1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] Heroes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 26 sep 2006.

1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En de kleine jonge dan, ja er blijven verassingen komen. Ik denk ook dat de andere chinees iets kan, anders kom je eigenlijk niet voor in deze serie :)

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze serie toch steeds nepper worden hoor.

3. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Zeker niet iedereen heeft krachten hier. Ik heb flink wat rondgelezen en de meeste mensen die krachten hebben staan met elkaar in contact. Zoals micah, 2 ouders met krachten dus hij ook =)

En ohja @ DesertFox, brandman is niet silar, tis gewoon een aparte dude met krachten die iemand had vermoord.

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo ? Wat gebeurde er dan. Ik wist al paar afleveringen eerder dat het jongetje ook krachten had, als je daar op doelde... Je kan wel begrijpen dat als allebei zijn ouders krachten hebben het jongetje ook wel speciaal moet zijn! De laatste twee episodes hebben dat helemaal bevestigd :) En de andere Japanner heeft geen krachten, weet ik 99% zeker, het is gewoon de SideKick van Hiro aangezien Hiro geen engels kan is hij daarvoor handig ;)

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het is een serie waarin mensen supperkrachten krijgen.. wat wil je!

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vind de serie alsmaar beter worden. Zitten ook gewoon van die kleine dingetjes in, zoals met die gast die gedachten kan lezen. Zo'n collega doet heel aardig tegen 'm maar naait 'm achter z'n rug om. En Hiro met z'n droge onbedoelde humor. Echt leuk.

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had meer verwacht dat ze er pas later echt zouden achter komen, maar het is bij iedereen zo pats boem. Er valt al bijna niets spannends meer over een karakter te vertellen, want je weet alles al.

Die serie draait natuurlijk niet alleen maar om superkrachten, er moet ook nog een beetje geacteerd worden. Veel van de scenes vind ik saai of te lang duren.

Ik had verwacht dat het een hele goede serie zou worden, maar ik erger me regelmatig aan het acteerwerk en het wat softe gedoe.

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    lolz Ted the human atomic bomb 8)

9. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Oh shit! zenuwslopende aflevering! met minder hoofdpersonen maar ja, Hiro! wher are you!

10. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa mwa.. vond um deze week niet zo super eigenlijk=(

11. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, ik vind het juist interessanter worden.. Ik wil weten of HRM nou goed is enzo.. En weer een nieuw personage, erg leuk. :) En Mohinders achtergrond was ook wel vet om te zien. Erg spannend vond ik het weer.

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vond 'm weer zwaaar vet _O_

13. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke is er wel vanaf. Het supertoffe wat het in het begin had heeft het niet meer, maar wel vermakelijk om te volgen :).

14. Towel

Towel Guest

Vind het eerlijk gezegd veel vetter worden. De eerste paar afleveringen zijn soort van een voorstelling van de heroes, je ziet ze elk apart leven. Nu begint de serie meer vorm te krijgen.

Nu ga ik wat speculeren:

De cheerleader's vader is de leider van het eigengemaakte heroesgroepje om te streiden tegen het kwaad. Hij en zn mysterieuze hulpje zorgen tevens ervoor dat de "heroes" de krachten krijgen. Dit doet hij tevens met de hulp van dat blije meisje wat er maar bijhuppelt. Voor zover is hij alleen in aanraking geweest met Fireman en Mindreader.

De eerste missie is het redden van de dochter, zij is immers belangrijk aangezien zij nodig is om de explosie in new york te overleven en dus tevens te redden? Zij is niet voor niets zo belangrijk.

Syler (de man in het donkere hoekje = evil) heeft volgens mij de meeste krachten, zoniet alle krachten die de heroes ook hebben. Aan hem de taak om alle heroes uit te schakelen, en dan.....

:) Nu jullie!

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dit was echt een van de betere afleveringen, zoals Towel al zij, de serie begint nu echt meer vorm te krijgen.

Ik weet nog niet zeker of mr bennet nou echt evil of goed is...

En volgens mij heeft Mohinder nu het ding gevonden waar z'n vader al z'n theorieen op gebaseerd heeft en daarom nu dus terug gaat naar NY...

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben deze serie vanacht voor het eerst gaan kijken. Ben nu bij de 4e. Vin t wel een vette serie :).

Edit: ffs kom er nu achter dat de 4e nergens "live" te zien is. Naja misschien morgen dan maar even "echt halen".

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De echte TV-rips downloaden is het echt meer dan waard, HD =)

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik krijg het niet voor elkaar om de HD afleveringen om te zetten, dus ik zit nog steeds achter m'n PC Heroes te volgen.

Niet heel erg ofzo, geweldige serie.
    Maar had Mohinder nu ook ineens een kracht? Of ben ik gek...

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als hij die jongen op de foto is.... aye

20. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik ben het ook maar eens gaan downloaden. Ben benieuwd of het werkelijk zo goed is :)

Deel Deze Pagina