1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja volgens mij wel. Maar hij is nu nog niet dood omdat het nog geen 8 november is.

    Ik vond het wel vet grappig met dat meisje, toen ze werd geschept door die gast. 8)
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hmm dat stukje kan ik me zo ff niet herinneren, waar was dat? Of bedoel je die "ongedierte bestrijder" bad guy? 8)
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee toen ze op dat rugbyveld werd gebodycheckt. :)
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Oohh jah idd, dr nek dubbel gebroken en draait ze zo terug :D
     
  5. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Misschien "eet" de slechterik wel de hersenen van de "heroes" om er sterker van te worden. Je weet namelijk niet of die 2e dude die bevroren was ook krachten heeft en waarom nam hij de hersenen wel van die man en niet van die vrouw?

    Wel een vette serie, kan niet wachten op episode 3
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja maar dan in dat huis waar dat kindje verstopt zat, daar woonde toch niemand van de andere heroes? Dus of jouw theorie klopt weet ik niet, maar het zou kunnen :)

    Ook wel cliffhanger trouwens dat de "vader" van dat meisje wat niet dood kan gaan eigenlijk de bad guy is 8)
     
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    8 november is de key voor het antwoord, ze hebben dus nog 1 maand dus hopelijk wordt dit 1 seizoen en niet meer :)
     
  8. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Hopelijk worden dit meerdere seizoen en blijft het nog wel even op de buis. Ze kunnen best veel met de serie. Het is nu even dat NY ontploft, maar ze kunnen zo weer wat nieuws verzinnen voor een eventueel volgend seizoen. Daarnaast is de serie plots zo populair dat het er onzinnig is om niet door te gaan.

    Ik vind het echt een leuke serie, maar ik vraag me wel af wat de kracht van die blonde moeder nou is. Is vaag :)
     
  9. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dat is juist het leuke eraan, je weet niet of die bevroren gast krachten heeft.

    En je zag die vader al in episode 1 in de taxi dus het was wel duidelijk dat hij de slechterik was.
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, slechterik... misschien is het wel een soort 'Xavier' voor degene die X-men hebben gezien. Maar dat is vooralsnog alleen nog maar speculatie. :)
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik haar series met meerdere seizoenen, al dat uitstel vind ik maar irritant. Geef mij maar prison break, 2 seizoenen klaar, trouwens, is deze serie echt zo populair in USA?, ik vind het grappig en leuk (tja wat wil je met die cheerleader :p ) maar het blijft natuurlijk een 4400 kloon.
     
  12. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke serie, ik denk dat er ook een evil "hero" is dus een "villain" die bv de kracht heeft om mensen te bevriezen of zo :p
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gave serie, ik heb nu net Episode 2 gekeken, vet hoor. Op welke dag wordt dit uitgezonden?
     
  14. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Maandag, dinsdag voor ons te downloaden :)

    Trouwens, episode 2 was echt vet. Die jappaner ruled :D
    Zit echt goed in elkaar!

    Volgens mij is die vader met de bril een soort van medeplichtig achtig, niet de echte slechterik :)
     
  15. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de 2 afleveringen binnen, zal het ook eens ff checken:cool:
     
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Errr, missschien niet de goeie plek om het neer te planten, maar welke torrent sites gebruiken jullie? Degene die ik gebruikte is neergehaald :mad: *sipt*. Als het niet op het forum neer gegooid mag worden kan het ook via de pm :)
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al een Torrent voor Episode 3? Ik kan hem nergens vinden.

    Laat maar, ik heb hem al via ----------
    /Mod Links geven naar torrents site is niet de bedoeling
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Haal m nu ook binnen :)
     
  20. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Goede ep weer! Dat einde :D

    Holy sh... :+
     

Deel Deze Pagina