1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tv]The O.C.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 4 mrt 2004.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    In het begin dacht ik: nee, ryan blijft het wordt wel opgelost. Mar hij is echt weg. mooi einde van het seizoen dat Seth zo met zijn zeilboot vaart naar thaiti.
     
  2. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het komt omdat ik the o.c super leuk vind. Misschien vinden jullie het niet leuk.

    en rikkel. Seth vaart niet naar tihiti. Maar dat zul je komende dinsdag wel zien.

    /Mod Spoilertags toegevoegt - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 dec 2004
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Blackspider thanx, heb je insinde infor ;). Ik dacht dat hij ging maar ik zie dinsdag wel.
     
  4. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een aflevering gezien van The O.C. Het lijkt me wel een leuke serie dus ik ben nu de afleveringen aan het downloaden. Maar kan iemand mij vertellen welke aflevering gisteren op tv is geweest? Dan kan ik de rest van de afleveringen verder op tv volgen
     
  5. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd, neemt ie de bus _O_

    Heb laatst weer allebei de seizoenen gekeken en kan echt niet wachten op seizon 3. 8 September airt de eerste episode :D
     
  6. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. het gaat nu er heftig aan toe... Ryan slaat schoolhoofd en die ***wijf van die rehab... Nee alles gaat fout:mad:
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Topic leeft nog! :)

    Anyway, morgen weer nieuwe aflevering. Moet zeggen dat het redelijk spectaculair is de laatste tijd. :) Maar idd, Ryan die het schoolhoofd neer slaat, stomme mens uit rehab die Kirsten probeert mee te slepen.. Kijk uit naar morgen middag. :cool:
    Ik vind het trouwens behoorlijk achterlijk dat Net 5 zich niet aan de gids houdt. Laatste weken hebben ze zich 1 keer aan de tijd in de gids gehouden, moet nu iedere zondag op teletext kijken hoelaat het nou weer is, en zelfs dan beginnen ze nog wel is wat vroeger..
     
  8. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, het is echt heel vaag... de ene moment beginnen ze wat vroeger en de op de andere wat later|:- Niet dat het zo'n drama is maar het is de laaste tijd echt spannend en dan wil je echt geen seconde missen...:)

    _O_
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee inderdaad. :)
    Afgelopen aflevering was ook weer lekker, die decaan mag van mij echt nog is flink te pakken worden genomen. Kerel is echt akelig irritant. Wel hip in ieder geval dat Marissa gewoon in Newport blijft (hoe kon het ook anders :)).
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En fijn dat Kirsten weer terug is. Hopelijk zie ik dat mens van die rehab nooit meer, stom mens. Heb nu al weer zin in komende zondag:).
     
  11. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Woei, ik zie opeens mijn topic naar boven duiken! :eek:!

    Ik zelf volg het niet meer, allang niet meer zelfs, maar dat kwam omdat ik een paar afleveringen had gemist en ik kijk niet naar iets waarvan ik sommige dingen niet weet. Jammer vond ik het toen natuurlijk wel.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Was wel hippe aflevering daarnet. Die school kerel die stond te zoenen met dat irritante gedrocht voor Summers ogen, vrouwtje uit rehab wat geen geld bij Kirsten heeft kunnen los peuteren, Ryan en Marissa weer ok. :cool: Zal volgende week wel weer helemaal mis gaan. :+
     
  13. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    idd wel leuke serie, maar ik kijk het nauwelijks meer laatste tijd, kvind de tijd dat het nu komt op zondagmiddag zeer irritant, ben dan meestal niet thuis...

    en als je paar x niet volgt is het toch weer ff inkomen.

    maar kvind het programma ook beetje voorspelbaar en eentonig geworden.

    terwijl de eerste paar afleveringen echt top waren (Y) ryan in nieuwe wereld, vaak ruzie en zo... gebeurde elke aflevering wel wat! nu beetje liefjes vaak en te weinig boeiende gebeurtenissen, die keren dat ik nog kijk
     
  14. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik download de episodes als ze in de US zijn geweest maar als je het uitzendschema van net5 al k*t vind moet je blij zijn dat je niet in de US woont want daar schuiven ze nog harden met de uitzend momenten, nu moet ik weer tot 12 januari wachten en laatst lag het er ook al een maand tussenuit ivm met sport :mad:
     
  15. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    heb laasts de box van seizoen 1 en 2 gekocht. altijd al gevolgd en kan het nu gewoon kijken wanneer ik wil_O_ kijk echt elke zondag trouw naar seizoen 3
     
  16. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Net episode 13 ff gekeken. Gaat weer de goede kant op de afgelopen paar afleveringen na een paar wat zwakkere.

    Kaitlin ziet er trouwens ernstig goed uit :+
     
  17. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar downloaden jullie eigenlijk allemaal die afleveringen? Is er een speciale site voor ofzo?
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    ja, veel torrent websites

    zoek op google zou ik zeggen ;)
     
  19. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    heey, bij welke aflevering ziten ze nu op de tv, want dan kan ik voor die afleveringen downloade op internet;) hoor het wel,, laterss
     
  20. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij veronica, zitten ze vanavond op aflevering 11 van seizoen 1 als het goed is. Bij Net 5 op zondags durf ik het niet te zeggen, maar schat rond aflevering 13 seizoen 3.
     

Deel Deze Pagina