1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA]Jericho

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 21 okt 2006.

1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wtf, jericho is pure speculatie over WW3!

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het echt een goede serie, heb net de 1e dvd (t/m e4) gekeken. Echt spannend. Ben benieuwd hoe alles nou gaat lopen. Kbedoel, tanks, die neger, al die steden boem. Die dude die in die winkel werkt met die vrouw vind ik trouwens wel lachen om te zien, hoe die met dat meisje om gaat en hoe die dan stiekem die winkel gaat opbouwen en alles. Net Haywire van prisonbreak :+

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahahaha, die jongen IS haywire!!

4. mars15

mars15 Guest

Zo, wat hierboven allemaal staat gelukkig niet gelezen,

ben vandaag begonnen met kijken, alf 1 en 2 gezien, Amerikaanse Series zijn zo vet _O_

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit wel een van de mindere series, maar heb dan ook alleen maar afl 1 gekeken, deze serie heeft wel zeker potentie!

6. mars15

mars15 Guest

Ga nu alf 7 kijken, blijft nog ff een vage serie.
    die rol van die neger.. wie is nu de vijand, wat doen ze moeilijk met dat graan

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    gister en vandaag alle afleveringen gekeken! het begin vond ik niet erg goed, maar de serie word wel steeds beter, wel jammer dat het over het dorpje zelf gaat ipv over de oorlog die bezig is.

8. mars15

mars15 Guest

ik heb vandaag gekeken naar vanished ook erg goed, misschien vanavond nog ff 1 afl kijken van jericho

9. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Dikke information overload idd :p. Veel te veel vette shit om allemaal te kijken. Daarnaast nog gamen + een beetje sociaal zijn wordt lastig, vooral als je ook nog een studie doet.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb geduldig gewacht tot dvd2 er is, dus nu kan ik lekker aflevering 5 t/m 8 achter elkaar kijken :D

Zelfde geldt voor Heroes _O_

Dus ik red me wel tot GoW om half1 in de brievenbus ligt :D (//edit dus niet aangekomen:mad:)

Was weer vet! Blijft spannend of die hawkings nu goed of fout is

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    net de nieuwe afl gezien! deze serie word wel steeds beter moet ik zeggen!

12. mars15

mars15 Guest

vanished is beter ;)

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    en Prison Break is weer beter dan Vanished ;) en Lost is weer beter dan Prison Break ;) (naar mijn mening). Maar dat wil niet meteen zeggen dat deze serie slecht is toch? O-)

14. mars15

mars15 Guest

vind deze niet zo =(

15. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    is idd niet de beste serie, maar ik vind het scenario simpelweg geweldig! Ik ben ook altijd een groot fan geweest van de Fallout games.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ff een grote trap. Was vergeten vorige week naar de seasons final te kijken, dus nu gedaan. En ik moet zeggen dat de ep echt dope was. Alleen jammer van die flashbacks, die waren echt nergens voor nodig. Ik hoop dat er wel een 2de seizoen komt, heeft iemand daar meer info over?

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    komt er denk ik wel, ik was bij de winterstop die ze hadden ingelast gestopt met kijken, tot ik zag dat de laatste 2 aflvereringen een 10 hadden gekregen op IGN. Toen heb ik in 2 dagen 12 afleveringen gekeken (ja, je moet toch iets doen als je vrij hebt ;) ). Idd season finale was erg goed, alleen hij stopte net iets te vroeg, wel jammer dat je nu weet wat er allemaal gebeurd is emt de bommen enz. Deze serie is ook echt beter geworden na de winterstop, respect voor hun.

EDIT:
    damn, je had gelijk, waarshijnlijk komt er geen 2de seizoen :mad:

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het is niet te bidden. :mad: Ik had dat trouwens ook, op een gegeven moment heb ik getwijfeld of ik wel verder moest kijken maar het werd gelukkig beter en beter. En de laatste ep was dus echt gewoon erg goed. Beter gaan ze gewoon door met Jericho ep's uitzenden.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Damn zou wel jammer zijn ja!

20. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Raar dat mensen deze serie niet goed vinden. Ik vind het eerste seizoen van deze serie vele malen beter dan het tweede seizoen van Prison break. Verder is het verhaal natuurlijk gewoon extreem goed verzonnen.

Deel Deze Pagina