1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The Pacific

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 20 mrt 2010.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Alweer afgelopen, tss. BoB was echt 10x beter in mijn ogen. Veel meer gevoel bij de characters en minder eentonig. The Pacific was wel aardig maar ga ik zeker niet nog een keer kijken.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb juist meer gevoel bij de characters van The Pacific. Hier wordt nog meer de psychologische kant uitgelicht en wordt de toch een beetje vergeten oorlog die over het algemeen zwaarder was dan in Europa, heel goed weergegeven. _O_
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik denk dat het probleem met The Pacific voor veel mensen zit in het feit dat het allemaal wat rommeliger overkomt dan BoB. Komt volgens mij ten eerste omdat die oorlog daar ook gewoon rommeliger was en ten tweede ook omdat ze toch te veel hebben moeten snijden in de afleveringen, zijn allemaal een stuk korter dan BoB.
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Valt heel erg mee, BoB afleveringen varieerden ook van 45 minuten tot 60, deze ook.
     
  5. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Ik denk dat vele BoB vetter vinden omdat ze meer weten over de oorlog in Europa. Zelf weet ik ook bijzonder weinig van de oorlog in de Pacific.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Dit dus ook, ik weet praktisch niks van de oorlog dat daar is geweest.

    Ben nog bij episode 5 of 6, heb ze wel allemaal al op mijn pc. Binnenkort maar eens afkijken.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.583
    Zojuist episode 10 gekeken, erg interessant!
    Indrukwekkende oorlog toch geweest, vrijwel elke slag om een eilandje was zo bloederig, niet voor te stellen.
    En dan zijn de 2 ergste (Saipan en Tarawa) geeneens in deze serie te zien!
    Toch vind ik deze serie nou niet echt zo geniaal als ik overal lees.
    Om voor het gemak maar eens 2 andere HBO series erbij te pakken, te weten Generation Kill en Band of Brothers, vind ik die veel beter.
    Ik heb het idee dat men niet echt de tijd heeft genomen voor deze serie, veel te veel actie en te weinig emoties van de soldaten, ik wil weten wat hun motivatie is, maar daar krijg ik de kans totaal niet voor. Sledge wordt van het ene op het andere moment gek, maar waarom? Niemand lijkt het te weten en de regisseur lijkt totaal geen moeite te doen om het me te willen vertellen.
    Toch jammer, als ik er een cijfer aan zou moeten hangen is het een magere 7 denk.


    Nu is gelijk Apocalypse op NGC, ook zo interessant..
    Binnenkort nog maar wat war movies binnenhalen.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010

Deel Deze Pagina