1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The Pacific

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 20 mrt 2010.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Omdat het gewoon BoB is in een andere setting. Ik vind het dus vrij normaal dat mensen gaan vergelijken al zou ik met een oordeel wachten tot er 3/4 afleveringen uit zijn.
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht met het kijken tot deze op blu-ray uitkomt. BoB op blu-ray was echt spectaculair en dat was de 2e keer dat ik het zag dus bij deze doe ik het gelijk goed.
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm kon me nog niet echt boeien, heb nog totaal geen gevoel bij de karakters.
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Vanavond deel 2 toch?
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Of je download ze gewoon in HD, zit ook een Dolby Digital 5.1 track op.

    Is geen fullhd (geloof ik) en ook natuurlijk niet dts-hd zoals je ze waarschijnlijk straks op bluray gaat vinden maar je mag wel een machtig mooie installatie hebben wil je nou echt een verschil zien wat het wachten waard maakt. En dan heb ik best een mooie set dacht ik zo :+
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet iedereen is een [CENSORED] Pimmy. ;)

    Ik wacht rustig op een 20-30 euro blu-ray versie. :)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Een serie die gewoon op tv wordt uitgezonden downloaden valt daar ook onder? Dan ga je wel heel erg ver denk ik zo. Maar goed, ieder zijn ding.
     
  8. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Als iedereen met die gedachtengang zou denken zouden er geen series meer zijn. Met downloaden scoren de zenders geen kijkcijfers, geen kijkcijfers is geen reclameinkomsten en dus geen geld om series uberhaupt te financieren.

    Klinkt vergezocht maar komt het simpelweg wel op neer.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan moeten ze t maar direct ook in Nederland uitzenden, dan kijk ik wel op tv
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ook naar nederland, maar later, begint in april al meen ik.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is gewoon bijna hetzelfde als BoB, alleen dan in een andere setting en verhaal.
    Het is ook gewoon v/d zelfde regisseurs als BoB geloof ik.

    Bij BoB was de eerste aflevering currahee. Waar de soldaten getrained werden. Geloof dat D-Day al in de tweede aflevering kwam.
    Daarnaast had ik bij BoB al na de eerste aflevering van wow, dit gaat wat worden!
    Dat gevoel heb ik nu helaas nog niet. Neemt niet weg dat ik de rest v/d serie ook gewon ga kijken want ik weet gewoon bijna zeker dat het alleen maar beter gaat worden.
    BoB had ook een aantal afleveringen erbij zitten die ik maar so so vond. Bv die van Bastogne(de eerste) dat ze het verhaal van Doc Roe volgen.
    Ik download het nu ook gewoon, maar als het weer zo'n ijzer sterke serie is, komt deze ook gewoon op dvd/blu ray in huis.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat het iets nieuws was. Logisch dat je dan bij het vervolg een minder wow gevoel hebt. :)
    En de eerste aflevering van de Pacific had al meer actie dan de eerse van BoB. ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een link waar ik online kan kijken?. Via HBO kan ik niet kijken omdat ik in het buitenland zit.

    heb de eerste aflevering via megavideo gezien maar die is daar verwijderd en kan daar verder niks vinden nu.
     
  14. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Download gewoon? :eek:
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan helaas ook niet, enige optie is stream, kom alleen via google op waardeloze sites terecht waar ik voor moet betalen of iets. Als ik het had gedaan dan had ik nu 900 jamba ringtones erbij om alleen verder te mogen klikken. Dus dat schiet niet op 8)
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan het inderdaad zo zwart wit bekijken. En ik kan er ook heel diep op in gaan, heb ik echter geen reden tot. Zoals ik al zei, iedereen zijn ding, als je er van overtuigd bent dat het zo werkt, dan moet je inderdaad gewoon naar de reguliere tv uitzending kijken.

    Kijk ik ondertussen lekker op volle kwaliteit naar deze topserie.
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Als jij geen geld aan de DVD/BD boxen uitgeeft en niet je steun geeft aan de kijkcijfers (hoe ini-minimaal dat met één persoon ook mag zijn) dan zie ik niet waarom de mensen achter de TV-producties wat aan jou hebben als downloader(s). Moeten ze maar gewoon genoegen nemen met het feit dat jij hun werk hebt gezien?

    Probeer hier geen discussie te provoceren maar zo zwart/wit is het eenmaal.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7

    lol dude welk jaar is het in Zeeland?
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Kijkcijfers werken toch niet per persoon. Zijn gewoon een stuk of 20 man per leeftijdscategorie die dan op een setje aangeven dat ze ergens naar kijken. Heb je niet zo'n setje, dan telt jou kijkcijfer net zo hard mee dan als je het gewoon download.
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Trouwens vond aflevering 1 een beetje.. losbandig (ofzo?)
    Steeds scenes en je weet niet echt wat er steeds gebeurt is... dan zijn ze weer daar en dan weer daar... beetje vaag maar wel vette scenes op zich..
     

Deel Deze Pagina