1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Tv]The O.C.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 4 mrt 2004.

  1. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    in welke wereld leef jij :cool:

    Dinsdag komt The O.C. en das een aflevering in de 20 ofzo :{
     
  2. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt uiteraard het tweede seizoen ;), maar ik kijk ze toch liever gewoon op de tv. Ik heb de eerste 2 afleveringen alleen wel al op mijn pc staan, maar ik heb mij er nog van kunnen weerhouden om ze te bekijken :)
     
  3. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    gister was er helemaal geen O.C.
    Dat was best kut.
    Dat stomme wijven-gedoe, Sex & the city was op de tv.
     
  4. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens the oc moest wel komen sex & the city was afgelopen en daar
    moeten ze dus niet zon hijsa van maken laat The o.c dan gewoon na sex & the city komen :mad:
     
  5. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dat ze aankomende dinsdag 2 afleveringen uitzenden.
    Sex & the City is er nu toch niet meer.
     
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moesten zo nodig de meningen uitzenden van die flapdrollen die zichzelf BN'er noemen. Alsof iemand daarop zit te wachten zeg... Beter gaan ze er volgende week inderdaad 2 achter elkaar uitzenden, anders loop ik te ver achter op schema. :'-(
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Idd. En wtf weet Peter R de Vries nu in hemelsnaam van Sex in the City af. :{

    Achja; nog maar een weekje wachten dan.
     
  8. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor iedereen die heel erg fan is van the O.C.
    Op www.play.com verkopen ze de box-set van seizoen 1. Ik heb em ook gekocht. Heel vet.
    Pluspunt: met nederlandse ondertiteling
     
  9. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    yes, vandaag weer The O.C.
    ik verheug me er nu al op, ik vind het steeds leuker worden.

    vandaag zal caleb wel met julie trouwen, dus twordt vast wel leuk.
     
  10. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste aflevering van seizoen 1 alweer? Hmm, beginnen we toch in te lopen op die Amerikanen. Ik zit nu (downloaden) op aflevering 5 seizoen 2. En de eerstvolgende nieuwe aflevering daar is pas de eerste donderdag van het nieuwe jaar. Terwijl Net 5 Komend jaar ook meteen doorgaat met uitzenden van Seizoen 2 van O.C. Dus dat wordt vet!!

    Mss, vanaaf ff kijken, ik vind deze laatste paar afleveringen hier op TV toch minder. Die Theresa verpest alles wat goed is, klere wijf dat het is!!:p Zolang Seth & Summer en Sandy & Kirsten maar koppels blijven, die zijn gaaf!!O-)
     
  11. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het juist wel grappig dat die theresa er tussen komt. het moet toch wel een beetje spannend blijven.

    is seizoen 2 trouwens nog een beetje anders dan seizoen 1, of is het allemaal nog van hetzelfde.
     
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Seizoen 2 is meer van hetzelfde, alleen nog meer familie problemen :D

    Einde van dit seizoen is trouwens heel mooi, hou de tissues erbij!
     
  13. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    is op zich wel grappig al die problemen in die familie, maar het begint zich inderdaad te herhalen en als dat in seizoen 2 ook zo is, lijkt het me een beetje saai worden. ik hoop niet dat het zo soapachtig gaat worden als bij Gtst.

    ik zal overigens wel blijven kijken en dan vooral voor mischa barton.
     
  14. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, seizoen 2 vond ik een beetje matigjes opstarten met die nieuwe cast erbij en al, die laatste Chrismukkah aflevering maakte echter alles goed! Een paar geweldige momenten zaten daar tussen.:)

    Pas op, hier 2 MAJOR Spoilers voor seizoen 2 (zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!!;))

    Gaaf hoe Seth en Summer weer wat dichter bij elkaar komen, Wél jammer dat Jimmy volgende aflevering weg gaat...:mad: Vond hem altijd één van de meest symphatieke characters...

    Als fan van Micha Barton zal het nog een stuk interessanter voor je worden.

    In seizoen 2 wordt ze waarschijnlijk een tijdje lesbisch..:p
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  15. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer begint de volgende seizoen?
     
  16. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 4 Januari te zien op Net 5 als het goed is, alleen de tijden weet ik niet zeker. Beter even op www.tvgids.nl kijken tegen die tijd..:)
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me sterk als ze het nieuwe seizoen hier ook al uitzenden. In Amerika zijn er nog maar zelfs 6 afleveringen van uitgezonden, dan zouden we er wel heel snel bij zijn.

    Anyway, laatste episode vond ik niet echt geweldig. Kom op wat een lame cliffhanger. Dat hadden ze echt wel iets subtieler kunnen doen. Nou wordt volgende seizoen eigenlijk weer een exacte kopie van het 1e seizoen. Ryan zal wel weer terug naar Orange County komen, Marissa weer met haar zelfde problemen..

    Seizoen 2 spoiler:
    Net even de episode guide voor episode 1 seizoen 2 gecheckt, en ik vind het belachelijk op welke manier weer naar The O.C. wordt gelokt. Nou komt hij er aan het eind van het seizoen weer achter dat hij tóch een kind heeft.. Erg goedkope manier van scoren maja.
    .
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het gaat gewoon komende dinsdag door hoor. Staat op teletekst. Ik heb net de eerste 4 afleveringen gezien van season 2. En het blijft toch leuk
     
  19. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hebt gelijk, het gaat gewoon volgend week door! _O_
    maar ja nu maar hopen dat het niet afgezaagt gaat worden...
    maar goed je zegt dat het leuk blijft :)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah toch nog iets positiefs dat ze gewoon door gaan. :)

    Ach het is al afgezaagt sinds episode 10 seizoen 1. Maar het blijft wel vermakelijk ja. :)
     

Deel Deze Pagina