een episode erover 8) Owned ! Nou meteen weer een uur lang een report op CNN met reacties van politici en mensen op straat over de episode.

Gekken hier btw in the USA, pfffft. Kan niks maken en sociaal zijn kennen ze niet, ''ikke ikke ikke en ik eet bij de Mac en de rest kan stikkuh'' is de cultuur hier echt, yak!

15. Dioxic

Dioxic Guest

Klopt, dat vind ik het mooiste van South Park, ze zijn altijd kritisch en heel actueel.

16. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die 1ste van seizoen 11 is echt geweldig :emo: zie je cartman op school, its on people!! its on! everybody !! its on!!!
    en dat einde ook al zo droog.. now i get it! i dont get it!

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ach in seizoen tien hadden ze ook iets met Steve Irwin, die op het feestje kwam van Satan met een pijlstaartrog door zijn borst heen. Dat heeft ook veel kwade reacties opgelevert.

Maar die episode was wel briljant:)

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    BARELY XD ;)

Jep het is de HD versie, vandaar dat 'ie 1 GB is... Een beetje overdreven voor South Park als je het mij vraagt, maar het ziet er wel heel scherp uit 8)

www.allsp.com

Laatst bewerkt: 11 mrt 2007
  19. gow_rulez

gow_rulez Guest

ow foutje sorry.. verwijder maar

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2007
  20. Dioxic

Dioxic Guest

en als die het niet doet om een of andere reden bookmark je www.allabout-sp.net voor zekerheid

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina