1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij staat de release op de vorige pagina (24 augustus als ik me niet vergis).
    Net de laatste aflevering gezien, vond het begin beetje meevallen, maar de laatste 15 zijn echt briljant! niet de beste aflevering maar wel zeer vermakelijk natuurlijk.

En Hiro blijft de man!
    die man aan het einde, die knight waar die pa altijd over vertelt is zijn pa! :p

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dope seasons final.
    Wel cool hoe ze zo iedereen samen brachten, alleen hoopte ik eigenlijk op een echt dope gevecht tussen Sylar en Peter zoals in dat huis van Suresh maar dan nog uitgebreider en met behulp van al die powers. Waar seizoen 2 over gaat is nu ook wel duidelijk lijkt me, iemand/iets dat nog veel slechter en krachtiger is dan Sylar. Dat gesprekje met Molly lijkt me een duidelijke hint.

Hehe, ja dat dacht ik dus ookal te zien.

Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En Sylar leeft nog steeds, natuurlijk.

Leuke aflevering. :)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga vanavond kijken kan niet wachten (klikt niet op spoilers) :eek:

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  6. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    You look bad ass :cool:

8. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Van al die mensen.. laten ze juist Peter dood gaan :eek: Hell no! stom einde. de hunk dood :mad: Dan liever Mika of die blonde doos. Niet Peter :mad: Het einde dat ik zelf in mijn hoofd had is mooier

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Peter dood? Nee joh, die herstelt zichzelf wel. Je bedoeld Nathan? Tja, dat was nu eenmaal de enige die Peter op veilige afstand kon brengen in een minuutje of wat. Aangezien Hiro al 'weg' was.

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat we nu wel zonder spoilers kunnen discuseren toch?
    Ben wel tevreden met het einde eigenlijk, wel een beetje dom dat Sylar er weer vandoor is.
    En wat was het einde dat jij dan in gedachte had Iris?
    Ik vraag me wel af hoe seizoen 2 verder gaat. Aangezien de "exploding man" nu niet echt een probleem meer is, waarchijnlijk die man waar Molly het over had.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee! :eek:

Damn de site ligt er weer uit, ik wilde net aflevering 4 downloaden. :'-(
    Topserie! Stom van me dat ik niet eerder ben gaan kijken =(

12. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Fantastisch slot! Had veel actie verwacht, maar doordat het er verhoudingsgewijs rustig aan ging, vond ik 't eigenlijk nog mooier...

13. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel slecht seizoenseinde, budget was ook al aardig op kennelijk, ze konden niet eens een kantoorruimte huren voor die scene met Hiro en Ando.
    Slaat nergens op wat je zegt hoor. Ik noem twee opties:
    1. Schiet een kogel in Peter's hoofd. Kogel laten verwijderen en hoppa, iedereen leeft nog lang en gelukkig.
    2. Peter kan zelf ook vliegen, waren de schrijvers even vergeten denk ik.

14. Shizzel

Shizzel Guest

Optie 2 zou het beste geweest zijn, want misschien was hij toch nog ontploft bij optie 1 :9. Maar hij was nu eigenlijk bezig met een andere kracht dan vliegen, en zoals uitgelegd moet hij denken aan hoe iemand hem doet voelen ofzo, mss was dat onmogelijk omdat hij al met iets bezig was.
    Toch is het rot dat nu 'Flying Man' weg is, hij was op zich best vet :9.

Wanneer begint seizoen 2?

15. Towel

Towel Guest

Nouja k ben het wel met Xante eens... knal peter in zn borst ofzo, dan zal die kracht wel afnemen. En ik vond ook dat hij net zo zelf weg kon vliegen. Maargoed de makers moeten een einde bedenken en doen het op deze manier. Sylar vond ik stoer vechten maar peter blijft toch de miet. Hij kan meer dingen maar gebruikt er geen:confused:.

En waarom sylar wel kogels die binnen een seconde worden afgevuurd kan tegenhouden, maar niet een kerel met zwaard die er 5 sec over duurt om na hem toe te rennen.... Het is me een raadsel. Beter maak ik het einde de volgende keer:)

Jongens het is heroes USA, hij is daar uitgezonden dus vanaf nu geen spoilers meer!

Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2007
  16. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Precies, vond dat ook al nergens op slaan, maar het kan zijn dat hij geen van zijn krachten onder controle had op dat moment en niet in staat was om zelf te vliegen.

17. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heroes is vanaf 21 juni op rtl5 te zien \o/

18. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    We gaan gewoon nog een keer kijken \o/

19. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als Peter neergeschoten was op dat punt was hij ontploft, werd een paar keer een beetje doorgeschemerd in de loop van de serie :)

20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt eignelijk de "origins" spin-off? en weet iemand al wanneer seizoen 2 begint?

Deel Deze Pagina