1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA]Jericho

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerjan, 21 okt 2006.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dum dum dum, eerste 3 afleveringen van seizoen 2 zijn inmiddels te vinden. En het blijft vet :D

Lekker corrupt zooitje en allemaal complot theoriën.

Komen alleen maar 7 episodes in Season 2 schijnt..

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ken deze hele serie niet :+ toen ik las Jericho dacht ik serie van de game Jerich en dacht wow dat is gaaf! maar nu las ik wat anders in begin post...beetje jammer...

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Persoonlijk blijf ik deze serie ook geweldig vinden, zelfs beter dan heroes naar mijn mening. Alles blijft semi-realistisch, in tegenstelling tot heroes en tegenwoordig jammer genoeg ook Prison Break.

Doet je wel denken, wat gaat er een chaos uitbreken als een dergelijke situatie ooit gaat gebeuren. Jammergenoeg een serie on demand, als er te weinig mensen naar kijken kan het na een aflevering worden stopgezet, een risico dus. Maja, hopelijk gaat het goed in de Vs met de kijkcijfers ervan. Weet iemand waar je VS kijkcijfers kan nagaan?

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Is de 1e aflevering een samenvatting?

5. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dacht het niet, van welk seizoen?

6. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    2e. Maar is idd geen samenvatting, dacht het heet Reconstruction en in het eerste seizoen zat er midden in ook al zo'n vage samenvatting.

7. Tr@m$

Leuk Bevonden:
    1
    Aflevering 4 is te downloaden en hij is zeer vet!

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    thx! Even aangezet.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Net weer de nieuwe ep gezien, en dit seizoen is duidelijk beter dan het vorige in mijn ogen. Ik kijk weer uit naar volgende week.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Deze laatste episode was weer top, ik wil echt zo graag zien hoe dit verder gaat. Probleem is alleen dat op FTD is gezegd door iemand dat het nu echt afgelopen is, dat zou echt enorm fucked up zijn. Seizoen 2 was ook stukken beter dan het eerste seizoen.

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Huh maar dat was pas episode 7 toch? van season 2?? Damn :mad: Maarja gohan zal wel gelijk hebben.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  12. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, had seizoen 1 vorig jaar al gekeken, en na de ophef om de cancelation na seizoen 1 eigenlijk helemaal vergeten dat er uiteindelijk toch nog een 2e kwam.

Dag weekend!_0/

13. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie laatste aflevering inderdaad. Maar ik hoop toch nog stiekem dat een tv-station het opnieuw oppakt en er gewoon een 3e seizoen achteraan plakt. Het blijft toch een leuke serie.

14. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Kvind deze serie stukken boeiender dan bijvoorbeeld Lost, snap niet dat zo weinig mensen het kijken. Maar is het ech al einde van deze season? zou wel zwaar kut zijn.

15. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, een seizoen zou ik deze 7 afleveringen niet willen noemen. Een seizoen heeft minstens 22 afleveringen. Ik vin dat jericho door moet, het is toch een uiterst boeiend gegeven! Super serie

16. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat 7 wel erg magertjes is, maar er zijn genoeg topseries die 12 of 13 afleveringen per seizoen bevatten (The Shield, 1t/m5 Sopranos etc. etc.). En door de schrijversstaking zijn er dit jaar maar weinig series die de 22 zullen halen.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Leuke serie, maar ik vind het hoe verder het is, hoe minder het wordt.

18. Kombat

Kombat Nico Swinkels

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me vergissen maar volgens mij gaat Jericho ook op de Nederlandse TV komen, ik zag een trailertje voorbij schieten toen ik aan het zappen was. Misschien was het ook wel de nederlandse DVD release. Veronica? ik vond invasion ook altijd wel leuk bij Veronica

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad Jericho komt deze maandag (bassicly vandaag) op Veronica. Om 21:30 na NCIS. ;)

20. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb invasion helemaal gevolgt! En ik wacht op seizoen 2....Mijn pa en ik zijn die-hard sci-fi/actie kijkers en we zijn toch ook wel benieuwd na Jericho....Wil nou niet meteen zeggen dat het sci-fi is maar die nuke ontploffing trok ons al gigantisch aan!! ben wel benieuwd hoor....Ken helemaal niks van de hele serie

Deel Deze Pagina