1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    vind het nog steeds wel lekker weg kijken, maar niet meer zo goed als het was. misschien nog een 7tje. Maar als je gaat kijken wat er allemaal in gebeurd dan slaat het nergens meer op. Hiro die even een groot aspect in zijn verleden veranderd zonder dat daar grote veranderingen in de toekomst tegen over staan. Ze schrijven gewoon wat ze op dat moment uit komt zonder dat ze in de serie een beetje een rode draad hebben van wat wel en niet kan.
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind het juist steeds beter worden, wat duisterder etc.

    3 was in het begin redelijk vaag, maar ze hebben het goed afgerond, het nieuwe seizoen beloofd veel goeds! En T-bag zit er in :cool:
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    ik heb onlangs seizoen 1 afgekeken, en vond het erg vet! Elke avond wel wat gekeken; ook weleens 4 afleveringen achter elkaar, erg verslavend.
    Ben ook erg benieuwd naar seizoen 2...3.. en 4 zijn ze nu mee bezig lees ik?
    Ik gok dat het wel verder zal zijn met het grotere gevaar dat dat kleine meisje al voorspelt had ( maar niks verklappen graag! ;))

    Ik wacht nog even tot een leuke aanbieding is, want Seizoen 1 had ik leuk voor 20 euri meegenomen tijd terug. Ik vind 40 ofzo net wat teveel.
     
  4. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Niet aangeraden, lekker op seizoen 1 houden en gelijk kappen. Gaat alleen maar bergafwaarts hierna.
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat er serieus nog mensen zijn die dvd's in de winkel kopen:+
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahahahahaha, die docent leest een boek genaamd: 'Pride and prejudice, and zombies!
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben nu ook weer bij met Heroes, en op een gegeven moment dat ik een verkeerde serie te hebben gedownload aangezien ik T-Bag van Prison Break zag. Hij heeft nu dus gewoon rol in de Heroes en van wat ik heb gezien kwa acteerwerk doet hij het niet verkeerd.
     
  8. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Aflevering van gisteren was wel weer aardig. Alleen boeit die verhaallijn van Claire me totaal niet.
    OMG IK WIL NORMAAL ZIJN!! (Drama, Drama, Drama) Ik vertrouwde je en je wilde me vermoorden en nu zijn we ineens lesbisch... (Kiss Kiss)|:-

    De Carnaval verhaallijn schiet nu wel eindelijk op en ik kan niet wachten om te zien hoe dat verder gaat
    nu Sylar zich daarbij aansluit.
    Vraag me ook wel af wat Emma nou precies kan doen met haar krachten en hoe het afloopt met Hiro.

    Hier in ieder geval de trailer voor volgende week.
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind jij het claire verhaal niet boeien!?!?!?, na die kiss ben ik er juist fan van geworden. Heerlijk stukje tv. Ik snap de verhaallijn van syler nog niet, kan beide kanten opgaan, als hij doorkrijgt wie hij is en hij zit bij een groep mensen met speciale krachten kan het niet anders dan uitlopen op een massamoord van al speciale gave mensen, of...

    Wel een beter seizoen totnogtoe dan het vorige.
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het Claire verhaal te soap-achtig. Daarbij proberen de schrijvers nu al voor heet 4e seizoen op rij eenzelfde verhaal rondom Claire te schrijven.
    "Cheerleader met superkrachten die ze geheim wilt houden. Dit lukt haar toch niet dus wil iemand haar dood hebben voor haar superkrachten. Papa komt weer alles oplossen zodat Claire weer kan proberen een normaal leven te leidden wat haar toch niet zal lukken."
    Ik vind het iets te veel van hetzelfde moet ik zeggen. Die lesbische wending die het verhaal nu neemt doet me ook niet zoveel totdat ze de strap-on tevoorschijn halen.:+
    Ben gewoon geen fan van Claire meer op het moment. Sylar en de Carnaval is daarentegen wel weer top.
    Vraag me nu wel af wat de Power is van die chick op de carnaval. Die ene die altijd onder de tattoos zit.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou nou nou. :+ Alleen jammer dat die semi-stalker niet echt knap is. Vreemd hoofd heeft ze. Ik denk dat we komende aflevering weer veel Sylar gaan zien. Bij Parkman in zijn hoofd en de Gabriel die zijn geheugen weer probeert te vinden. Maar in zijn nieuwe omgeving zal hij misschien wel helemaal niet evil worden. Ohja en ook nog Peter met zijn lame nieuwe power die, wanneer hij boos wordt, toch niet helemaal nutteloos zal blijken.
     
  12. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Vind dat "T-bag" echt de serie redt, had eerst me twijfels toen ik hoorde dat hij in heroes kwam, maar damn wat een acteur is hij zeg super hoe hij dat doet.
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Die acteur die dus ook T-bag heeft gespeeld moeten ze echt als de nieuwe joker casten voor Batman :cool:
     
  14. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ja, da's een erg goeie, helemaal mee eens, hij heeft die spooky uitstraling die de Joker (nodig) heeft ja :)
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Haha, geen slecht idee. Kan hij ook weer zo lekker ranzig met dat tongetje van hem gaan doen zoals we dat ook kennen uit zijn rol als T-Bag. Maar iedereen ziet hem nu als T-Bag en niet gewoon de acteur die hij is. Die serie heeft zijn carrière echt een enorme boost gegeven.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, kan eindelijk eens in dit topic posten omdat ik nu gelijk loop met Amerika (3 weken geleden ~ begonnen met Heroes).
    Vind het een erg toffe serie zeg. S1 en 2 waren super, 3 was wat minder (vooral volume 4). Maar het blijft geniaal. Vind vooral Hiro, Adam en Sylar toffe karakters.
    Vond daarbij dingen zoals toen bekend werd dat Kensei Adam was, en dat Sylar nu (of nouja, nu niet meer :) ) Nathan is, echt super toffe plottwists.
    Anyways, dus net "Once Upon A Time In Texas" (toffe title) gezien. Vond het een toffe aflevering, en de spannendste van S4 tot nu toe.
    1 ding wat ik overigens wel zeer lame vind was dat Sylar eerst goed - slecht - goed - slecht werd. Beter bleef hij gewoon voor de heletijd de evil guy.
    Dus, nog mensen die het kijken? 8)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zeker wel. Elke dinsdag weer een nieuwe aflevering downloaden. Blijft vermakelijk.
     
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Die T-bag blijft toch echt telkens weer de show stelen.
     
  19. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar iedereen zal hem toch echt als T-bag herrineren 8)
     
  20. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Gecanceld.
     

Deel Deze Pagina