1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tv]The O.C.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 4 mrt 2004.

  1. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    woehoe, khep nu ook seizoen 2, ga morgen een marathon houden.. ik vind trouwens Micha Barton het mooist.. maarja, smaken verschillen he!
     
  2. sirs2

    sirs2 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, wat was de allerlaatste aflevering die op tv werd uitgezonden? Heb het niet over hehalingen, dus wat was de laatste aflevering van waarschijnlijk seizoen 3 die werd uitgezonden?

    Je kunt op tv.com kijken wat de namen en nummers van de afleveringen zijn, zelf heb ik op dit moment alle afleveringen gezien van seizoen 1 en van 2 moet ik alleen nog de laatste zien.

    Als ik namelijk weet bij welke aflevering Net5 gestopt is dan hoef ik alleen maar alle afleveringen te zien die daarvoor komen.

    Alvast hartelijk bedankt, behulpzame mensjes.
     
  3. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb seizoen 3 te koop voor de liefhebber. 25 euro en ja gekopieerd.
     
  4. sirs2

    sirs2 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt maar ik heb seizoen 3 nu al helemaal gezien en weet zeker seizoen 4 crap uit hell wordt. :'-(
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen de mannen:

    Geef maar toe dat jullie die serie kijken alleen maar vanwege Micha Barton :9










    ik wel
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6

    tbh, nee. Maakt mij niet zo veel uit dat ze eruit is. En ik denk dat the oc wel cool word in s4, vooral omdat ik wat spoilers heb gelezen en het ziet er wel weer een beetje old skool uit:cool:.
     
  7. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van seizoen 4? Ik heb nu alle episodes gezien die in Amerika uitzijn (1-11) en ik vind hem weer vetjes!!

    Kaitlin wordt trouwens met elke episode heter en heter.
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds een tijdje gestopt met het kijken..ik kreeg echt teveel heimwee naar Amerika ik wil er echt zo graag wonen, maar ik moet nog jaren wachten..
     
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Kvind het jammer dat Veronica de laatste 5 afleveringen ofzo van het vorige seizoen niet heeft laten zien, dat Caleb onder de grong ging enzo, en dat Ryan weer met Marissa kreeg, wel jammer, zo missen we een heel stuk, wel jammer eigenlijks. :);)
     
  10. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind The O.C. in seizoen 4 niks meer, puur om het magische koppel van 4(marissa&ryan en seth&summer) gebroken is. Never change a winning team...Ik vind het zonder marissa gewoon lang niet meer zo leuk, ik kijk het nog wel, daar niet van, want het zusje doet het ook leuk hoor, naar toch..
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Gaat Marissa uit de serie?, Khoop het niet. :);)
     
  12. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem wel vet seizoen 4. Ook zonder Marissa is de serie wel overend gebleven en eerlijk is eerlijk; taylor is ook best wel lekker. :p
     
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    The O.C. is dus niet overeind gebleven in seizoen 4. Ze stoppen na dit seizoen, ik weet niet of je dat wist, maar meestal betekend dat, dat het geen succes meer is.
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol ik dacht dat dit een meidenserie was
     
  15. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekent slechts dat het geen kijkcijferkanon meer is, het blijft een puike serie.
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Gedeeltelijk, maar Rachel Bilson was ook een reden;), daarbovenop dat het een coole serie is, en dat ik mezelf soms wel kan vinden in sommige personages, jah dat maakt het wel een vette serie. _O_ :thumbs:

    Indd, ze mogen van mijn part door gaan tot altijd, en altijd is altijd en altijd eindigd niet, maar dan , arggh ik heb hoofdpijn:'-( ;) , jullie snappen wel wat ik bedoel. _0/
     
  17. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb exact hetzelfde gevoel. En Willa Holland (Kaitlin Cooper dus) is tegenwoordig DE reden om te kijken. Wat een beauty.
     

Deel Deze Pagina