1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tv]The O.C.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 4 mrt 2004.

1. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Anders.

Ik download alles overigens van full DC, vind ik veel fijner, hbe ik aflevering in 10 minuutjes vaak. soms iets langer.

Maar serie flopt denk ik voglend seizoen, tenzij er nog iets heel miraculeus gebeurd met marissa

2. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    seizoen gaat volgend jaar niet floppen. ze kunnen nu echt weer alle kanten op met kaitlin en de overgebleven

3. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad! Seth wordt nog komischer dan hij al is door zijn onverwachte job, en we zullen Ryan zien worstelen met zijn problemen. En Seth en Summer met Anna op college, hoe vet is dat!

Ik kan al niet meer wachten. Voor de geintresseerden kan ik the OC season 3 regelen (gekopieerd met ondertiteling etc) voor 20 euro. Daar heb ik hem ook bestelt, dat verzacht het wachten op de DVD box!

4. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik moet het nog zien The O.C. zonder marissa :mad: Summer en Marissa waren toch altijd wel een goede reden om naar The O.C. te kijken ;) Maar het zusje van Marissa zal nu natuurlijk een grotere rol spelen. We zullen het volgende seizoen wel zien.

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer komt het volgende seizoen op tv?

6. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    dat klinkt wel goed voor 20 euro. ondertiteling is gewoon helemaal perfect eronder?

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Anna etc maakt me niks meer uit, voortaan is summer mijn heldin:9.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dat Marissa dood is maakt mij eigenlijk niets uit. Ze was de hele serie door erg irritant en ze had de meest vervelende verhaallijnen. Oliver, Johnny enz.. Hoe de serie nu verder gaat zou mij benieuwen Het laatste seizoen was IMO belabberd slecht, ik was bijna afgehaakt. De laatste afleveringen maakte gelukkig weer wat goed.

In de laatste ep is duidelijk de toon gezet voor Kaitlin, maar daar zit ik nou ook niet echt op te wachten. Mijn hoop ligt voornamelijk op Summer en Seth en daarnaast nog Ryan, Taylor, Sandy en Kirsten.

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Idd, als marissa al alles heeft meegemaakt snap ik niet dat er dan nog iets overblijft voor kaitlin.
    http://www.fox.com/programming/returning/oc.htm
    hierin zegt josh dat het vooral over Ryan en de Cohens(hoop dus ook over Summer) gaat. Laten we dit dan maar hopen...

10. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het eigelijk wel jammer dat het lekkerste wijf uit de serie nu 'dood' is. :eek: Kon eigelijk wel genieten van de verhaallijnen van Marissa, op die van Johnny na dan..
    Weet iemand ook wanneer het volgende seizoen begint in Amerika? Downloaden gaat gewoon te makkelijk. :9

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    In november.

12. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rachel Bilson (Summer) is gewoon veel lekkerder dan Mischa Barton (Marissa). Zeker in het derde seizoen!

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Helemaal mee eens:thumbs:.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb het 3de seizoen dan niet gezien maar dat is bijna onmogelijk!!! :eek:

15. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Whahah dat heet smaak. Ik vind Mischa Barton nog steeds veel mooier dan die andere. :)

16. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Moet zeggen: in season 1 vond ik Mischa ook het mooiste, maar mijn mening is toch wel verandert:). Maar zoals je zegt, ieder zijn smaak.

17. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischa is minder geworden :mad:

18. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    woehoe, khep het eerste seizoen in een dvd box gekregen :D kga ook 2e box kopen, goeie serie:) vind de muziek echt heel goed gekozen en verhaal is ook vet..

19. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Vind Summer en zelfs Kaitlin toch wel knapper dan Marissa het laatste seizoen. Ben wel benieuwd met wie Ryan nu een lange lastige relatie mee gaat krijgen want dat kan natuurlijk niet uitblijven :p

20. BaRT BeST

BaRT BeST Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, dubbelpost

Laatst bewerkt: 29 jun 2006

Deel Deze Pagina