[TV] The Pacific

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 20 mrt 2010.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja dat heb ik gezien... dacht dat de 1st toen shipte voor pelelui. Die maat zat toch gewoon bij Leckie enzo?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vette aflevering weer. :)
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Deel 8, vond em weer erg goed. Goede mix actie en verhaal :cool:
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn , wat een miniserie ...... Iedere keer dat ik de intro zie , krijg ik kippenvel........

    Het muziek van oa Hans Zimmer, de houtskool die in stukken breekt , de bursts of deep bass aan het eind met een vleugje hoog .........

    Gewoon meesterlijk.
     
  5. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Deel 8 idd erg sterk!
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Einde was zeker mooi.

    Hij wilde one of the guys zijn en niet speciaal behandeld worden. En idd op het einde was die gewoon een van de vele. Dat laatste shot geeft het mooi weer. :)
     
  7. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Deeltje 8 was tot nu toe de beste vind ik, deel 6 was ook goeie en 7 vond ik echt minder. Minder aangezien de veteranen in het begin uitgebreid praten over het gangenstelsel op het eiland en vervolgens zie je dit amper echt terug in het deel.

    Verder vind ik de serie iets minder dan verwacht, meeleven met karakters is stukken minder dan bij BoB. En zijn nou al die gasten die in deel 1 2 en 3 voorkwamen gesneuveld of waarom komen die totaal niet meer voor, heb ik even gemist denk ik :p
     
  8. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik ben ze ook kwijt, maar ze zijn niet dood, volgens mij zitten ze ergens te 'rusten'. Verder vind ik 8 wel erg goed. Deel 9 lijkt mij ook weer heel erg goed te worden.
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    De meesten zijn dood of gewond naar huis van die eerste groep. De laatste van die groep die je voorbij zag komen lag in een stretcher zonder been in aflevering 6 of 7 geloof ik.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja die kwam van die rotsen af idd. :)
     
  11. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Zo het is alweer bijna afgelopen. Wel een mooie aflevering vond ik deel 9 verder.
     
  12. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond aflevering 9 de beste tot nu toe.

    Ben ik de enige of worden meer mensen moe van de achtergrondmuziek tijdens een scene? De muziek is weliswaar prachtig maar ik vind het gewoon storend tijdens een scene die al ernstig op zichzelf is, vervolgens komt er ook nog melodramatische muziek onder. Too much, in mijn optiek.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb part 5 vorige week gemist, en wil het nu voor deel 6 nog even zien. Waar kan ik ze gratis en snel bekijken? Het liefst zonder aan te melden.
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ff een torrentje zoeken.
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Wurd. Ik wacht nog ff tot alle delen uit zijn, en dan elke avond voor t slapen gaan er ff eentje kijken, zoals bij Spartacus. :)
     
  16. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    net ep 10 gezien. tja deze serie is goed in elkaar gezet maar tipt niet aan band of brothers.
    hij komt wel in de collectie naast bob te staan op bluray.
     
  17. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, nu alweer afgelopen :mad:
    Zeker wel een serie die naast Band of brothers mag staan!
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Ik moet nog vanaf aflevering 7 kijken, echt toffe serie!
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Aflevering 8 en 9 maken in mijn ogen het naar mijn mening niet zo epische begin goed.
    Wat mij betreft de beste dramaserie die ik ken. Ik zal dan ook als hij eenmaal op blu-ray uit is hem nog een keer overnieuw kijken. _O_
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter als Band of Brothers? Ik vond The Pacific leuk, maar toch blijf ik Band of Brothers beter vinden. Halverwege de serie wordt er ineens van hoofdrol spelers gewisseld ofzo. Eerst volg je steeds die Leckie en co, en dan ineens Sledge. Moet zeggen dat de laatste paar episodes wel een stuk goed hebben gemaakt omdat je dan wel een beetje een band met Sledge en co begint te krijgen.
     

Deel Deze Pagina