1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] The Shawshank Redemption

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door waarom, 16 apr 2003.

  1. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    juist niet. Ik had ook het idee een half uur voor het einde: that's it. Maar er waren in deze film nog zoveel vragen. Eidelijk een helemaal compleet verhaal en een happy-end:cool:

    Je zag trouwens wel dat Andy wat grijzer werd, maar op nou te zeggen dat hij 20 jaar ouder leek:{
     
  2. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja onrealistisch... het verhaal is gewoon steengoed, met een heel mooi einde....
     
  3. waarom

    waarom Guest

    tja, ze kunnen moeilijk echt 20 jaar w8en om hem realistisch ouder eruit te laten zien he :+ ...

    ik hou zelf wat meer van open plekken, maar ik kan begrijpen dat je liever een gesloten eind hebt :D
     
  4. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    deze film was al 1 van mijn favorieten toen ik 12 was ofzo en nog niets van films afwist :)
    en nu ontdek ik pas dat dit écht een goede film is (als zelfs kenners het zeggen)
    Das dus wel lachen.

    En omdat niemand het er nog over gehad heeft, de muziek is trouwens ook heel goed.
    Van thomas newman( voor de kenners)
     

Deel Deze Pagina