1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Duidelijk inderdaad, eens te meer als je deze episode gezien hebt. Overigens wel cool dat einde, vraag me af wat ze met hem gaan doen.

2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben blij dat HRG niet dood is. Ik zat al te schelden, een van m'n favo personages.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vette aflevering weer.
    Ben benieuwd hoe dit verder loopt...

4. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    zou gruwelijk zijn geweest als peter *spoiler*
    Hiro zn vader had vermoord nadat ie was overgestapt naar Adam's kant. Dat verwachte ik eigenlijk. Adam als dader vond ik nogal voorspelbaar

5. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dat dachten de meesten dat peter dat geweest was dus eigenlijk is het juist niet voorspelbaar:p hele vette aflevering dit

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    oh serieus lol

op de fora die ik bezoek namen mensen als het gegeven dat het de uiteindelijke dader was aangezien peter pas recent aansloot bij je weet wel wie

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  7. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik dacht eigenlijk, aangezien ze met z'n 2en over die rand heen gingen, dat het Nathan zou zijn.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    O MY FUCKING GOD!!! wat een vette aflevering en wat een UBER einde, tering!!!!

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kzie het nog wel gebeuren dat peter bij uhm aansluit, alhoewel ze volgens mij dan wel onverslaanbaar zouden worden:+

10. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    hoe ik hun laatse interactie interpreteerde heeft hij zich al bij m aangesloten.

11. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zit het internet al af te zeuren in de hoop dat de 10e aflevering toch ergens gelekt zou zijn.
    Dan maar morgenvoormiddag downloaden :)

btw Nog maar 2 afleveringen vooraleer seizoen 2 even pauzeerd omwille van de scrijvers-staking in Amerika
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Heroes_episodes

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nu was dus de laatste episode van seizoen 2. Hij was weer erg dope. :)

Wanneer gaan ze nu verder?

13. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij september 2008. :x

14. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Oh shit, dat was weer een vette aflevering.

Nathan dood, Peter uiteraard helemaal over de zeik. Dat word nog leuk.

En uiteraard... I'm back heerlijk. :cool:

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    wat zal ze bedoelen met "you opend pandora's box". en wie was de mordenaar van Nathan,?? Leek wel op Adam?

Maar einde S2 kan toch niet vorig seizoen had ruim 20 eps deze maar 11 :confused:

16. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    September 2008? Ik dacht dat er gewoon twee volumes in 1 seizoen waren..

17. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hebben ze het tweede volume van dit seizoen door de stakingen in Amerika flink ingekort, en gaat seizoen 3 van start in september..

Nogmaals, ik weet het niet zeker, dus ga me aub niet meppen als het niet zo is.. :+

Laatst bewerkt: 4 dec 2007
  18. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat niemand het weet wat de plannen zijn.
    Maar tot nu nog toe wordt er veronderstelt dat seizoen 2 uit twee volumes bestaat dus de kans dat de laatste 13 episodes deze tv-seizoen nog uitkomen zijn nog reeël denk ik, veel hangt af van de schrijversstaking.

Hoe dan ook de voorlopige laatste aflevering was goed vind ik :)

19. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me sterk dat het Adam is, die ligt onder de grond. Ik denk dat het Noah is, net weer terug bij the company en het is wel zijn stijl

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    DAMN! Eergisteren begonnen met kijken van S2, en net de laatste gekeken. Heb echt weer genoten, niet normaal.

Vooral de opbouw van de afleveringen vind ik echt prachtig. Met als voorbeeld de aflevering 'Four months ago'. Daar krijg je echt alles te zien hoe alles gebeurt is. Ook zijn er (voor mij dan) vragen beantwoord uit S1.

Verder vind ik sommige dingen wel lame. Zoals Hiro in Japan, wat doet hij daar in godsnaam :confused:. Ook al die bij personages, ik weet niet of die nog belangrijk worden in S3 maar dat ene wijf dat mensen kan doden had van mij ook niet gehoeven.. Die nicht van Micha trouwens ook niet :x.

Verder vond ik het wel weer súper spannend en meeslepend. Ben echt benieuwd naar S3. Sylar is weer terug en de wereld komt er langzamerhand achter dat die powers bestaan :thumbs:.

EDIT:

Ik denk dat dit gewoon iemand van die company is.. Maakt verder toch niet echt uit wie het is?

Is het trouwens echt september 2008!!!?? Zolang kan ik echt niet wachten.

Laatst bewerkt: 14 dec 2007

Deel Deze Pagina